Testeren2000 36 Skrevet 8. Januar, 2022 (edited) Det er efterhånden gået op for mig at de få danske, og virkeligt professionelle dominaer der findes her i Storkøbenhavn er ved at være godt op i årene . Nå, ja - det er jeg så også selv, men jeg har ingen planer om at droppe mine kinky sexlege lige foreløbig. Jeg frygter derimod at de to virkeligt professionelle dominaer som jeg jeg besøger inden for en overskuelig fremtid trækker sig tilbage, og hvad gør jeg så ? Ja jeg ved godt der findes måske en håndfuld dominaer i Storkøbenhavn, men den ene reklamerer selv med at hun er 100 år gammel, og da jeg har besøgt hende for 20 år siden kan jeg godt regne ud at hun ihvertfald ikke bliver 50 år næste gang hun fylder rundt ! Der findes så også en der ifølge hende selv er 40 år, men med alle de år hun har været i branchen så tænker jeg at hun må være startet som 12 årig hvis det passer ? Desuden har jeg besøgt hende nogle gange uden at det har været nogen stor oplevelse. Jeg efterlyser derfor en dansk/nordisk domina på maks 40 ægte år, der har planer om at blive i branchen i de næste mange år der færdes i et studio hvor udstyret er mere end iorden og som tåler nogle virkelig kinky sexlege/rollespil. Findes de stadig ? Redigeret 8. Januar, 2022 af Testeren2000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 231 Skrevet 16. Januar, 2022 rigtig godt spørgsmål. følger med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1072 Skrevet 13. Februar, 2022 Jeg har gjort samme tanker og betragtning som Testeren2000 Selvfølgelig kan en enkelt eller 2 være smutter under min radar Vil det være afsporing af tråden hvis vi lavede en liste over aktive danske dominaer? Og prøve at undgå de GP som mener de er domina fordi de kan finde ud af at holde en pisk At skrive en liste med gode aktive danske dominaer er lidt svært da den vil blive subjektiv Nu starter jeg med dem jeg sådan lige kan huske Mistress No 1 Empress Malice Cherie Lady Iris Domina Ingrid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bootlover 13 Skrevet 13. Februar, 2022 SpankingSub skrev, for 5 timer siden: Jeg har gjort samme tanker og betragtning som Testeren2000 Selvfølgelig kan en enkelt eller 2 være smutter under min radar Vil det være afsporing af tråden hvis vi lavede en liste over aktive danske dominaer? Og prøve at undgå de GP som mener de er domina fordi de kan finde ud af at holde en pisk At skrive en liste med gode aktive danske dominaer er lidt svært da den vil blive subjektiv Nu starter jeg med dem jeg sådan lige kan huske Mistress No 1 Empress Malice Cherie Lady Iris Domina Ingrid Det er da vist kun Empress Malice og Domina Ingrid der er under 40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1072 Skrevet 13. Februar, 2022 Bootlover skrev, for 3 timer siden: Det er da vist kun Empress Malice og Domina Ingrid der er under 40 Empress Malice ja. Domina Ingrid tror jeg har passeret de 40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 541 Skrevet 14. Februar, 2022 Hvad med Miss Alba,? Er hun ikke også under de 40 år - Har hørt flere tale godt om hende:-) Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1072 Skrevet 14. Februar, 2022 Madame-elisabeht(TV) skrev, for 6 minutter siden: Hvad med Miss Alba,? Er hun ikke også under de 40 år - Har hørt flere tale godt om hende:-) Madame Elisabeht Miss Alba er enten stoppet eller holder pause, men rigtigt hun er under 40 faktisk under 30 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Testeren2000 36 Skrevet 14. Februar, 2022 Bootlover skrev, for 11 timer siden: Det er da vist kun Empress Malice og Domina Ingrid der er under 40 Empress Malice mødte jeg på Nørrebro i København for ca 15 år siden, og dengang var hun formentlig ældre end 25 år. Jeg troede ikke Empress Malice var aktiv længere ? Domina Ingrid og Cherie er begge nærmere 60 end 50 år . Domina Ingrid er også meget sjældent på vagt . Både Madame Sascha og Lady Iris har helt sikkert passeret de 40 år, begge meget dygtige og rutinerede. Domina No1 og jeg er ikke et match . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 14. Februar, 2022 Testeren2000 skrev, den 8.1.2022 at 15:14: Det er efterhånden gået op for mig at de få danske, og virkeligt professionelle dominaer der findes her i Storkøbenhavn er ved at være godt op i årene . Nå, ja - det er jeg så også selv, men jeg har ingen planer om at droppe mine kinky sexlege lige foreløbig. Jeg frygter derimod at de to virkeligt professionelle dominaer som jeg jeg besøger inden for en overskuelig fremtid trækker sig tilbage, og hvad gør jeg så ? Ja jeg ved godt der findes måske en håndfuld dominaer i Storkøbenhavn, men den ene reklamerer selv med at hun er 100 år gammel, og da jeg har besøgt hende for 20 år siden kan jeg godt regne ud at hun ihvertfald ikke bliver 50 år næste gang hun fylder rundt ! Der findes så også en der ifølge hende selv er 40 år, men med alle de år hun har været i branchen så tænker jeg at hun må være startet som 12 årig hvis det passer ? Desuden har jeg besøgt hende nogle gange uden at det har været nogen stor oplevelse. Jeg efterlyser derfor en dansk/nordisk domina på maks 40 ægte år, der har planer om at blive i branchen i de næste mange år der færdes i et studio hvor udstyret er mere end iorden og som tåler nogle virkelig kinky sexlege/rollespil. Findes de stadig ? Hende her kommer til Sjælland hvis det er https://annoncelight.dk/showad/317679 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1072 Skrevet 14. Februar, 2022 (edited) Testeren2000 skrev, for 2 timer siden: Empress Malice mødte jeg på Nørrebro i København for ca 15 år siden, og dengang var hun formentlig ældre end 25 år. Jeg troede ikke Empress Malice var aktiv længere ? Domina Ingrid og Cherie er begge nærmere 60 end 50 år . Domina Ingrid er også meget sjældent på vagt . Både Madame Sascha og Lady Iris har helt sikkert passeret de 40 år, begge meget dygtige og rutinerede. Domina No1 og jeg er ikke et match . Jeg ved ikke om der er tale om den samme Malice. Tror faktisk at Malice du refererer til kaldte sig Madame Malice Empress Malice ved jeg er ikke fyldt 40 Er helt enig i at Madame Sascha og Lady Iris er dygtige og der er absolut intet i vejen med en domina på +40. Min bekymring er at der ikke kommer nogle yngre til som er oplært når de ældre ikke har lyst mere Redigeret 14. Februar, 2022 af SpankingSub Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 231 Skrevet 14. Februar, 2022 ALba er desværre ikke tilgængelig pt og ja Ingrid er skøn (det er der sikkert også andre der er), men der er ikke så mange af de "yngre" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenModne 3 Skrevet 15. Februar, 2022 Hej, Jeg kan nævne Domina Hermine, som vel er i starten af 30’erne. Hun er hard core hvad angår fysisk dominans, men nok ikke så kinky. Domicilet er spændende. Hun holder dog pause i øjeblikket og informerer ikke om hvornår/om hun vender tilbage. DenModne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 26. Marts, 2022 SpankingSub skrev, den 13.2.2022 at 15:25: Jeg har gjort samme tanker og betragtning som Testeren2000 Selvfølgelig kan en enkelt eller 2 være smutter under min radar Vil det være afsporing af tråden hvis vi lavede en liste over aktive danske dominaer? Og prøve at undgå de GP som mener de er domina fordi de kan finde ud af at holde en pisk At skrive en liste med gode aktive danske dominaer er lidt svært da den vil blive subjektiv Nu starter jeg med dem jeg sådan lige kan huske Mistress No 1 Empress Malice Cherie Lady Iris Domina Ingrid Lady Iris opfylder vist lige akkurat alderskravet, og hende kan jeg i hvert fald anbefale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 27. Marts, 2022 Mistress no. 1 har da et par yngre dominaer. Den ene hedder Miss Silvia og den anden kan jeg ikke lige huske. Kan blot huske, at jeg har set et par videoer på Twitter, hvor de to dominerer et par slaver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 231 Skrevet 28. Marts, 2022 Søren A skrev, for 23 timer siden: Mistress no. 1 har da et par yngre dominaer. Den ene hedder Miss Silvia og den anden kan jeg ikke lige huske. Kan blot huske, at jeg har set et par videoer på Twitter, hvor de to dominerer et par slaver. Bare de så ikke får samme ideer som No1 at man ikke må røre dem 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 28. Marts, 2022 xxpeter skrev, for 2 minutter siden: Bare de så ikke får samme ideer som No1 at man ikke må røre dem Det ved jeg så ikke, for har ikke mødt hverken No.1 - og det kommer jeg heller aldrig til, for det er simpelthen for vildt det