Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Flere personligheder, tak, også selv om prisen er højere

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Det, jeg ikke rigtig har villet erkende overfor mig selv og derfor ikke har skrevet om i de seneste måneder, er ved at sætte sig som en permanent irritation. Nu deler jeg den med jer. Med fare for at tabe ansigt.

Jeg synes, at vi har behov for flere individualister, flere ægte kurtisaner, der ikke kun har udseendet og teknikken i orden, men også indeholder et vist mål af dannelse og almenviden. Forførelse, også selv om den er betalt, er ikke kun fysisk, men også noget spirituelt og åndeligt. Lige nu er det hele ved at drukne i lækre bolledukker til lavpris, hvor seancen bliver glat, professionel, en slags forud programmeret robotsex, der blot kræver en upload af gysser for at gå i gang i en given tidsramme. OK, det har mange kunder brug for, og respekt for det. Men det gælder ikke mig og flere andre brødre herinde. Vi mærker ofte det der look og det særlige greb: - OK, endnu en stiv pik, smil, ta' pengene og lad os få det ordnet. Tænk på din nye Mercedes i garagen og på din nye YSL-taske fra Paris.

Jeg bliver slap i begge hoveder, når jeg havner i den situation.

Flere af os vil gerne betale for en god oplevelse, og jeg håber, at vi er selvkritiske nok til at indrømme egne fejltrin, som jo kun er livserfaringer, og udgifter, der forhåbentlig fører os til et højere niveau. Jeg har derfor besluttet at  søge hen imod de ægte, uafhængige individualister,  selvstændige piger der ved, hvad indlevelse og dampende varm erotik er ud over ind-ud. PIger der selv kan formulere en god annoncetekst, som skiller sig ud fra mængden. Jeg vil hellere undvære end nøjes med. Hellere et eller to fantastiske besøg pr måned til 2-3000 kroner for en time, eller halvanden time, end fornemmelsen af, at man bare er et nummer, der skal overstås.

Mange danske, og også nogle udenlandske, GP's mestrer heldigvis dette. Læs blot herinde når de blander sig i debatten. Dem vil jeg koncentrere mig om i det nye år. Hvad enten de er på et anerkendt bordel eller opererer på egen hånd.

Venlig hilsen fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er aldeles på bølgelængde med dig Mr. Sensual; og der er jo andre kunde´typer´ der korresponderer med andre piger - og godt for det; vigtigt med en stor variationsbredde, hvis du forstår, en slags diversitet.

Nøgleord for mig ift. til karakteristika ´på´ en gpér =

Karisma - Autenticitet - Refleksiv - Humoristisk - Selvbevidst

 

nævnte ved jeg naturligvis ikke første gang, men er det tilfældet så er jeg en slags stamkunde; i ´gamle dage´ var det Louise6 & Gina Faith, lidt senere Ida og sidst gjaldt det Kate fra Polen, som nok inden længe popper-op-igen .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 47 minutter siden:

Det, jeg ikke rigtig har villet erkende overfor mig selv og derfor ikke har skrevet om i de seneste måneder, er ved at sætte sig som en permanent irritation. Nu deler jeg den med jer. Med fare for at tabe ansigt.

Jeg synes, at vi har behov for flere individualister, flere ægte kurtisaner, der ikke kun har udseendet og teknikken i orden, men også indeholder et vist mål af dannelse og almenviden. Forførelse, også selv om den er betalt, er ikke kun fysisk, men også noget spirituelt og åndeligt. Lige nu er det hele ved at drukne i lækre bolledukker til lavpris, hvor seancen bliver glat, professionel, en slags forud programmeret robotsex, der blot kræver en upload af gysser for at gå i gang i en given tidsramme. OK, det har mange kunder brug for, og respekt for det. Men det gælder ikke mig og flere andre brødre herinde. Vi mærker ofte det der look og det særlige greb: - OK, endnu en stiv pik, smil, ta' pengene og lad os få det ordnet. Tænk på din nye Mercedes i garagen og på din nye YSL-taske fra Paris.

Jeg bliver slap i begge hoveder, når jeg havner i den situation.

