Hop til indhold
Århusman

I går Skødstrup, i dag Åbyhøj - samme tekst.

Recommended Posts

Guest #2tiltango

Før nytår gav hun også en hel time gratis, ligemeget hvad du bestilte af tid. Der tog hun kun tre ind pr. dag. I min optik er det en falsk annonce, spild af tid og energi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Ku næsten forslå vi samlede 10 mænd og 1 bestilte tid og tog kampen op, men 10 er vel næppe nok i disse kvarter/områder som omtalt Gellerup så nok lidt ottopi og nok spild af tid :rolleyes: medmindre vi har (udstyret) i orden :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg har mødt hende, hun bor i Åbyhøj og ser ekstrem godt ud. Altså jeg fortryder at jeg ikke har været hos hende oftere, hun er venlig og rar og synes at hun skal have det omdømme hun fortjener, for ærligt jeg synes det the real shit. Altså hun tog imod mig rigtig godt fra start til slut. 
da var ikke det mindste hun har gjort der forkert. Og sexen var utroligt altså er 48 år gammel, har aldrig mødt en som hende der er så fræk. 
det som om hun ikke er prostuteret og kun gøre det her for at prøve noget nyt.

synes i skal booke jeres tid for det er noget er det bedste synes jeg.

har været på annoncelight det seneste par år, tid det her er the real shit. Så pak nu væk med alle de løgne omkring pigen hun fortjener det bedste for det hun giver os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Heej har mødt hende idag. Kæft hun er vild 

storet ros herfra. Hun er ægte, real 

Amen hun har da hele pakken, sørgeligt for dem som bliver hjemme det går da ihvertfald glib af noget. Kæmpe ros kram:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Tenna 3 gange. Første gang var hun såfantastisk at være sammen med, at jeg købte 6 timer med hende. Hun er den smukkeste luder jeg har set.Tenna som menneske er dog det dejligtse jeg nogensinde har mødt, mere om det senere. Hun er ikke en hustler, men er meget salgsfokuseret. Hun leverer dog det man aftaler. Tenna er skåret af et guddommeligt stykke menneske. Hun har kæmpe store skåls naturlig bryster og et særdeles smukt ansigt. Hun koster 1500kr i timen minimum. Dette er med de dejligste tungekys, og  blow er uden gummi det helt utroligtog sex er uden og anal. Annoncen er aktiv lige nu, men hun driver sit eget sted ude på Åbyhøj hun sender adressen til dig, så tror ikke hun kommer tilbage igen øv..  Når man ankommer Det kan for eksempel være noget at drikke men også andet. Hun leverer sindsygt sex, hun er så stram at jeg ikke ville tro hun er en luder og bare en almindelig pige som gøre os en kæmpe tjeneste. hvordan min drømmekvinde skal se ud.

Hun gav mig masser af komplimenter om mit udseende, og stil mv. Altsammen noget der gjorde at jeg blev længere tid:huh:

Pris og kvalitet hænger sammen i denne her branche. Tenna mener vi er enig. Det er fint nok. Hun insisterer på denne her lave pris. Det respekterer jeg 100 procent. Det gør så at jeg kommer igen.

Udseende. 10

Performance. 10

Hygiejne. 10

Stedet. 10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot med en masse nye anmeldelser fra helt nye brugere. Lad mig endelig komme afsted til hende ( Ironi kan Forekomme )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Zar skrev, for 4 minutter siden:

Flot med en masse nye anmeldelser fra helt nye brugere. Lad mig endelig komme afsted til hende ( Ironi kan Forekomme )

Same same me, men altid godt med nye medlem med lem :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, 1 time siden:

Mikkeljul, Rasmusbo og Jonathan455 er alle oprettet for mindre end en time siden.. hmm. Ser mystisk ud 

De er alle smidt ud. 
Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...