Gæst Skrevet 4. September, 2013 Hej Alle. Jeg har efterhånden besøgt en del thaisteder, og jeg syntes at det interresant og se hvordan tingene udvikler sig når man ligger der, med bar røv og dolk Man får jo typisk tilbud om diverse former for afslutning, og jeg siger da også jatak i 95% af tilfældende Typisk HJ. Et HJ kan således ofte udvikle sig til at pigen så også smider tøjet og er endog MEGET berøringsvenlig. Dog har jeg i ca 50% af tilfældene oplevet at pigen, pænt, men bestemt, formaner en om: "But no finger up", Dette respekteres ALTID fra min side af. Jeg må dog gerne, kysse, kæle, og slikke alt det jeg vil, ALLE steder og det gør jeg, tydeligtvis til både pigens og min store fornøjelse Jeg skal sige at jeg aldrig har decideret samleje med dem, selvom pigen i den grad "lokker" og hun "lokker" vel at mærke EFTER formandingen om "no finger up" Men..........., hvis pigen, vel at mærke, gladeligt, tager imod alt det man gør, hvad er monstro SÅ årsagen til "no finger up" Jeg har før læst her på EG at thaipiger kan være meget kliniske, men det hænger vel så ikke sammen med at man "må" stort set næsten alt andet Er der nogen der kan belyse noget her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. September, 2013 For det første kan du let lave ridser i slimhinden med en negl. Dette øger risikoen for infektioner m.v. betragteligt For det andet så er dine fingre noget af det mest bakteriefyldte på hele kroppen. Før du stikker fingrene op i pigen, har de rørt ved et dørhåndtag, som mange andre uvaske hænder har rørt ved. Du har også taget dit tøj af. Herunder rørt ved bæltespændet, som er forurenet af bakterier fra din egen mås. Vasker du hænder efter at have tørret dig, og før du spænder bæltet, lyner mv? Nej vel. Endelig er der også den krølle at mange af vi mænd er noget hårdhændede, når vi ligger og leger små doktorlege Tungen er ikke nær så bakterie fyldt, men der er selvfølgelig en lille usikkerhed her også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2013 det er såmænd meget simpelt. 50 % af de mænd jeg møder aner ikke hvordan man bruger klør 5 i lillelise. og er som århuselsker siger alt alt alt for hårdhændet. derfor vil rigtig mange piger ikke have at den del indgår i legen. Jeg giver kun lov til det hvis mine gæster har vasket deres hænder grundigt inden og ikke har for lange negle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 18 Skrevet 4. September, 2013 det er såmænd meget simpelt. 50 % af de mænd jeg møder aner ikke hvordan man bruger klør 5 i lillelise. Og så fik Sisse lige skabt lidt mindreværd hos 50% af mændene herinde Min egen erfaring er, at de piger, der siger nej til det er besvaret af Århuselsker og Sisse. Et godt trick er at altid have en flaske hånddesinfektion gel ved siden af sengen eller i lommen og vise at du gør dine hænder rene. Har ikke prøvet det i munden, men det kan vel ikke skade :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. September, 2013 Jeg vil så sige at desinfektions middel ved sengen.. det kommer aldrig til at ske hos mig. Jeg vil finde det helt igennem turn off hvis mine gæster lige letter måsen og kører en gang hånd sprit ud over sig for så at gå i krig... men at de gør sig rene inden vi starter. . det forventer jeg. og ja jeg ved godt at der sikkert er en del som får det lidt.. hmmmm over det jeg siger... men der er virkelig skræmmende mange mænd som ikke aner hvordan man rører en kvinde for neden... jeg oplever desværre ofte at jeg tænker er det her for min eller din skyld.. hvor efter jeg så må rette lidt til og endda sommetider bede folk om enten at tage det med ro eller stoppe... ærgerligt ja. for de 50 procent der kan. formår ofte virkelig at få mig op i lysekronen og svinge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 2. Marts, 2014 For det første kan du let lave ridser i slimhinden med en negl. Dette øger risikoen for infektioner m.v. betragteligt For det andet så er dine fingre noget af det mest bakteriefyldte på hele kroppen. Før du stikker fingrene op i pigen, har de rørt ved et dørhåndtag, som mange andre uvaske hænder har rørt ved. Du har også taget dit tøj af. Herunder rørt ved bæltespændet, som er forurenet af bakterier fra din egen mås. Vasker du hænder efter at have tørret dig, og før du spænder bæltet, lyner mv? Nej vel. Endelig er der også den krølle at mange af vi mænd er noget hårdhændede, når vi ligger og leger små doktorlege Tungen er ikke nær så bakterie fyldt, men der er selvfølgelig en lille usikkerhed her også. Nu er det ikke for at ødelægge fornøjelsen med tungeleg, men mundhulen er en af de steder der er flest bakterier, selv flere end i røven......så det er en sandhed med modifikationer..