Flere af os vil gerne betale for en god oplevelse, og jeg håber, at vi er selvkritiske nok til at indrømme egne fejltrin, som jo kun er livserfaringer, og udgifter, der forhåbentlig fører os til et højere niveau. Jeg har derfor besluttet at  søge hen imod de ægte, uafhængige individualister,  selvstændige piger der ved, hvad indlevelse og dampende varm erotik er ud over ind-ud. PIger der selv kan formulere en god annoncetekst, som skiller sig ud fra mængden. Jeg vil hellere undvære end nøjes med. Hellere et eller to fantastiske besøg pr måned til 2-3000 kroner for en time, eller halvanden time, end fornemmelsen af, at man bare er et nummer, der skal overstås.

Mange danske, og også nogle udenlandske, GP's mestrer heldigvis dette. Læs blot herinde når de blander sig i debatten. Dem vil jeg koncentrere mig om i det nye år. Hvad enten de er på et anerkendt bordel eller opererer på egen hånd.

Venlig hilsen fra Mr. Sensual

Det lyder som et yderst fornuftigt nytårsforsæt. Tænker du ender op med nogle lækre oplevelser du kan dele med dine brødre herinde og ikke mindst en glad og positiv sjæl, der intet har at fortryde heromkring <3

Rigtig god jagt og jeg håber i den grad du finder hvad du søger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest N10Ah

Det er en ærlig snak må jeg sige og jeg kan godt følge dig . Jeg holder mig til de faste gp’er jeg kender, hvor jeg ved der er god kemi, og at det bliver et godt besøg. Jeg kan selvfølgelig godt finde en ny gp en gang imellem, men der holder jeg øje med anmeldelserne, af den pågældende pige. Men udfra dit indlæg, kan jeg fornemme at du har haft en del dårlige oplevelser. Det er selvfølgeligt vildt træls, men jeg håber da du finder hvad du søger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Det, jeg ikke rigtig har villet erkende overfor mig selv og derfor ikke har skrevet om i de seneste måneder, er ved at sætte sig som en permanent irritation. Nu deler jeg den med jer. Med fare for at tabe ansigt.

Jeg synes, at vi har behov for flere individualister, flere ægte kurtisaner, der ikke kun har udseendet og teknikken i orden, men også indeholder et vist mål af dannelse og almenviden. Forførelse, også selv om den er betalt, er ikke kun fysisk, men også noget spirituelt og åndeligt. Lige nu er det hele ved at drukne i lækre bolledukker til lavpris, hvor seancen bliver glat, professionel, en slags forud programmeret robotsex, der blot kræver en upload af gysser for at gå i gang i en given tidsramme. OK, det har mange kunder brug for, og respekt for det. Men det gælder ikke mig og flere andre brødre herinde. Vi mærker ofte det der look og det særlige greb: - OK, endnu en stiv pik, smil, ta' pengene og lad os få det ordnet. Tænk på din nye Mercedes i garagen og på din nye YSL-taske fra Paris.

Jeg bliver slap i begge hoveder, når jeg havner i den situation.

Flere af os vil gerne betale for en god oplevelse, og jeg håber, at vi er selvkritiske nok til at indrømme egne fejltrin, som jo kun er livserfaringer, og udgifter, der forhåbentlig fører os til et højere niveau. Jeg har derfor besluttet at  søge hen imod de ægte, uafhængige individualister,  selvstændige piger der ved, hvad indlevelse og dampende varm erotik er ud over ind-ud. PIger der selv kan formulere en god annoncetekst, som skiller sig ud fra mængden. Jeg vil hellere undvære end nøjes med. Hellere et eller to fantastiske besøg pr måned til 2-3000 kroner for en time, eller halvanden time, end fornemmelsen af, at man bare er et nummer, der skal overstås.

Mange danske, og også nogle udenlandske, GP's mestrer heldigvis dette. Læs blot herinde når de blander sig i debatten. Dem vil jeg koncentrere mig om i det nye år. Hvad enten de er på et anerkendt bordel eller opererer på egen hånd.

Venlig hilsen fra Mr. Sensual

Endelig! <3 Tak for at sætte fokus på dette emne! Det er en absolut relevant debat! 

Vores kultur her i DK er desværre ret så ensformigt når det kommer til sexbranchen/betalt selskab, og det er på tide at det bliver anerkendt at man som mand ikke blot vil betale for god sex, men også for at møde en spændende personlighed som også tilbyder andet end de hurtige quickies. 

