Hop til indhold
NoNameMCNoName

Mistress Jasmine

Recommended Posts

Dette er min første anmeldelse.
Men denne oplevelse har gjort at jeg er nød til at gøre det.

Jeg var forbi min første aftale med Jasmine, og wow en perfekt oplevelse og start på en masse nye fremtidige oplevelser.

Jeg har flere gange kigget på hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/263161

Men har aldrig gjort noget ved det, men nu var det tid til at prøve.
Så jeg besluttede mig for at skrive til Jasmine. Jeg bliver svaret med det samme og hun fortæller mig at jeg kan booke tider fra klokken 18:00
Så vi aftalte at skulle mødes klokken 19:00, hvorefter hun bad mig om at beskrive hvilken type oplevelse jeg var ude efter.
Jeg svarede med en uddybende og forklarende besked om hvad jeg søgte og hvad jeg tændte på og hvad jeg ikke ville have, og gav hende lidt inspiration til noget roleplay. Jeg forklarede hende også at jeg er meget ny i den lidt mere kinky verden.
45 - min for 1200 VALUE FOR MONEY!!

Da jeg endelig mødte op, blev jeg mødt af en smuk og smilende Jasmine, og selv om man kunne fornemme hendes varme personlighed via SMS, så var den 10 gange varmere i virkeligheden.
Jeg blev ledt ind på sove værelset så vi kunne begynde legene.
Uden at gå for meget i detaljer, vil jeg lige sige et par ting.

Sjældent har jeg mødt en så sød, charmerende og smilende pige, som virkeligt går op i at du skal føle dig tryk og afslappet som Jasmine gør.
Hun havde ud fra vores SMS'er fundet på et scenarie, som jeg ikke kendte præcist men hun ramte den helt perfekt.
Hun er en fræk petite mistress som nyder det hun laver og er ekstremt empatisk og god til sit arbejde.
Ligeså sød og smilende hun er før legene starter ligeså bestemt og kommanderende kan hun også være under dem.

Efter hede 45 minutter, sluttede vi af med at gøre os selv og hun hjalp mig rene, mens vi snakker og har noget frækt banter bagefter.

Det var min første gang men bestemt ikke min sidste

Del dette indlæg


Link til indlæg

hæhæ, endnu en der bliver afhængig af Jasmine.

Og forståeligt, for hun er sød, lækker og enormt dygtig til sit fag.

Vær god ved hende, hun er et unikum i branchen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...