Hop til indhold
Testeren2000

Yngre dansk domina i Storkøbenhavn?

Recommended Posts

Det er efterhånden gået op for mig at de få danske, og virkeligt professionelle dominaer der findes her i Storkøbenhavn er ved at være godt op i årene .

Nå, ja - det er jeg så også selv, men jeg har ingen planer om at droppe mine kinky sexlege lige foreløbig. 

Jeg frygter derimod at de to virkeligt professionelle dominaer som jeg jeg besøger inden for en overskuelig fremtid trækker sig tilbage, og hvad gør jeg så ? 

Ja jeg ved godt der findes måske en håndfuld dominaer i Storkøbenhavn, men den ene reklamerer selv med at hun er 100 år gammel, og da jeg har besøgt hende for 20 år siden kan jeg godt regne ud at hun ihvertfald ikke bliver 50 år næste gang hun fylder rundt ! 

Der findes så også en der ifølge hende selv er 40 år, men med alle de år hun har været i branchen så tænker jeg at hun må være startet som 12 årig hvis det passer ?  Desuden har jeg besøgt hende nogle gange uden at det har været nogen stor oplevelse. 

Jeg efterlyser derfor en dansk/nordisk domina  på maks 40 ægte år, der har planer om at blive i branchen i de næste mange år der færdes i et studio hvor udstyret er mere end iorden og som tåler nogle virkelig kinky sexlege/rollespil. 

Findes de stadig ? 

 

 

 

-y6sxqp.jpg

Redigeret af Testeren2000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gjort samme tanker og betragtning som Testeren2000

Selvfølgelig kan en enkelt eller 2 være smutter under min radar

Vil det være afsporing af tråden hvis vi lavede en liste over aktive danske dominaer?

Og prøve at undgå de GP som mener de er domina fordi de kan finde ud af at holde en pisk

At skrive en liste med gode aktive danske dominaer er lidt svært da den vil blive subjektiv

Nu starter jeg med dem jeg sådan lige kan huske

Mistress No 1

Empress Malice

Cherie

Lady Iris

Domina Ingrid

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 5 timer siden:

Jeg har gjort samme tanker og betragtning som Testeren2000

Selvfølgelig kan en enkelt eller 2 være smutter under min radar

Vil det være afsporing af tråden hvis vi lavede en liste over aktive danske dominaer?

Og prøve at undgå de GP som mener de er domina fordi de kan finde ud af at holde en pisk

At skrive en liste med gode aktive danske dominaer er lidt svært da den vil blive subjektiv

Nu starter jeg med dem jeg sådan lige kan huske

Mistress No 1

Empress Malice

Cherie

Lady Iris

Domina Ingrid

 

Det er da vist kun Empress Malice og Domina Ingrid der er under 40 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 6 minutter siden:

Hvad med Miss Alba,?

Er hun ikke også under de 40 år - Har hørt flere tale godt om hende:-)

Madame Elisabeht

Miss Alba er enten stoppet eller holder pause, men rigtigt hun er under 40 faktisk under 30

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bootlover skrev, for 11 timer siden:

Det er da vist kun Empress Malice og Domina Ingrid der er under 40 ;)

Empress Malice mødte jeg på Nørrebro i København for ca 15 år siden, og dengang var hun formentlig ældre end 25 år. Jeg troede ikke Empress Malice var aktiv længere ? 

Domina Ingrid og Cherie er begge nærmere 60 end 50 år . Domina Ingrid er også meget sjældent på vagt . 

Både Madame Sascha og Lady Iris har helt sikkert passeret de 40 år, begge meget dygtige og rutinerede.

Domina No1 og jeg er ikke et match . 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Darksidw
Testeren2000 skrev, den 8.1.2022 at 15:14:

Det er efterhånden gået op for mig at de få danske, og virkeligt professionelle dominaer der findes her i Storkøbenhavn er ved at være godt op i årene .

Nå, ja - det er jeg så også selv, men jeg har ingen planer om at droppe mine kinky sexlege lige foreløbig. 