Sex skal ikke være mekanisk eller rabat-agtig, det skal være nærværende og autentisk - hvilket netop skabes ved de længerevarende møder hvor man har tiden og muligheden for at komme tættere ind på livet af hinanden, som er med til at opbygge og forbedre den sensuelle oplevelse mellem to mennesker. 

Kvalitet frem for kvantitet, og hellere undvære end at nøjes som du netop beskriver, det er netop det jeg har opbygget hele mit brand på og det som jeg nyder allermest <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, 1 time siden:

Det, jeg ikke rigtig har villet erkende overfor mig selv og derfor ikke har skrevet om i de seneste måneder, er ved at sætte sig som en permanent irritation. Nu deler jeg den med jer. Med fare for at tabe ansigt.

God aften Mr. Sensual

Der er altid spændende at læse dine indlæg. Det er ikke altid, at jeg er enig i dine iagtagelser og indlæg, men du har da også indlæg, som jeg er ganske enige i. Lige nøjagtig dette indlæg vil nok skille vandene lidt, for der er sikkert lige så mange som er enige som uenige med dig, men jeg tror dog ikke, at du er på vej til at tabe ansigt  :)

Jeg kan godt følge dig i dit indlæg og jeg vil også til hver en tid hellere betale for kvalitet frem for kvantitet og kvalitet kan koste. Dog vil jeg hellere have en god oplevelse til 1200,- for en time end en god oplevelse til 2500,- for en time og jeg har haft en del rigtig gode oplevelser til 1000-1200 kr hvori var inkluderet massage, sex mv. Faktisk har den dårligste oplevelse været den dyreste (1600,-) for en time.

Den indtil nu allerbedste oplevelse for mit vedkommende var en GP, som jeg hyggede mig med i en time til 1200,- og hun stod for mig som en GP, som jeg virkelig gerne ville have besøgt flere gange, for hun gjorde det sindsygt godt. Desværre rejste hun hjem til, hvor hun nu kom fra, så jeg nåede kun det ene besøg.

Back on track. Jeg har indtil videre flere positive oplevelser på kontoen end negative i prissegment 1000-1200 kr. Derudover laver jeg rigtig meget research for at finde de gode GP'er, som leverer gode services, der trods alt også findes i dette segment.

Og nu til alle I dejlige GP'er, som tager 2000+ for en time. Jeg ønsker ikke at lægge mig ud med jer med mit svar på Mr. Sensuals indlæg. Jeg synes, at I er seje og dejlige. Jeg anser jer som eksklusive GP'er og I er helt sikkert berettiget i det prissegment, som I bevæger jer på  :)  Det er dog desværre uden for mit prisniveau.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 1 time siden:

Jeg vil hellere undvære end nøjes med.

Lige præcis sådan har jeg det også. Jeg ved ikke om jeg bare har været svineheldig med de piger jeg har mødt på denne måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget af det der tager fra oplevelsen er når man ikke kan kommunikerer med dem, altså sproglige barrierer.

Det skal jeg personligt blive bedre til at undgå.

Jeg er prisbevist så de dyreste damer må undvære mig, har ganske enkelt ikke midlerne til at give +2000 for et besøg. Det er ikke det samme som jeg går efter de billigste tilbud det er nok nærmere mellem niveauet op til 16-1700 for en time og 1000 for en halv.

Men man kan nok ikke helt undgå en nitte en gang i mellem uanset hvor meget man betaler, kemi eller pigens holdning til jobbet ændres nok ikke ved man betaler mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 2 minutter siden:

Noget af det der tager fra oplevelsen er når man ikke kan kommunikerer med dem, altså sproglige barrierer.

Det skal jeg personligt blive bedre til at undgå.

Jeg er prisbevist så de dyreste damer må undvære mig, har ganske enkelt ikke midlerne til at give +2000 for et besøg. Det er ikke det samme som jeg går efter de billigste tilbud det er nok nærmere mellem niveauet op til 16-1700 for en time og 1000 for en halv.

Men man kan nok ikke helt undgå en nitte en gang i mellem uanset hvor meget man betaler, kemi eller pigens holdning til jobbet ændres nok ikke ved man betaler mere.

Har også et max på 1000 for 30 min. da jeg ej har penge træ i haven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt overordnet. Jeg er helt, helt enig i at kvaliteten altid skal være over kvantiteten.

Når jeg skal "lades op", så er det også med GFE og med god tid. Med GFE mener jeg heller ikke "bare" at det er massage mellem runderne (som jeg alligevel ikke kan mere end én til halvanden af), men at det er tid til at hygge, sludre, pjatte, grine, nusse og gerne mens vi ligger tæt sammen for at få stillet hudsulten. Sexen bliver bare bedre, mere komplet, når der er sympati mellem parterne (er det kemi?). Havde jeg tiden og pengene til det, så tog jeg med glæde også en dag/aften/nat hvor vi kunne "date", med god mad og oplevelser.

Andre gange er det dog også dejligt at få det hele serveret. God massage uden snak (ud over et par klynk fra mig, når hun får fat de rigtige steder) og gerne med afslutning. Træt/rolig på den helt rigtige måde. Jeg synes det er ren luksus bare at kunne forsvinde ind i sig selv og bare tage imod. 

Endelig er der de gange hvor sex skal være sex med sex på eller hvor grænser og fantasier skal undersøges. Her er dialog naturligvis rigtig vigtig, men altså ikke om vind og vejr, men om ønsker/signaler/grænser. Ren business kunne man sige.

Jeg kan derfor ikke sige at det altid er vigtigt at vi kan have en god samtale, svare godt for sig på EG eller kan opbygge en sensuel nysgerrighed under den indledende kommunikation.

Men kvalitet over kvantitet, ja tak i alle scenarier og til hver en tid! Mit liv er simpelt hen for kort til andet.

Redigeret af AB455

Del dette indlæg


Link til indlæg


Sjovt, jeg har det lidt modsat. Måske er jeg bare intellektuelt begrænset, men jeg møder dagligt så mange mennesker og situationer som udfordrer min intelligens på alle mulige måder - kvinder og mænd - så det har jeg i overflod. Desuden er jeg fast i mine opfattelser om musik, film, litteratur, kunst etc. Der skal altså ikke komme en sød GP og prøve at rykke på dette. Så bliver det bare nogle dyre timer når jeg enten skal nikke artigt til hendes idéer eller argumentere for hvorfor hun har fejl. Desuden - og det kan blive rigtigt slemt - så er nogle af de dyrere parfumerne forfærderlige. Især dem som bare er lidt almindeligt dyre men ikke tilstrækkeligt dyre, og det kan man jo ikke sige til hende når hun nu tror hun dufter ekslusivt.

Nej så bliver jeg lige så gerne udfordret af nogle streetsmarte typer med charme, udseende og erotisk udstråling - talenter som jeg selv mangler i den grad. Dem kan jeg rigtigt nyde samværet med. Mødte en gang en kvinde som næppe kunne læse eller skrive. Hun lærte mig at intelligenser bevæger sig på mange forskellige måder, og hun var på mange vis smartere end jeg nogensinde vil blive. Desuden smuk og lystig i sengen.

Så jeg siger nej, så nemt er det ikke desværre Herr Sanselig. Der findes sikkert fantastiske kvinder i den kategori hvor du tror du skal få udsøgte oplevelser, men der findes lige så fantastiske kvinder som ikke kvalificerer sig der. Og som det altid er: den kvinde jeg svinger fantastiskt med, aner jeg ikke at hun findes inden jeg har mødt hende. Uanset hvor meget eller hvor lidt samværet med hende koster.
Men jeg giver dig ret i at billeder af lækre bolledukker ikke er en sikker vej til dejlige oplevelser.

Det er kompliceret det her, og lige derfor stadig nogenlunde spændende. Jeg har stadig bare min personlige kompas at gå efter, og det er ikke altid jeg forstår hvordan den fungerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:


Sjovt, jeg har det lidt modsat. Måske er jeg bare intellektuelt begrænset, men jeg møder dagligt så mange mennesker og situationer som udfordrer min intelligens på alle mulige måder - kvinder og mænd - så det har jeg i overflod. Desuden er jeg fast i mine opfattelser om musik, film, litteratur, kunst etc. Der skal altså ikke komme en sød GP og prøve at rykke på dette. Så bliver det bare nogle dyre timer når jeg enten skal nikke artigt til hendes idéer eller argumentere for hvorfor hun har fejl. Desuden - og det kan blive rigtigt slemt - så er nogle af de dyrere parfumerne forfærderlige. Især dem som bare er lidt almindeligt dyre men ikke tilstrækkeligt dyre, og det kan man jo ikke sige til hende når hun nu tror hun dufter ekslusivt.

