Hop til indhold
Zar

Mistress Jasmine 28 Dec 2021

Recommended Posts

Besøgte den 28/12-21 Mistress Jasmine på hendes nye sted. Det er en privat lejlighed ca 7 minutters gang fra hendes gamle domcil.

Havde ikke besøgt hende siden September måned og det fik hun mig til at fortryde.

Han straffede mig hårdt i den tid jeg var der. Blev stillet til skue foran døren til balkonen helt nøgen ( Det var aften så ingen så mig tror jeg ).

Blev straffet mere med hendes dildo.

Hun mente jeg skulle straffes mere så blev stillet ud på balkonen uden tøj og fik lov til at stå der et par minutter i frostvejret denne gang med hendes urin i munden som jeg havde fået ordre på at jeg ikke måtte sluge før hun gav lov. Da jeg kom ind kom hun med 2 kondomer med fyld som jeg skulle drikke. 

Hun er ret hård ved brystvorterne. Hun bider og niver i dem så de er ømme i flere dage.

Håber snart at få lov til at lege med hende igen. Elsker hendes perverse og kinky lege. Kan slet ikke få nok af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 2 timer siden:

Besøgte den 28/12-21 Mistress Jasmine på hendes nye sted. Det er en privat lejlighed ca 7 minutters gang fra hendes gamle domcil.

Har hun ikke længere det gamle sted i baggården?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BL_junior skrev, for 17 minutter siden:

Har hun ikke længere det gamle sted i baggården?

Desværre ikke. Det blev vist for dyrt for hende i leje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, for 14 minutter siden:

fed historie, har du et link?

Det er en uvane, at der ikke sættes link ind, ikke så meget for, at gøre det nemt for andre. Mere at man så undgår misforståelser omkring hvilke GP man skriver om.

Her tror jer, at det er https://annoncelight.dk/showad/263161

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Imorgen er det 4 uger siden at jeg sidst besøgte min Mistress. Først i løbet af denne weekend har jeg ikke haft ondt i brystvorterne mere. Nu venter jeg bare på næste gang jeg skal besøge Mistress Jasmine så jeg kan opleve flere af hendes dejlige grusomheder !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 23 timer siden:

Imorgen er det 4 uger siden at jeg sidst besøgte min Mistress. Først i løbet af denne weekend har jeg ikke haft ondt i brystvorterne mere. Nu venter jeg bare på næste gang jeg skal besøge Mistress Jasmine så jeg kan opleve flere af hendes dejlige grusomheder !!

Jamen så ved vi det...god oplysning.

Mer vi bør vi vide?:ph34r::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den 25.1.2022 at 18:49:

Jamen så ved vi det...god oplysning.

Mer vi bør vi vide?:ph34r::D

hold da op et dumt indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, for 2 timer siden:

hold da op et dumt indlæg

XX peter, det indlæg jeg referer til er jo kun skrevet for at gøre opmærksom på hans domina,.

Hvem pokker er interesseret i om hans brystvorter gør ondt 4 uger efter?

Det indlæg har jo kun reklameværdi.

Men det glæder mig at du igen, kan være efter mig som du elsker at være, har du overvejet at skrive det til mig personligt?

Som du ved, står der i Eroguides regler at fnidder skal tages over pm...det syntes jeg du skulle.

Du gør mig vred, ked af det og jeg fatter ikke hvorfor du bliver ved og ved.

For andre er da godt nok ved at være trætte af at høre dig konstant brokke dig over mig.

Det er mine anmeldelser, min væremåde, min alder, mine indlæg osv.

Kunne du ikke gøre dig selv den tjeneste og sætte mig på ignorer?

Nok er nok.:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lion69
Lady Cherie skrev, for 10 timer siden:

XX peter, det indlæg jeg referer til er jo kun skrevet for at gøre opmærksom på hans domina,.

Hvem pokker er interesseret i om hans brystvorter gør ondt 4 uger efter?

Det indlæg har jo kun reklameværdi.

Men det glæder mig at du igen, kan være efter mig som du elsker at være, har du overvejet at skrive det til mig personligt?

Som du ved, står der i Eroguides regler at fnidder skal tages over pm...det syntes jeg du skulle.

Du gør mig vred, ked af det og jeg fatter ikke hvorfor du bliver ved og ved.

For andre er da godt nok ved at være trætte af at høre dig konstant brokke dig over mig.

Det er mine anmeldelser, min væremåde, min alder, mine indlæg osv.

Kunne du ikke gøre dig selv den tjeneste og sætte mig på ignorer?

Nok er nok.:angry:

Han skriver jo blot det var et dumt indlæg, som det iøvrigt også var .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 12 timer siden:

 

Hvem pokker er interesseret i om hans brystvorter gør ondt 4 uger efter?

Det indlæg har jo kun reklameværdi.

Har gode anmeldelser ikke også det? Tænker mange GP'ERE sætter pris på en fin anmeldelse, netop fordi det har høj reklameværdi. 

Så at TO lige fremsætter sin forventning, endda i hans egen tråd, understreger jo bare den gode anmeldelse han gav fra start? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kammerherre
Lillemorten skrev, for 25 minutter siden:

Har gode anmeldelser ikke også det? Tænker mange GP'ERE sætter pris på en fin anmeldelse, netop fordi det har høj reklameværdi. 

Så at TO lige fremsætter sin forventning, endda i hans egen tråd, understreger jo bare den gode anmeldelse han gav fra start? 

Selvfølgelig er der reklameværdi i gode anmeldelser, og sure opstød fra andre GPer skyldes nok bare misundelse over andres gode anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er reklameværdi i anmeldelser...det er vi enige om...men at "rykke" en anmeldelse op efter ca 3 uger for at skrive at noget om brystvorter...så er det lidt tyndt.

Men, hvis det er det som man ser som seriøst, så bliver det jo en ren trend at samtlige slaver g piger går ind og skriver under gamle anmeldelser, for skrive noget vås....

Jeg kan jo evt. selv starte...jeg har vist ......øøøøøøh en større samling....jo lad os straks fjerne de nyeste med gamle...

Hvis det er det I mener man skal?

Eller er der så lidt læse-indhold, så alt det  gamle skal frem?

Og kære Kammerherre.

Du har vist aldrig besøgt mine anmeldelsesbøger på min hjemmeside?

Hverken på den lilla eller den sorte side vel?

Hvis du gjorde det ville du æde dine ord i dig igen om jeg er misundelig på en anden piges anmeldelser!

Der ligger et par stykker eller 20-30-40-50-60-70-80...øh jeg ved det faktisk ikke.....jeg er holdt op med at tælle, men du må godt....og når du er færdig på den ene anmeldelses bog....så kan du starte på den anden.

God fornøjelse"!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg ser det, er Zar jo bare lidt oppe og svæve over den sidste seance. Det er vel fair nok han lufter begejstringen i egen tråd. Højden til loftet herinde, burde vel tillade det, når det ikke er andres tråde han crasher med sin "reklame". 

Trykket opstår jo først, når hans indlæg og begejstring bliver talt ned af andre, ikk? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 9 minutter siden:

Som jeg ser det, er Zar jo bare lidt oppe og svæve over den sidste seance. Det er vel fair nok han lufter begejstringen i egen tråd. Højden til loftet herinde, burde vel tillade det, når det ikke er andres tråde han crasher med sin "reklame". 

Trykket opstår jo først, når hans indlæg og begejstring bliver talt ned af andre, ikk? :)

Kære lillemorten

Jeg syntes ikke jeg taler hans indlæg ned, jeg sætter enda en grinesmiley på....for at understrege at jeg mener sjov...

Men når det er nedgangstider, er der altid sport i at rykke anmeldelser, falske anmeldelser....og andre festligheder.

og noglegange så klør det alså i mine fingre.<_<

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 33 minutter siden:

Kære lillemorten

Jeg syntes ikke jeg taler hans indlæg ned, jeg sætter enda en grinesmiley på....for at understrege at jeg mener sjov...

Men når det er nedgangstider, er der altid sport i at rykke anmeldelser, falske anmeldelser....og andre festligheder.

og noglegange så klør det alså i mine fingre.<_<

 

 

Er smil og et træk på skuldrene kan i nogle tilfælde være kløestillende :D

Vi pipper med hvert vores næb. Og selvfølgelig skal en vinkel da ikke nødvendigvis gå utalt hen. Men det skrevne ord kan jo mistolkes lidt, også selvom du gavmildt deler smileys. Det er der også en sport i, hos nogen. 

Men point taken. "Sjovt" at se hvor forskelligt vi kan se på et ellers uskyldigt indlæg :rolleyes:

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 18 timer siden:

XX peter, det indlæg jeg referer til er jo kun skrevet for at gøre opmærksom på hans domina,.

Hvem pokker er interesseret i om hans brystvorter gør ondt 4 uger efter?

Det indlæg har jo kun reklameværdi.

Men det glæder mig at du igen, kan være efter mig som du elsker at være, har du overvejet at skrive det til mig personligt?

Som du ved, står der i Eroguides regler at fnidder skal tages over pm...det syntes jeg du skulle.

Du gør mig vred, ked af det og jeg fatter ikke hvorfor du bliver ved og ved.

For andre er da godt nok ved at være trætte af at høre dig konstant brokke dig over mig.

Det er mine anmeldelser, min væremåde, min alder, mine indlæg osv.

Kunne du ikke gøre dig selv den tjeneste og sætte mig på ignorer?

Nok er nok.:angry:

Igen en dum bemærkning, og meget lidt konstruktiv. 

alle reklamerer jo for alle, det ser jeg ikke noget forkert i og man kan sagtens tænke på en fed oplevelse flere uger efter som man har lyst til at dele, uden at det skal nedgøres

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 20 timer siden:

XX peter, det indlæg jeg referer til er jo kun skrevet for at gøre opmærksom på hans domina,.

Hvem pokker er interesseret i om hans brystvorter gør ondt 4 uger efter?

Det indlæg har jo kun reklameværdi.

Men det glæder mig at du igen, kan være efter mig som du elsker at være, har du overvejet at skrive det til mig personligt?

Som du ved, står der i Eroguides regler at fnidder skal tages over pm...det syntes jeg du skulle.

Du gør mig vred, ked af det og jeg fatter ikke hvorfor du bliver ved og ved.

For andre er da godt nok ved at være trætte af at høre dig konstant brokke dig over mig.

Det er mine anmeldelser, min væremåde, min alder, mine indlæg osv.

Kunne du ikke gøre dig selv den tjeneste og sætte mig på ignorer?

Nok er nok.:angry:

Grunden til at jeg skrev mit sidste indlæg var netop at jeg var oppe og flyve over mit seneste besøg. Det skal du såmænd ikke have så ondt et vis sted over. Du kan vel bare hoppe videre. Det er jo et fri sted hvor man har lov til at fortælle om sine oplevelser. Også 3 uger efter !

Og Reklame for min Domina.... Ja det var det nok. Men er alle anmeldelser ikke det ??

PS : Ingen har bedt mig skrive hvad jeg gjorde hvis ellers du tror det !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Zar

Jeg syntes det var fint du var oppe og flyve over det, jeg laver lidt grin med det, jeg kan ikke helt tage verden så seriøs som XXpeter...men han har det med at blive pige-personlig...og så går der ged i det.

Han har det med at først få ro på sig selv, når han får en kæmpe-havnepullet. banket op i røven, og smidt hen i hundekurven. (her skal du se billeder for dit indre øje)med en gag i munden.

Og tro mig.

Jeg lyver aldrig:D:D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 5 minutter siden:

Kære Zar

Jeg syntes det var fint du var oppe og flyve over det, jeg laver lidt grin med det, jeg kan ikke helt tage verden så seriøs som XXpeter...men han har det med at blive pige-personlig...og så går der ged i det.

Han har det med at først få ro på sig selv, når han får en kæmpe-havnepullet. banket op i røven, og smidt hen i hundekurven. (her skal du se billeder for dit indre øje)med en gag i munden.

Og tro mig.

Jeg lyver aldrig:D:D:D

 

Tja hvem kunne ikke tænke sig at få banket noget op i røven og en gag i munden og blive smidt hen i en hundekurv og i det hele taget bare straffet i timevis <3:D:P

Redigeret af Zar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...