Hop til indhold
Senor

Hvem kan man forvente at møde hos Elah?

Recommended Posts

Jeg var der for små 2 måneder siden, og fik massage og blow af hende i den hvide kjole til 1000 kr

Massagen var dejlig hård uden at gøre ondt 

Spurgte om jeg måtte knalde hende, for hun er ret lækker og har en røv der er i top klasse men hun gav maks blow med gummi og det er hun ikke særlig god til så det endte med hj med hende nøgen

Har været der ca 10 gange inden for de sidste par år, og jeg har knaldet der 2 gange med 2 forskellige. 

Den ene mener jeg hedder Maki, hun var ekstrem lækker, og den anden kan jeg ikke huske men hun havde en masse ar

Jeg har den oplevelse at det er sjældent du kan knalde dem - men måske er det bare for mig

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledelsen skrev, den 6.1.2022 at 22:41:

Jeg var der for små 2 måneder siden, og fik massage og blow af hende i den hvide kjole til 1000 kr

Massagen var dejlig hård uden at gøre ondt 

Spurgte om jeg måtte knalde hende, for hun er ret lækker og har en røv der er i top klasse men hun gav maks blow med gummi og det er hun ikke særlig god til så det endte med hj med hende nøgen

Har været der ca 10 gange inden for de sidste par år, og jeg har knaldet der 2 gange med 2 forskellige. 

Den ene mener jeg hedder Maki, hun var ekstrem lækker, og den anden kan jeg ikke huske men hun havde en masse ar

Jeg har den oplevelse at det er sjældent du kan knalde dem - men måske er det bare for mig

 

Vær du bare tilfreds med at hun sagde nej til mere end blow.

Jeg har “ knaldet “ hende - og det var om muligt endnu mere mærkeligt end alt det andet - bl.a. satte hun sig i cowgirl stilling , totalt urørlig og bare stønnede højere og højere indtil hun fik/fakede orgasme. Mistede godt nok lysten til sidst og kørte andet sted og fik et ordentligt “knald”.

De knalder kun* hvis de har lyst/ tænder på kunden inkl. Geo eller hvad hun kalder sig aktuelt.

 

* - og så måske lige når de mangler penge.

 

mvh Hams

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hams skrev, den 9.1.2022 at 17:17:

De knalder kun* hvis de har lyst/ tænder på kunden inkl. Geo eller hvad hun kalder sig aktuelt.

 

* - og så måske lige når de mangler penge.

Det er vel et eller andet sted også i orden :rolleyes:

Jeg var sammen med Geo for noget tid siden, jeg synes at hun er sød - men sexen var hverken fantastisk eller dårlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen
Ledelsen skrev, den 6.1.2022 at 22:41:

Jeg var der for små 2 måneder siden, og fik massage og blow af hende i den hvide kjole til 1000 kr

Massagen var dejlig hård uden at gøre ondt 

Spurgte om jeg måtte knalde hende, for hun er ret lækker og har en røv der er i top klasse men hun gav maks blow med gummi og det er hun ikke særlig god til så det endte med hj med hende nøgen

Har været der ca 10 gange inden for de sidste par år, og jeg har knaldet der 2 gange med 2 forskellige. 

Den ene mener jeg hedder Maki, hun var ekstrem lækker, og den anden kan jeg ikke huske men hun havde en masse ar

Jeg har den oplevelse at det er sjældent du kan knalde dem - men måske er det bare for mig

 

Har spurgt til Maki, men de kender desværre intet til hendes whereabouts..

Håber meget hun vender retur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, den 12.1.2022 at 23:26:

Har spurgt til Maki, men de kender desværre intet til hendes whereabouts..

Håber meget hun vender retur.

Uden at ligge hovedet på blokken så tror hun blev uvenner med nogle af pigerne eller ejeren og derfor stoppede ! 

Jeg håber bestemt også hun snart kommer igen  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aandersen skrev, den 12.1.2022 at 23:26:

Har spurgt til Maki, men de kender desværre intet til hendes whereabouts..

Det er oftest umuligt at få ud af de andre piger hvor en bestemt pige er, hvis hun er stoppet, også selv om de godt ved hvor hun er/arbejder, her er der ikke meget "søster solidaritet" at hente, andre gange kan det handle om at de andre har lovet, af mange årsager, at ikke og fortælle hvor den pågældende er/arbejder .

 

Ledelsen skrev, for 1 time siden:

Uden at ligge hovedet på blokken så tror hun blev uvenner med nogle af pigerne eller ejeren og derfor stoppede ! 

Slet ikke utænkeligt, en stor del af de søde thai piger er meget nærtagne, og indbyrdes "krige" opstår nemt, især hvis den ene "har stjålet" den andens kunde.

 

Det er i hvert fald mine erfaringer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Maki arbejdede dog lang tid i Danmark, så det er ærgerligt, at ingen har kontakt eller viden om eventuel genkomst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...