Nej så bliver jeg lige så gerne udfordret af nogle streetsmarte typer med charme, udseende og erotisk udstråling - talenter som jeg selv mangler i den grad. Dem kan jeg rigtigt nyde samværet med. Mødte en gang en kvinde som næppe kunne læse eller skrive. Hun lærte mig at intelligenser bevæger sig på mange forskellige måder, og hun var på mange vis smartere end jeg nogensinde vil blive. Desuden smuk og lystig i sengen.

Så jeg siger nej, så nemt er det ikke desværre Herr Sanselig. Der findes sikkert fantastiske kvinder i den kategori hvor du tror du skal få udsøgte oplevelser, men der findes lige så fantastiske kvinder som ikke kvalificerer sig der. Og som det altid er: den kvinde jeg svinger fantastiskt med, aner jeg ikke at hun findes inden jeg har mødt hende. Uanset hvor meget eller hvor lidt samværet med hende koster.
Men jeg giver dig ret i at billeder af lækre bolledukker ikke er en sikker vej til dejlige oplevelser.

Det er kompliceret det her, og lige derfor stadig nogenlunde spændende. Jeg har stadig bare min personlige kompas at gå efter, og det er ikke altid jeg forstår hvordan den fungerer.

spot on . hr banan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg hopper mellem de GP'er som har givet mig en fantastisk oplevelse tidligere og så at finde og møde nye smukke GP'er.
Jeg er jo ikke i forhold med de rigtig god GP'er, så der skal prøves nyt engang imellem.
Men jeg kan godt følge dig i at man gerne vil have noget udover sex'en, eller det vil jeg i hvert fald gerne.
Jeg vil ligesom dig, gerne have flirt, samtale og stillet hudsulten på anden måde, end kun med sex.
Også grunden til at jeg næsten alt mødes med kvinder der tilbyder en times GFE i prisklassen 1500-2500 kr.

Men det kommer simpelthen an på den altid omtalte "kemi" mellem GP og kunden, for jeg har både prøvet fantastiske oplevelser med GFE-kvinder, hvor vi var sammen med hinanden i en time, og ligeledes fantastiske oplevelser med PSE-kvinder på 30 min. Det kommer simpelthen altid an på kemien.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har aldrig kigget på prisen. Den er uvedkommende for mig, og det selv om jeg på ingen måde svømmer i penge, men jeg vil heller have få men rigtig gode besøg. 
jeg har kun besøgt meget få piger, som altid er blevet valgt ud fra hvor jeg kan få den største oplevelse, og de er fundet gennem meget grundigt forarbejde med at læse anmeldelser mm, her på siden, og så må jeg bare spare sammen til det forlangte.

om jeg har været heldig eller bare lavet mit forarbejde godt skal jeg ikke kunne sige, men jeg har ikke haft dårlige oplevelser, hos de 3 piger det er blevet til, den ene er jeg dog stoppet med at besøge for lang tid siden, da vi nok havde oplevet det vi kunne sammen.

Den “nye” er netop besøgt, og det var en pludselig opstået mulighed, et stort ønske, og fordi min faste pige ikke var mulig. Igen havde jeg læst anmeldelser mm, og hold da op hvor blev jeg overrasket over hvor meget alle de fine anmeldelser underdrev, for hun gav ALT, på ALLE parameter. Lige så snart hendes annonce kommer op igen vil min anmeldelse komme af hende.

Men hvad er det som gør et besøg til boget specielt ?  Helt klart pigens personlighed, hendes indstilling, hendes væsen, hendes holdning, opførsel, services mind, mm. Og hvis man så lige siger de samme ting men hvor det er en selv som skal komme med de samme forudsætninger. Kommer man for at få en oplevekse så får man det, kommer man for at få en udløsning, så får man det.