hun laver - eller de to andre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1072 Skrevet 28. Marts, 2022 Søren A skrev, for 10 minutter siden: Det ved jeg så ikke, for har ikke mødt hverken No.1 - og det kommer jeg heller aldrig til, for det er simpelthen for vildt det hun laver - eller de to andre. Nu blev jeg nysgerrig! Hvad er det som er for vildt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1473 Skrevet 28. Marts, 2022 Søren A skrev, for 10 minutter siden: Det ved jeg så ikke, for har ikke mødt hverken No.1 - og det kommer jeg heller aldrig til, for det er simpelthen for vildt det hun laver - eller de to andre. Selv om det du har set de nævnte Dominaér gør ( for dig personligt ) er vildt så er jeg sikker på at de sagtens kan nedtone " det vilde " og rette seancen ind så det passer til dig og dine lyster 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 28. Marts, 2022 (edited) SpankingSub skrev, for 11 minutter siden: Nu blev jeg nysgerrig! Hvad er det som er for vildt? De videoer jeg har set med Mistress No. 1 er meget voldsomme og minder meget om noget tortur lignende. Og jeg bryder mig ikke om smerter, og derfor er hun ikke noget for mig. Det skræmmer mig faktisk lidt, med de ting hun udsætter sine slaver for. Jeg taler ikke ned til dem som gør, men den møde som hun arbejder på, er bare ikke noget for mig. Redigeret 28. Marts, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 28. Marts, 2022 Madame Illona skrev, for 7 minutter siden: Selv om det du har set de nævnte Dominaér gør ( for dig personligt ) er vildt så er jeg sikker på at de sagtens kan nedtone " det vilde " og rette seancen ind så det passer til dig og dine lyster Jeg har haft skrevet sammen med Mistress No. 1 og hun tilbød ikke det jeg søgte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1072 Skrevet 28. Marts, 2022 Søren A skrev, Lige nu: Jeg har haft skrevet sammen med Mistress No. 1 og hun tilbød ikke det jeg søgte. Hjælper dig gerne med at foreslå dominaer, men hvad søger du? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 28. Marts, 2022 (edited) SpankingSub skrev, for 5 minutter siden: Hjælper dig gerne med at foreslå dominaer, men hvad søger du? Jeg besøger ikke rigtig dominaer længere dvs. jeg har en, som jeg skriver med og har besøgt og gerne vil igen. Det vil kræve en længere forklaring at fortælle hvorfor. Men ellers så har jeg fundet ud af, at den form for dominans som jeg kan lide, den kan jeg med fordel dyrke sammen med “almindelige” GP’er, som også godt kan lide at få besøg af en mand, som sommetider kan lide at være underdanig. Redigeret 28. Marts, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxpeter 231 Skrevet 29. Marts, 2022 Søren A skrev, for 17 timer siden: Jeg besøger ikke rigtig dominaer længere dvs. jeg har en, som jeg skriver med og har besøgt og gerne vil igen. Det vil kræve en længere forklaring at fortælle hvorfor. Men ellers så har jeg fundet ud af, at den form for dominans som jeg kan lide, den kan jeg med fordel dyrke sammen med “almindelige” GP’er, som også godt kan lide at få besøg af en mand, som sommetider kan lide at være underdanig. og det er jo helt fint, man skal jo vælge dem man kan lide og hvor man selv synes at få en god oplevelse :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 10. Maj, 2022 SpankingSub skrev, den 13.2.2022 at 15:25: Jeg har gjort samme tanker og betragtning som Testeren2000 Selvfølgelig kan en enkelt eller 2 være smutter under min radar Vil det være afsporing af tråden hvis vi lavede en liste over aktive danske dominaer? Og prøve at undgå de GP som mener de er domina fordi de kan finde ud af at holde en pisk At skrive en liste med gode aktive danske dominaer er lidt svært da den vil blive subjektiv Nu starter jeg med dem jeg sådan lige kan huske Mistress No 1 Empress Malice Cherie Lady Iris Domina Ingrid Cherie må være tæt på 60, men det er jo ikke nødvendigvis nogen alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ector 104 Skrevet 10. Maj, 2022 (edited) Hejsa Lasselas Når du nu oplyser om nogle Dominaer og alder så skal det også være rigtig jeg ved Lady Charie er 105 år har selv set hende de smukke hex hihihihihihihihi: Ector er 59 hihiiihi Redigeret 10. Maj, 2022 af Ector Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg