Hop til indhold
Din danske Girl Next Door

MINI GB I KOLDING 21/1 KL. 12.30-14.00

Recommended Posts

<3 MINI GB I KOLDING 21/1 KL. 12.30-14.00 <3

*** Husk coronapas ***

 

Måske er du mere til et lille, intimt GB med yderst begrænset antal gæster. Men stadig med den kinky vibe af at være flere mænd om én pige? Så tilbyder jeg for første gang mit eget lille GB med hed sex ad libitum med en lækker fræk & våd novice. Jeg er en lyshåret dansk pige med varme grønne øjne, faste former og forførende, kinky smil, og jeg kommer på visit i Jylland kun for at møde dig - så jeg håber, du har lyst til at lege med ;)

anledningen af min lille premiere tur, har jeg lavet en god pris på kun 2000 kr. og en begrænsning på 3-5 gæster. 

 

Jeg sørger naturligvis for snacks, frugt og forfriskninger. Og der vil være mulighed for at tage bad på værelset. 

 

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen til en fræk eftermiddag 

 

Kys fra Nicole Bülow

https://70210026.dk/nicole

 

Rammerne denne aften er

Fri fransk, dansk & svensk 

Kun sikker sex

Ingen anal/græsk.

Hvis du vil give finger, er det altid med et kondom.

 

Sted

Kolding  // Præcis adresse oplyses ved bekræftelse af booking senest torsdag den 21. om aftenen. 

 

Pris

Mini GB med Nicole Bülow 1,5 time - 2000 kr.

 

Booking

For booking kontakt [email protected]

For at sikre, at jeg kun får seriøse henvendelser, vil jeg værdsætte et lille bookinggebyr på 500 kr., som vil blive fratrukket prisen på aftenen. Du kan enten betale kontant den 19/1 i Kolding. Eller du kan sende et gavekort til Luksusgavekort eller Magasin til bookingmailen. 

  

 

Redigeret af Din danske Girl Next Door

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, den 10.1.2022 at 16:49:

Tænker måske prisen er lidt i overkanten for de fleste:-) pøj pøj

Kære Tetra 
Det er også helt i orden, at du ikke vil betale den pris, som jeg tager for min service :)

Men det er et mini med få pladser, som alle er booket, så jeg er meget tilfreds. Og jeg glæder mig til en dejlig tur til Jylland.

Dbh. Nicole Bülow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ChristianX
Din danske Girl Next Door skrev, for 6 timer siden:

Kære Tetra 
Det er også helt i orden, at du ikke vil betale den pris, som jeg tager for min service :)

Men det er et mini med få pladser, som alle er booket, så jeg er meget tilfreds. Og jeg glæder mig til en dejlig tur til Jylland.

Dbh. Nicole Bülow

Enjoy:wub: Nicole <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...