Undskyld jeg bruger dig som eksempel Annika. Hvis jeg havde en aftale med Annika, og starter med at smide hende hen over bordet tage  hende hurtig og blive færdig på 2 minutter og så bare ligge og puste resten af tiden, så vil jeg ikke betegne det som en god oplevelse, og det vil hun heller ikke, og det havde været spild af penge, og det er heller IKKE det hun tilbyder, men hvis vi derimod var på en date ned alt hvad der betyder så ville det blive en oplevelse, som var det hele værd, og mere til, det er tilgangen til et besøg som har der har en stir del af betydningen, og jeg kan kun påvirke min egen tilgang, og så vælge pigen ud fra hendes oplysninger/anmeldelser og så håbe på at det er det rigtige.

En sidste ting. Det er TID vi køber, og tag nu for pokker at købe meget tid. Jeg kan næsten altid kun en gang, hvis det er sex vi snakker, men jeg køber altid flere timer, for så får jeg en oplevelse, og ikke sex, og jeg går altid efter en oplevelse, sex er ikke den primære grund, for mig, til at opsøgen en pige. Dette er hvad jeg mener/tænker/syntes, og jeg har fuld forståelse for at der er andre der ikke deler min holdning, og der gudskelov noget/nogen til os alle, men man skal lade være med at tro at det man selv vil er det eneste rigtige.  
Et lille tanke eksperiment. Forstil dig du havde vundet i eurolotto, den store gevinst, så du aldrig mere skulle tænke på penge. Hvem vil du besøge først. Den person du vælger, er nok den rigtige for dig, så er det bare et spørgsmål om at vinde i lotto eller spare sammen til du kan besøge hende, for jeg er helt sikker på at det var ikke hende den billige du valgte.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med @Grydeskeen
og @1/2angel Jeg har også tre faste piger jeg besøger. De er svære at lave aftaler med, flytter rundt på tider i sidste øjeblik og er ikke billige. Men er allesammen de kurtisaner som @Mr. Sensual
efterlyser.

Hvis man selv kommer med god energi, tid og lyst til leg, er det det man får. Fantastiske oplevelser. Samtidig er jeg sikker på, at kommer man for at få pse går man også derfra med et grin.

Men jeg forstår ikke helt @Mr. Sensual
Hvis man læser hans oplevelser fra de sidste par måneder, virker det da som om han mindst 5 gange har fundet det han søger?

Og så tror jeg at de faste kunder undlader at anmelde piger de allerede har anmeldt en gang, eller som er anmeldt 20 gange af andre. Så fylder tråde med de piger jo mindre i forummet, når den første storm har lagt sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glem mit tidligere indlæg.

@Bananas og @Grydeskeen skriver præcis det jeg ønskede at jeg havde udtrykt, men som jeg havde ikke jeres vid til at formulere.

Og jeg mener ikke kun de citater jeg her har indsat, så de er lette at finde, selvom de i særlig grad udtrykker essensen af det jeg også føler.

Bananas skrev, for 9 timer siden:

Nej så bliver jeg lige så gerne udfordret af nogle streetsmarte typer med charme, udseende og erotisk udstråling - talenter som jeg selv mangler i den grad. Dem kan jeg rigtigt nyde samværet med. Mødte en gang en kvinde som næppe kunne læse eller skrive. Hun lærte mig at intelligenser bevæger sig på mange forskellige måder, og hun var på mange vis smartere end jeg nogensinde vil blive. Desuden smuk og lystig i sengen.

 

Grydeskeen skrev, for 3 timer siden:

Men hvad er det som gør et besøg til boget specielt ?  Helt klart pigens personlighed, hendes indstilling, hendes væsen, hendes holdning, opførsel, services mind, mm. Og hvis man så lige siger de samme ting men hvor det er en selv som skal komme med de samme forudsætninger. Kommer man for at få en oplevekse så får man det, kommer man for at få en udløsning, så får man det.

Tak til jer begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grundlæggende er jeg enig med @Mr. Sensual, og denne holdning har jeg ofte luftet. 

Men efter mange år i denne leg, og utallige besøg vil jeg koge det ned til én sætning: 

Pigen skal ville mig!

