Hop til indhold

Recommended Posts

hkohko skrev, for 16 minutter siden:

Det ved jeg desværre ikke. Er kun kommet i hendes numse (med kondom selvfølgelig).

Tager hun godt imod i numsen? Tempo, dybde og i længere tid?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er god til anal og virker til at tænde meget på det, men hun er 150cm høj og spinkel, så det kræver tålmodighed og god opvarmning at slippe indenfor og hun har garanteret også begrænsninger på størrelse. Jeg er ikke specielt stor selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har hun nogen begrænsing på hvor længe du kan kneppe hende i røven? Er det kun som afslutning i nogle minutter, eller kan du kneppe hende bag fra start til slut? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Hun er dejlig, men har man en pik over 16-17 cm så har hun problemer med at ta den, så snæver er hun, besøgte hende i sommer på frb, men vild fræk og lækker pige .

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 10 minutter siden:

Hun er dejlig, men har man en pik over 16-17 cm så har hun problemer med at ta den, så snæver er hun, besøgte hende i sommer på frb, men vild fræk og lækker pige .

Hun er vildt lækker og ikke mindst fræk, men jeg er også ganske normal størrelse og måtte opgave at kneppe hende i fissen. I stedet gav hun et frækt blow, hvor jeg måtte sprøjte som jeg havde lyst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Roden skrev, for 14 minutter siden:

Hun er vildt lækker og ikke mindst fræk, men jeg er også ganske normal størrelse og måtte opgave at kneppe hende i fissen. I stedet gav hun et frækt blow, hvor jeg måtte sprøjte som jeg havde lyst.

jeg er ca 17 cm og havde lign problemer som dig, lidt ærgerligt, for hun er bare mums og lige min type pige .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det et generelt problem, det her? Hun ser fantastisk ud, men det lyder som om, det nemt kan ende op som lidt af en tease, hvis man har en pik til den store side. Jeg savner lidt at høre positive ord fra en broder med en  ordentlig kæp, som har givet Christine en god rusketur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 6 timer siden:

16-17 cm så har hun problemer med at ta den, så snæver er hun,

Det er vel omkreds/diameter og ikke længde, der er afgørende, hvis hun er snæver?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Advarsel skrev, for 9 timer siden:

Det er vel omkreds/diameter og ikke længde, der er afgørende, hvis hun er snæver?

Jeg vil sige det sådan, at hvis du har en pik på 16 plus og alm i omkreds, så kan du ikke komme i bund i hende, det gør simpelthen ondt på hende da hun er ekstrem snæver og ikke særlig dyb . Jeg besøgte hende som sagt i sommer, og kan sige at hun ellers er mega dejlig som giver udmærket blæs uden gummi .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doggyman skrev, for 15 minutter siden:

Taler hun godt engelsk? Hun ser meget sød ud (: er den smukke princesse virkelig 19 ? 

Jeg tror hun er lidt ældre end 19.

Og hun er også sød. Sidst klamrede hun sig sig mig i missionær, som om jeg var en kæreste hun havde savnet længe :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hkohko skrev, den 7.1.2022 at 13:26:

Hun er god til anal og virker til at tænde meget på det, men hun er 150cm høj og spinkel, så det kræver tålmodighed og god opvarmning at slippe indenfor og hun har garanteret også begrænsninger på størrelse. Jeg er ikke specielt stor selv.

Hvordan opvarmede du hende? Måtte du bruge fingre? Plug? Eller trængte du blot meget forsigtigt op?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er fyldt 20 for nyligt, men jeg tror at hun vil ligne en på 19 selv når hun nærmer sig 30. Fantastisk sød og smuk pige, det er hun i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...