Hop til indhold
iceteapeach

Erotisk massage hos Kaya i Aarhus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/314335

Den flotte kvinde holder til i en diskret lejlighed tæt på Viby Torv. Med gratis parkering lige i nærheden. Hun deler tilsyneladende lejligheden med en anden pige. Der var i hvert fald to andre gæster på besøg, mens jeg var inde ved Kaya. Ikke at det generer mig, det betyder ikke vildt meget for mig at jeg skulle blive set af andre. Ved bestillingen bad hun mig om at bekræfte vores aftale halvanden time før, hvilket er helt rimeligt. 

Jeg havde bestilt 90 minutter med gensidig berøring. Det var første gang for mig at prøve sådan slags massage, så jeg har ikke rigtig noget sammenligningsgrundlag. Men det var altså afslappende og lækkert. Billederne på hendes annonce er helt retvisende.

Massagen begyndte med mig på maven hvor hun, med en dejlig varm olie, gav mig en grundig massage af hele min bagside. Hvorefter den frække krop til krop massage indtraf. Bagefter blev det den anden sides tur, hvilket var endnu frækkere. Jeg havde ikke rigtig fået rørt så meget ved hende endnu. Jeg kan godt være lidt reserveret af og til, hvilket jeg tror Kaya kunne fornemme. Hun tog i hvert fald pludseligt begge mine arme og klaskede dem op på hendes lår. Det var da rart nok. Efterfølgende bad hun mig, helt uforventet, om massere hende. Jeg masserede hende over det hele, på begge sider. Så jeg skal love for at jeg fik berøring for pengene. Jeg jokede med at hun nu skulle til at betale mig for massagen - en joke hun ikke lige fangede med det samme hehe. Nej, hendes engelsk er ikke super, men det er nok til formålet. 

Efterfølgende var det min tur igen. Denne gang lingam/penis massage. Det har kun virkelig styr på. Hele denne seance varede vel knap en halv time, og hun vidste lige hvad hun skulle gøre for at jeg ikke kom for tidligt. Fem minutter i lukketid holdte hun dog sig ikke længere tilbage, og jeg kunne ikke undgå at få en rigtig dejlig orgasme. 

Alt i alt en rigtig god oplevelse. Jeg kan anbefale Kaya, hvis man er til erotisk massage. For hun er god til det. 

Jeg kan nok egentlig bedre lide bare at bolle, men det er da helt sikkert noget jeg skal prøve igen engang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...