En god, faktisk fantastisk oplevelse, er hvor pigen ser mig, interesserer sig for mig i den tid vi er sammen. Hun skaber en bobbel omkring os, verden er glemt, for en tid, varmen i boblen laver vi selv, hun er ægte med i fornøjelserne. 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 11 timer siden:

Jeg er prisbevist så de dyreste damer må undvære mig, har ganske enkelt ikke midlerne til at give +2000 for et besøg. Det er ikke det samme som jeg går efter de billigste tilbud det er nok nærmere mellem niveauet op til 16-1700 for en time og 1000 for en halv.

Men man kan nok ikke helt undgå en nitte en gang i mellem uanset hvor meget man betaler, kemi eller pigens holdning til jobbet ændres nok ikke ved man betaler mere.

Jo faktisk.. Kemien opbygges undervejs i dialogen og i sammenspillet mellem to mennesker :) Desuden er min holdning til mit job som escort at jeg skal have en mindst ligeså god oplevelse som min klient, for så går det hele op i en højere enhed, hvilket er der hvor man virkelig mærker den lækre energi som vi kan leve højt på!

Hvis man genlæser indlægget fra Mr. Sensual, sammenligner han ikke prisklasser med gode vs. dårlige oplevelser, men han fremhæver at han fremover vil søge hen mod en ANDERLEDES oplevelse hvor fokus ikke kun er på sex, men derimod det intellektuelle og kvindens personlighed. Der er en væsentlig forskel.

Ved de længerevarende møder oplever kunden at han ikke blot er en i rækken. Der er faktisk tid og mulighed for en dybdegående dialog og hvor man kan man blive stimuleret på et højere plan! Dette er jo nærmest umuligt hvis du blot har booket en quicke med pigen på 15min. Det er kom-knep-skrid-konceptet som ikke appelerer til en gentleman som ikke blot ønsker sex, men også en personlighed der udstråler intelligens og dannelse. 

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Annika.Sofia.A skrev, for 6 minutter siden:

Jo faktisk.. Kemien opbygges undervejs i dialogen og i sammenspillet mellem to mennesker :) Desuden er min holdning til mit job som escort at jeg skal have en mindst ligeså god oplevelse som min klient, for så går det hele op i en højere enhed, hvilket er der hvor man virkelig mærker den lækre energi som vi kan leve højt på!

Hvis man genlæser indlægget fra Mr. Sensual, sammenligner han ikke prisklasser med gode vs. dårlige oplevelser, men han fremhæver at han fremover vil søge hen mod en ANDERLEDES oplevelse hvor fokus ikke kun er på sex, men derimod det intellektuelle og kvindens personlighed. Der er en væsentlig forskel.

Ved de længerevarende møder oplever kunden at han ikke blot er en i rækken. Der er faktisk tid og mulighed for en dybdegående dialog og hvor man kan man blive stimuleret på et højere plan! Dette er jo nærmest umuligt hvis du blot har booket en quicke med pigen på 15min. Det er kom-knep-skrid-konceptet som ikke appelerer til en gentleman som ikke blot ønsker sex, men også en personlighed der udstråler intelligens og dannelse. 

Tak Annika Sofia

Du forstår mig 100% - og vice versa. Jeg glæder mig til at møde dig en dag. Er sikker på at det bliver gnistrende, sensuelle, sjove og frække timer. Vel at mærke hvis du vil være sammen med en elegant livsnyder på 61, der sætter bøger, vin, mad, musik, rejser og erotik lige højt. Eller rettere: alle disse goder hænger nøje sammen for mig. Nå,  resten må vi hellere tale om i en privat korrespondance.

Varme hilsener fra Mr. Sensual, også kaldet Mr. Håndsyede Sko 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 12 minutter siden:

Tak Annika Sofia

Du forstår mig 100% - og vice versa. Jeg glæder mig til at møde dig en dag. Er sikker på at det bliver gnistrende, sensuelle, sjove og frække timer. Vel at mærke hvis du vil være sammen med en elegant livsnyder på 61, der sætter bøger, vin, mad, musik, rejser og erotik lige højt. Eller rettere: alle disse goder hænger nøje sammen for mig. Nå,  resten må vi hellere tale om i en privat korrespondance.

Varme hilsener fra Mr. Sensual, også kaldet Mr. Håndsyede Sko 

Selv tak <3 Og ja absolut, det kan du tro! 

