Hop til indhold
Gangbang

GB på Fyn tirsdag d. 11/1 fra 13 til 15

Recommended Posts

Hejsa 

så prøver vi lige igen da vi måtte aflyse det planlagte gb i fredags af personlige årsager og det beklager vi selvfølgeligt meget 

Men som tidligerer er tøsen en smuk 32 årige frækkert som er frisk på det hele dog INGEN anal

Da hun elsker sperm er det tilladt uden kondom 

prisen er 1300 kr til tøsen for deltagelse og det foregår i lækre omgivelser ca 15 min udenfor Odense 

så er det noget så smid en mail på denne 

[email protected]

Håber vi ses

D6844093-2BEA-4BCE-A6C7-59BECD03167B.jpeg

6FE8AE61-9956-4F1A-98D3-E2F183DCCCAD.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxlfyr7100 skrev, for 14 timer siden:

nogen som har været til GB med hende før? ka se hun er genganger, så ku være nogen som ka anbefale hend.

Har ikke været til GB med hende før, men har været til flere arrangementer i samme omgivelser og med samme arrangør, og det kan jeg give mine varmeste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Har været til GB med hende på Frberg. 8 mand kun 2 ville uden kondom. :( Ville gerne have slikket en creampie. Og hun ville selv sluge ALT i munden ingen snowball :( 

Hun er eksplosiv :) Kunne deepthroat til roden af alle mand, gaggede ikke en eneste gang selv om jeg holdt pikken i hendes mund til roden lææænge :)

Kunne tåle rå leg med de (desværre kunstige) store bryster, kunne tåle klask i røven og råknep, sprøjtede ved slik og fist (her gik hun totalt vildt amok).

Håber jeg har tid næste gang hun er i Kbh

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...