Hop til indhold
LeifNissen

Dansk glat ungpige fisse klar til våde tunger / Mie

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/326551

ærgelig oplevelse...

på trods af dårlig kommunikation med "Mie" hvor hun var vrissende etc. mødtes jeg alligevel med hende.. (tænkte med det forkerte hoved)

hun gør det 100% for pengene, hun er sur, uforskammet og skynder på en/kigger på uret konstant. 

ærgerligt med sådan en oplevelse for hun er ellers rimelig køn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

god tekst og gode billeder...... ærgeligt det så åbenbart var det modsatte når det kom til oplvelse.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Mange tak for oplysningen, jeg har selv set på annoncen, så nu sparer jeg da mig selv for den dårlige oplevelse :)

 

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for din anmeldelse. Jeg har selv længe overvejet at besøge hende, men det lyder som om de penge er bedre brugt et andet sted. Der har været en aden som har beskrevet at hendes hygiegne var dårlig, var det noget du lagde mærke til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr McLovin skrev, den 9.1.2022 at 22:51:

Tak for din anmeldelse. Jeg har selv længe overvejet at besøge hende, men det lyder som om de penge er bedre brugt et andet sted. Der har været en aden som har beskrevet at hendes hygiegne var dårlig, var det noget du lagde mærke til?

ja hun var i hvert fald ikke frisk ud af badet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Jeg har selv skrevet om hende før. Her skulle jeg lave en aftale.  Efter 3 beskeder blev hun sur. Jeg spør til dag,  Der kan hun ikke.  Så forslå jeg en anden.  Og skriver om hun kan ringe op. Hun ringer op er meget sur. Og vil ikke mødes igen.  Jeg tror hun bruger sin private telefon.  Og har ikke en hun slukker, Når hun ikke vil tale med kunder. Så hun har ikke frd for kunderne. Men det kan vi jo ikke gætte os til. Hvornår man må kontakte hende.  

Redigeret af Langtunge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Langtunge

Har prøvet at skrive en mail. Om hun ville mødes. Fik bare et Nej. Det er en underlig kunde service.  Når man bare vil lave en aftale.  Især når hun var glad for og se en sidste gang. Hun ringede op og skælder ud. Som det en skoledreng hun taler til. Meget underligt. 

Redigeret af Langtunge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...