Hop til indhold

Recommended Posts

Isabela er beskrevet før, men noget tid siden, så syntes hun skal have en dugfrisk. Købte 45 min, startede med 30, men forhøjede hurtigt efter aftale, da jeg havde 'smagt' hendes kys. Hun kysser fantastisk - dybt og lidenskabligt, rigtig latina. Fik endda 5 kys med tungen inden start i Hallen, fordi hun havde skubbet vores tid 30 min, alt ok og god belønning. Hun er altså meget bedre end sine billeder - det er vist også kommenteret før, hun burde virkelig få nogle nye. Hendes bryster er lavet og også lidt større en man får fornemmelsen af - det er ikke super bløde, men på ingen måde hårde, og dejlige at gramse og kæle for. Hendes økoblow er også rigtig godt, varieret, og dedikeret - men man skal vist ikke holde hende om hovedet, som jeg ellers godt kan lide at gøre blidt - men meget meget serviceminded - meget meget forførende og sød og giver super service - og hun gik med ud i badet og vi havde 5-7 min efterspil, med mere kys og pik kæl - hun gør det virkelig godt. Hun er vist ved at lærer engelsk, hvilket hun nemlig godt kan bruge, men gør sig på en måde sjovt forståelig - ingen problemer der! Kommer meget gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 54 minutter siden:

Ja hun ser dejlig ud, men se lige hendes annonce :D
image.png.051d938eb48a69ef3caf645f3a831ed5.png
 

Sex i kirketiden er åbenbart dyrere (dog ikke meget i dette tilfælde)  :shock: 

Eller også tilbyder hun en special søndagsgudtjeneste ;) who knows? 

Godt spottet @pacer :D ...og så fremføres det fra tid til anden, at vi mænd ikke (nær)læser annoncer B)

Tak for en god anmeldelse @Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cruise skrev, for 9 timer siden:

Sex i kirketiden er åbenbart dyrere (dog ikke meget i dette tilfælde)  :shock: 

Ikke nødvendigvis, for der står jo minimum 30 minutter, hvor det normalt er maksimum. 
Så snart du runder 38. minut, så har du sparet penge. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måtte besøge hende igen - dennne gang bare 30 min, men vidste også hvad jeg gik efter - og nu var velkomstkys helt naturligt - åhhh hendes latina tungekys er noget der sidder i kroppen længe efter. Et hurtigt bad, og så ind til den lækre Isabela - hun er altså virkelig fit og et godt optifuck - hun står snor lige, og så har hun latina sødme og en forførende stil over sig. Jeg får alle de kys jeg gerne vil have, og i dag ville jeg også kneppe hende, selvom jeg ikke er ven med kondomet. Et godt gang økoblow, gjorde mig helt stiv, og så var det faktisk overraskende godt at blive reddet af hende - og bare fri adgang til hendes vel, c-d skålsbryster, der sidder perfekt, hjulpet. Hun bevæger sig dejligt og er ok stram. Da den ikke gik længere med kondomet, var hun ved min side og spillede den af på mig, mens hun snavede mig inderligt, og jeg sprøjtede velfortjent :-) Nøjjj hun er lækker

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildsvinet skrev, den 9.1.2022 at 15:32:

Måtte besøge hende igen - dennne gang bare 30 min, men vidste også hvad jeg gik efter - og nu var velkomstkys helt naturligt - åhhh hendes latina tungekys er noget der sidder i kroppen længe efter. Et hurtigt bad, og så ind til den lækre Isabela - hun er altså virkelig fit og et godt optifuck - hun står snor lige, og så har hun latina sødme og en forførende stil over sig. Jeg får alle de kys jeg gerne vil have, og i dag ville jeg også kneppe hende, selvom jeg ikke er ven med kondomet. Et godt gang økoblow, gjorde mig helt stiv, og så var det faktisk overraskende godt at blive reddet af hende - og bare fri adgang til hendes vel, c-d skålsbryster, der sidder perfekt, hjulpet. Hun bevæger sig dejligt og er ok stram. Da den ikke gik længere med kondomet, var hun ved min side og spillede den af på mig, mens hun snavede mig inderligt, og jeg sprøjtede velfortjent :-) Nøjjj hun er lækker

jeg hader også det skide kondom.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lb50
Cruise skrev, den 7.1.2022 at 01:55:

Sex i kirketiden er åbenbart dyrere (dog ikke meget i dette tilfælde)  :shock: 

Eller også tilbyder hun en special søndagsgudtjeneste ;) who knows? 

Godt spottet @pacer :D ...og så fremføres det fra tid til anden, at vi mænd ikke (nær)læser annoncer B)

Tak for en god anmeldelse @Vildsvinet

Så er det slut med søndagsgudstjeneste hos Isabela! Fra nu af, koster det ikke mere i kirketiden. Isabela har hævet alle sine priser. Så er hun ud over det problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lb50
Lb50 skrev, for 3 minutter siden:

Så er det slut med søndagsgudstjeneste hos Isabela! Fra nu af, koster det ikke mere i kirketiden. Isabela har hævet alle sine priser. Så er hun ud over det problem.

Øv. Jeg syntes faktisk at hun var en ener i hendes prisklasse. Men efter hun har hævet priserne er der rigtig mange andre om budet. Lækkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...