Jeg frygter derimod at de to virkeligt professionelle dominaer som jeg jeg besøger inden for en overskuelig fremtid trækker sig tilbage, og hvad gør jeg så ? 

Ja jeg ved godt der findes måske en håndfuld dominaer i Storkøbenhavn, men den ene reklamerer selv med at hun er 100 år gammel, og da jeg har besøgt hende for 20 år siden kan jeg godt regne ud at hun ihvertfald ikke bliver 50 år næste gang hun fylder rundt ! 

Der findes så også en der ifølge hende selv er 40 år, men med alle de år hun har været i branchen så tænker jeg at hun må være startet som 12 årig hvis det passer ?  Desuden har jeg besøgt hende nogle gange uden at det har været nogen stor oplevelse. 

Jeg efterlyser derfor en dansk/nordisk domina  på maks 40 ægte år, der har planer om at blive i branchen i de næste mange år der færdes i et studio hvor udstyret er mere end iorden og som tåler nogle virkelig kinky sexlege/rollespil. 

Findes de stadig ? 

 

 

 

-y6sxqp.jpg

Hende her kommer til Sjælland hvis det er https://annoncelight.dk/showad/317679

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testeren2000 skrev, for 2 timer siden:

Empress Malice mødte jeg på Nørrebro i København for ca 15 år siden, og dengang var hun formentlig ældre end 25 år. Jeg troede ikke Empress Malice var aktiv længere ? 

Domina Ingrid og Cherie er begge nærmere 60 end 50 år . Domina Ingrid er også meget sjældent på vagt . 

Både Madame Sascha og Lady Iris har helt sikkert passeret de 40 år, begge meget dygtige og rutinerede.

Domina No1 og jeg er ikke et match . 

 

 

 

 

Jeg ved ikke om der er tale om den samme Malice. Tror faktisk at Malice du refererer til kaldte sig Madame Malice

Empress Malice ved jeg er ikke fyldt 40

Er helt enig i at Madame Sascha og Lady Iris er dygtige og der er absolut intet i vejen med en domina på +40. Min bekymring er at der ikke kommer nogle yngre til som er oplært når de ældre ikke har lyst mere

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg

ALba er desværre ikke tilgængelig pt :-(

og ja Ingrid er skøn (det er der sikkert også andre der er), men der er ikke så mange af de "yngre"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg kan nævne Domina Hermine, som vel er i starten af 30’erne. Hun er hard core hvad angår fysisk dominans, men nok ikke så kinky. Domicilet er spændende.

Hun holder dog pause i øjeblikket og informerer ikke om hvornår/om hun vender tilbage.

DenModne

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
SpankingSub skrev, den 13.2.2022 at 15:25:

Jeg har gjort samme tanker og betragtning som Testeren2000

Selvfølgelig kan en enkelt eller 2 være smutter under min radar

Vil det være afsporing af tråden hvis vi lavede en liste over aktive danske dominaer?

Og prøve at undgå de GP som mener de er domina fordi de kan finde ud af at holde en pisk

At skrive en liste med gode aktive danske dominaer er lidt svært da den vil blive subjektiv

Nu starter jeg med dem jeg sådan lige kan huske

Mistress No 1

Empress Malice

Cherie

Lady Iris

Domina Ingrid

 

Lady Iris opfylder vist lige akkurat alderskravet, og hende kan jeg i hvert fald anbefale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Mistress no. 1 har da et par yngre dominaer. Den ene hedder Miss Silvia og den anden kan jeg ikke lige huske. 
 

Kan blot huske, at jeg har set et par videoer på Twitter, hvor de to dominerer et par slaver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 23 timer siden:

Mistress no. 1 har da et par yngre dominaer. Den ene hedder Miss Silvia og den anden kan jeg ikke lige huske. 
 

Kan blot huske, at jeg har set et par videoer på Twitter, hvor de to dominerer et par slaver. 

