Hop til indhold
svend67

Steder uden tidsbestiling

Recommended Posts

Før i tiden var der rigtig mange steder hvor der ikke var tidsbestiling og det var mest danske piger. Idag er det stort set kun thai steder dette kan lade sig gøre. Findes der ikke steder hvor man bare kan komme og evt vente til der er tid.  Jeg syntes det var "Hyggeligt" at side og vente nogle steder kunne man enda høre hvor godt det der ventede var. Er der sådan steder tilbage i Jylland der gad jeg godt hen

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Svalereden i vinderup kan du sidde og vente til man er ledig, hvis man er optaget :)

Dog kan du nok ikke høre meget, da du sidder i gangen hvor du kommer ind. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
svend67 skrev, for 48 minutter siden:

Før i tiden var der rigtig mange steder hvor der ikke var tidsbestiling og det var mest danske piger. Idag er det stort set kun thai steder dette kan lade sig gøre. Findes der ikke steder hvor man bare kan komme og evt vente til der er tid.  Jeg syntes det var "Hyggeligt" at side og vente nogle steder kunne man enda høre hvor godt det der ventede var. Er der sådan steder tilbage i Jylland der gad jeg godt hen

The good old days :)

Jeg husker for mange år siden en nystartet pige i Viby J, hun annoncerede i EB, det var vist det eneste sted, der var annoncer dengang. En kort beskrivelse og et tlf.nr. med en tlf.svarer, som fortalte lidt om pigen, åbningstider og adresse, og så var det bare om at møde op.
Jeg kan ikke huske, om jeg besøgte hende den første aften, men da jeg mødte op på adressen, sad der i forvejen 6-7 mænd i stuen og ventede. Jeg kiggede lidt rundt, der var ingen, jeg kendte, så jeg satte mig ned blandt de øvrige, og hældte kaffe op. Så sad vi bare der og ventede, og selvom vi sad lidt spredt i stuen, så havde hver mand styr på, hvornår det var hans tur.
Hver gang der var "udskiftning" blev gæsten fulgt til døren, og os der ventede, fik set den skønne pige, så vi vidste hvad der ventede. Hun var ganske lækker, så jeg blev siddende, selvom jeg var sidst ankomne, og der var lange udsigter til min tur. Men det var ventetiden værd, og jeg besøgte hende adskillige gange efterfølgende.
Men lidt sjovt at tænke tilbage på med fælles "venteværelse" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 2 timer siden:

Torsdag den 20. januar ved jeg der sidder to-tre skønne piger fra København på Vojens Dream, som tager imod gæster uden tidsbestilling <3

Det er netop dette jeg søger.. Nogen steder i Østjylland? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Din danske Girl Next Door skrev, den 7.1.2022 at 16:12:

Torsdag den 20. januar ved jeg der sidder to-tre skønne piger fra København på Vojens Dream, som tager imod gæster uden tidsbestilling <3

Hvor er du fristende. Tak fordi du skrev her, så jeg fik øje på din annonce.

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...