Du skal være meget velkommen til at sende mig en e-mail eller kontakte mig igennem min hjemmeside www.annika-sofia.com :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Aarhuselsker skrev, for 41 minutter siden:

Grundlæggende er jeg enig med @Mr. Sensual, og denne holdning har jeg ofte luftet. 

Men efter mange år i denne leg, og utallige besøg vil jeg koge det ned til én sætning: 

Pigen skal ville mig!

En god, faktisk fantastisk oplevelse, er hvor pigen ser mig, interesserer sig for mig i den tid vi er sammen. Hun skaber en bobbel omkring os, verden er glemt, for en tid, varmen i boblen laver vi selv, hun er ægte med i fornøjelserne. 
 
 

God sætning. Den tar' jeg med mig.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Frække Tanja skrev, for 14 timer siden:

Det lyder som et yderst fornuftigt nytårsforsæt. Tænker du ender op med nogle lækre oplevelser du kan dele med dine brødre herinde og ikke mindst en glad og positiv sjæl, der intet har at fortryde heromkring <3

Rigtig god jagt og jeg håber i den grad du finder hvad du søger :D

Hej Tanja,

Tak for din søde respons. Ja, man skal nogle gange ad mange bumlede omveje her i livet for at finde frem til de virkelige glæder, dem der passer helt perfekt til ens eget gemyt og smag.  Har læst din annonce mange gange. Jeg glæder mig derfor til at se dig og holder udkik, når du nærmer dig hovedstadsområdet. 

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor føler jeg mig dog ussel og primitiv i min søgen efter hurtig udløsning og lige på og hårdt-sex, når svarene på alles søgen lå lige for; altså for dem, som samtidig ikke behøver skelne til prisen, og som er tilstrækkeligt veluddannede verdensmænd med pli og charme. 
Der bliver godt nok rakt efter stjernerne i både ord og tanker:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Svendsenaalborg skrev, for 4 minutter siden:

Hvor føler jeg mig dog ussel og primitiv i min søgen efter hurtig udløsning og lige på og hårdt-sex, når svarene på alles søgen lå lige for; altså for dem, som samtidig ikke behøver skelne til prisen, og som er tilstrækkeligt veluddannede verdensmænd med pli og charme. 
Der bliver godt nok rakt efter stjernerne i både ord og tanker:lol:

Men sådan skal du ikke føle dig. Tror også du mener det humoristisk. Jeg respekterer din søgen og din smag. Vi er blot forskellige, men her i denne del af verden er der heldigvis plads til alle.

Og så det med prisen. Du kan tro, at jeg skelner til den. Som jeg har skrevet i en anden tråd, har jeg barberet en masse mindre vigtige poster ned i mit budget for at opnå andre goder. Oplevelser som er blevet vigtigere for mig end andre ting. Som for eksempel en dyr GP en gang om måneden eller to. Vi lever som bekendt kun en gang, og når man er 61 som jeg, og i øvrigt i god form, gælder det om være præcis i sine valg.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Svendsenaalborg skrev, for 9 minutter siden:

Hvor føler jeg mig dog ussel og primitiv i min søgen efter hurtig udløsning og lige på og hårdt-sex, når svarene på alles søgen lå lige for; altså for dem, som samtidig ikke behøver skelne til prisen, og som er tilstrækkeligt veluddannede verdensmænd med pli og charme. 
Der bliver godt nok rakt efter stjernerne i både ord og tanker:lol:

Jeg er glad for at du selv har givet din tekst en :lol:. Hvis du læser ALLE indlæg vil du se at alle er enige om at der skal være plads til alle ønsker, og at intet er mere rigtigt end noget andet, og at vi skal være åbne over for andres ønsker, selv om de ikke er de samme som en selv. Jeg tror ikke at vi to opsøger det samme, men derfor er dine ønsker på ingen måde forkerte, og jeg vil heller ikke tale dem ned, eller forsøge at få dig til at ændre dem, lige som jeg forventer at du ikke vil ændre på mine, eller italesætte dem.

Når jeg læser anmeldelser mm, så er jeg sikker på at jeg IKKE bruger flere penge end gennemsnittet, på årsplan, men til gengæld bruger flere på færre besøg, det er mit valg og ønske og hvis du ønsker at besøge en anden kategori piger end mig, så rigtig god fornøjelse med det. 
vi skal være glade for at alle kan få det/den de ønsker, der er noget for enhver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...