Bare de så ikke får samme ideer som No1 at man ikke må røre dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
xxpeter skrev, for 2 minutter siden:

Bare de så ikke får samme ideer som No1 at man ikke må røre dem

Det ved jeg så ikke, for har ikke mødt hverken No.1 - og det kommer jeg heller aldrig til, for det er simpelthen for vildt det hun laver - eller de to andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 10 minutter siden:

Det ved jeg så ikke, for har ikke mødt hverken No.1 - og det kommer jeg heller aldrig til, for det er simpelthen for vildt det hun laver - eller de to andre. 

Nu blev jeg nysgerrig!

Hvad er det som er for vildt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 10 minutter siden:

Det ved jeg så ikke, for har ikke mødt hverken No.1 - og det kommer jeg heller aldrig til, for det er simpelthen for vildt det hun laver - eller de to andre. 

Selv om det du har set de nævnte Dominaér gør ( for dig personligt ) er vildt så er jeg sikker på at de sagtens kan nedtone " det vilde " og rette seancen ind så det passer til dig og dine lyster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
SpankingSub skrev, for 11 minutter siden:

Nu blev jeg nysgerrig!

Hvad er det som er for vildt?

De videoer jeg har set med Mistress No. 1 er meget voldsomme og minder meget om noget tortur lignende. Og jeg bryder mig ikke om smerter, og derfor er hun ikke noget for mig. 

Det skræmmer mig faktisk lidt, med de ting hun udsætter sine slaver for. 

Jeg taler ikke ned til dem som gør, men den møde som hun arbejder på, er bare ikke noget for mig. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
Madame Illona skrev, for 7 minutter siden:

Selv om det du har set de nævnte Dominaér gør ( for dig personligt ) er vildt så er jeg sikker på at de sagtens kan nedtone " det vilde " og rette seancen ind så det passer til dig og dine lyster

Jeg har haft skrevet sammen med Mistress No. 1 og hun tilbød ikke det jeg søgte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A
SpankingSub skrev, for 5 minutter siden:

Hjælper dig gerne med at foreslå dominaer, men hvad søger du?

 

Jeg besøger ikke rigtig dominaer længere dvs. jeg har en, som jeg skriver med og har besøgt og gerne vil igen. Det vil kræve en længere forklaring at fortælle hvorfor. 
 

Men ellers så har jeg fundet ud af, at den form for dominans som jeg kan lide, den kan jeg med fordel dyrke sammen med “almindelige” GP’er, som også godt kan lide at få besøg af en mand, som sommetider kan lide at være underdanig. 

Redigeret af Søren A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren A skrev, for 17 timer siden:

Jeg besøger ikke rigtig dominaer længere dvs. jeg har en, som jeg skriver med og har besøgt og gerne vil igen. Det vil kræve en længere forklaring at fortælle hvorfor. 
 

Men ellers så har jeg fundet ud af, at den form for dominans som jeg kan lide, den kan jeg med fordel dyrke sammen med “almindelige” GP’er, som også godt kan lide at få besøg af en mand, som sommetider kan lide at være underdanig. 

og det er jo helt fint, man skal jo vælge dem man kan lide og hvor man selv synes at få en god oplevelse :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
SpankingSub skrev, den 13.2.2022 at 15:25:

Jeg har gjort samme tanker og betragtning som Testeren2000

Selvfølgelig kan en enkelt eller 2 være smutter under min radar

Vil det være afsporing af tråden hvis vi lavede en liste over aktive danske dominaer?

Og prøve at undgå de GP som mener de er domina fordi de kan finde ud af at holde en pisk

At skrive en liste med gode aktive danske dominaer er lidt svært da den vil blive subjektiv

Nu starter jeg med dem jeg sådan lige kan huske

Mistress No 1

Empress Malice

Cherie

Lady Iris

Domina Ingrid

 

Cherie må være tæt på 60, men det er jo ikke nødvendigvis nogen alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa Lasselas

Når du nu oplyser om nogle Dominaer og alder så skal det også være rigtig :-)

jeg ved Lady Charie er 105 år 

har selv set hende de smukke hex hihihihihihihihi:

Ector er 59 hihiiihi

 

 

Redigeret af Ector

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...