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. Marts, 2014 jeg vil mene det samme som Sisse... fordi det oftere er større turnoff end det modsatte fordi fyren laver alle de forkerte bevægelser ISÆR den der nederen "ind-ud" bevægelse... aarrgghhh... neeeeej hvis jeg nogensinde finder den mand der har givet mænd den generelle ide at det er fedt at føre fingrene ind og ud af missen i "pik-bevægelse".... så¨får han kyskhedsbælte på og jeg smider nøgle i sortehavet... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 3. Marts, 2014 Fuck det mest klamme er absolut når en stodder stikker fingerne op i pigens skede. Mnage mænd er totalt uhygiejniske med deres fingre. Hvor jeg dog bare hader når mænd til sexparties har fingrene fremme og rode i pigernes missekat. Føj for den lede hvor klamt. Tænk på at andre skal slikke jeres røvkrassende fingre osv! Velbekomme! Piger hold fast i den disciplin og vær bestemt i jeres afvisning af de klamme fingre i dåsen! Mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 3. Marts, 2014 Fuck det mest klamme er absolut når en stodder stikker fingerne op i pigens skede. Mnage mænd er totalt uhygiejniske med deres fingre. Hvor jeg dog bare hader når mænd til sexparties har fingrene fremme og rode i pigernes missekat. Føj for den lede hvor klamt. Tænk på at andre skal slikke jeres røvkrassende fingre osv! Velbekomme! Piger hold fast i den disciplin og vær bestemt i jeres afvisning af de klamme fingre i dåsen! Mvh hvem er det lige der slikker andres fingre...?!? Jeg synes det er andre ting der bliver slikket på....??! men det er måske mig?? jeg plejer ikke at slikke på andres fingre....men hver sin lyst... hvem ved? måske har de vasket fingrene inden?? plejer i øvrigt heller ikke at kradse min røv?!? og hvis jeg gør, så vasker jeg da mine fingre?? Jeg tror der er meget vide begreber om, hvad der er (be-)skidt og godt herinde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 3. Marts, 2014 (edited) jeg vil mene det samme som Sisse... fordi det oftere er større turnoff end det modsatte fordi fyren laver alle de forkerte bevægelser ISÆR den der nederen "ind-ud" bevægelse... aarrgghhh... neeeeej hvis jeg nogensinde finder den mand der har givet mænd den generelle ide at det er fedt at føre fingrene ind og ud af missen i "pik-bevægelse".... så¨får han kyskhedsbælte på og jeg smider nøgle i sortehavet... Jeg har fornylig mødt en glædespige, som opfordrede/beordrede mig til at stikke en finger op og "kneppe" hende med den for at hun kunne få en orgasme - og hun havde ellers på forhånd her på EG netop givet udtryk for, at det ikke var noget hun syntes om - så jeg var lidt forbavset, men det funkede Redigeret 3. Marts, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 4. Marts, 2014 Jernet. Der er altså også stor forskel på at få en invitation til at gå i krig også bare jage klørfem der op. Jeg tror egentligt at der er meget lidt som der er sort/hvidt i denne verden. Når pigerne først kommer i stemning så kommer alle gråtonerne frem 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 4. Marts, 2014 Sisse og Jasmin burde måske skrive en lille vejledning. Ja, jeg er klar over at ingen kvinder ens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 4. Marts, 2014 Det bedst er vel at spørge pænt, og følge pigens instrukser hvis man får et "Ja" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 4. Marts, 2014 Sisse og Jasmin burde måske skrive en lille vejledning. Ja, jeg er klar over at ingen kvinder ens. tror faktisk jeg har skrevet den... i en tråd om hvordan manden gjorde sig bemærket og ikke bare var et nummer i rækken... der fortæller jeg hvordan man bruger svensk til sin store fordel som mand *gg* med sprøjteorgasmer i kølvandet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Marts, 2014 tror faktisk jeg har skrevet den... i en tråd om hvordan manden gjorde sig bemærket og ikke bare var et nummer i rækken... der fortæller jeg hvordan man bruger svensk til sin store fordel som mand *gg* med sprøjteorgasmer i kølvandet Korrekt. Jasmin oprettede tråden d 1/2-2014 Du er godt nok dejligt vidende, Jasmin, og jeg vil her ved samme lejlighed godt lige udtrykke min store respekt for dig og din evne til at argumenterer. Jeg nyder at læse indlæg fra dig, altid fantastisk velskrevet og med humor og saglighed De bedste hilsner Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg