Hop til indhold
Den glade murer

Farsø i Nordjylland

Recommended Posts

Skulle i går til et møde i farsø i Nordjylland. Da jeg kørte ind i byen ad Nørregade så jeg pludslig et skilt med Thaimassage.

Det var ikke et sted jeg før har set omtalt nogen steder, og da jeg havde lidt tid i overskud ville jeg lige offer mig for holdet, som det jo hedder herinde.

Jeg fik sat bilen, og gik tilbage til det lysende skilt. Døren er åben, stod der ved siden af på et håndskrevet skilt, og ganske rigtigt. Smuttede hurtigt indenfor i en gang og for enden af den var døren til klinikken.

En lidt ældre ejer bød mig velkommen, og jeg fortalte at jeg gerne ville have en halv time, da jeg skulle noget bagefter.

kr. 200 for en halv og kr. 300 for en hel sagde hun, men det ændrede jo ikke noget, da jeg kun havde en halv time til rådighed.

Jeg blev vist ind i et rum med en madras på gulvet. Da jeg havde fået mig placeret kom der en lidt buttet men nydelig pige på omkring de 30 vil jeg tro, ind og begyndte at give mig en skøn massage.

Som jeg lå der på maven og nød det, kunne jeg pludselig mærke flere hænder på min krop. Det var ejeren der var kommet til og gav en ekstra hånd med. Det var skønt og ekstra service.

På et tidspunkt blev jeg vendt om, og pigen begyndte på forsiden. Hun giver en udmærket massage, måske med lidt for meget olie.

Nå men det samme skete igen. Ejeren kom ind og begyndte at hjælpe med massagen. Da de i fællesskab havde masseret et stykke tid, tilbød ejeren hj. Ja tak, det kunne jeg bestemt godt bruge.

Pige fik lige nogle beskeder på thai. Det viste sig at hun næsten lige var kommet til landet, og kan kun thai.

Jeg fik et skønt hj af den søde pige, og var derefter klar til dagens udfordringer.

Ploblemet var så lige at da jeg fik kigget på klokken var der gået over en time, så jeg måtte ringe til min aftale og komme med en eller anden syg undskylding.

Men alt i alt var det en god oplevelse, gav dem lidt ekstra for den gode behandling, og skal bestemt besøge dem igen.

Og det var i Nørregade i Farsø, kan desværre ikke huske nummeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er også en thai massage i Hvalpsund.

Bunruean Sukkhoram

Sundvej 1 B

Hvalpsund

9640 Farsø

Tidsbestilling: mellem kl. 9 og 21

Tlf.: 22 61 19 36

Har jeg ikke besøgt men ifølge bekendt tilbyder hun ikke sex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det var i Nørregade i Farsø, kan desværre ikke huske nummeret.

Wan

Søndergade 17

9640 Farsø

Tidsbestilling

Tlf.: 27 96 67 05 - 50 25 72 02

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Er jeg mon den eneste der har være her?

Eller var det bare noget jeg drømte :)

Nej glade murer du har ikke drømt det – jeg har osse været forbi men var ikke været så heldig at ha' to piger til at massere  :D  – for en ordens skyld må jeg sige jeg var der engang i oktober sidste år og mine betragtninger er bare det jeg nu kan huske.

Blev modtaget af indehaveren som er en lille slank, velholdt ældre pige som gav mig en god og rigtig hård massage, måske en af de mest kontante massager jeg har prøvet på thaisteder.

Hun brugte efter min mening lidt for meget af det der "tigerbalsam" eller hvad det nu er det hedder, men ellers var hun grundig – der var ikke en muskel eller myose som slap fri  :)  – og hele den klassiske tur – bøj og stræk – hun brugte sig selv og kom til at svede, grinede lidt ind i mellem når hun stoppede op for at tørre sveden af sin pande.

Blev tilbudt afslutning med hånd som kostede 200 kr ekstra – i alt 500 kr. – udmærket men ikke noget specielt, jeg prøvede forsigtig at røre/pille men blev venligt afvist øv  :(  men hvis jeg kommer forbi farsø igen og har ekstra tid vil jeg sikkert kikke ind – bare for den gode og hårde massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...