Hop til indhold
Cruise

Oplevelser ved pølsevognen

Recommended Posts

Har hørt og oplevet følgende ved forskellige pølsevogne (dog ikke Stewart's foderbræt):

Kunde: 1 ristet med brød

Pølsemand: sennep og ketchup? 

Kunde: koster det extra? 

Pølsemand: nej

Kunde: godt! Så vil jeg gerne ha' 5 kg af hver :biggrin:

 

NY kunde: 2 hotdogs tak 

Pølsemand: hvad skal der på? 

Kunde: der skal fart på ;)

 

...stakkels pølsemand, men han tog revanche, da en ung knægt lidt for kækt bad om 1 kradser uden brød, hvortil pølsemanden svarede; ok, så kom med din hånd :wub:

 

Bidrag gerne med dine oplevelser fra pølsevognen - også de mere frække end ovenstående. Der må vel være nogen, som har dyrket sex ved en pølsevogn :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer en kunde ind i pølsevognen og bestiller to ristede med brød.

Pølsemanden tager resolut de to brød under armene, medens han forklarer, at brødristeren er gået i stykker!!!

En kunde i den anden ende af vognen siger: Jeg vil gerne afbestille min franske hotdog......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

To blinde bøsser gik hen til pølsevognen på Vesterbrogade i mandags. Ja det endte i total forvirring.

Tirsdag kom to afrikanere forbi pølsevognen i Vesterbrogade. To ristede tak, sagde den ene. “Ja det kan jeg se, men hvad skulle det være ?” svarede pølsemanden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej :)

Jeg kan en ude fra den virkelige liv ved en pølsevogn på Istedgade.

I mange år - husker det som ca 2012 - 2017  blev jeg jævnligt stoppet på Istedgade af en hjemløs der altid spurgte : - har du en 20ér til en hjemløs?  - mig: nej det har jeg ikke,  -  har du en 10ér ?  -  nej det har jeg heller ikke,  -  har du så måske en 5ér ?  -  nej det har jeg heller ikke, - har du mon en 2 krone ?  - nej, - - jamen har du så en cigaret til hjemløs? - -  nej det har jeg heller ikke, - jeg ryger slet ikke.

Han gik så videre ad Istedgade og tiggede hos alle han mødte.

Jeg mødte ham mange gange gennem årene, og han fik ingenting! og årsagen fra min side var, at jeg syntes han var for kæk og skide irriterende, han trængte sig for meget på, ingen ydmyghed som alle andre hjemløse, det passede ligesom ikke rigtigt.

Når jeg er på Istedgade skal jeg altid op til pølsevognen ved Hovedbanegårdens bagudgang som ligger for enden af Istedgade, og have en ristet med brød - ellers har jeg ikke været på Istedgade - den pølse er vigtigt:):P.

På et tidspunkt i perioden 12 - 17 står jeg og spiser min ristede med brød, - pølsemanden stikker hoved ud af vognen og siger: "nå så er han ude igen!" - jeg : hvad mener du? - hvem? - ja ham derovre på Istedgade og pegede på ham - jeg : nå ham den hjemløse!?! - pølsemanden : han er sgu da ikke hjemløs, han bor ovre på hjørnet og pegede op på lejligheden på 1. sal

Pølsemanden forklarer videre, - han går jævnligt ned på Istedgade, 1 - 1½ time og tigger som hjemløs og laver sig sådan 300 - 400kr - der lignede jeg vistnok en der måbede:huh:

Sådan en forbandet svindler - platugle - sølle at bruge de hjemløse som skalkeskjul.

Det er mange år siden jeg har set ham sidst!!! - jeg håber der er nogle hjemløse der har rottet sig sammen:angry::angry::angry::angry::angry: og givet ham et velfortjent lag tæsk.:cry:

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...