Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i dag denne lille søde sag. 
Vi fik et rum på størrelse med en væltet telefon boks :lol: Men da hun er ret petit, og jeg heller ikke særlig stor, havde vi god plads. 
Der var dejligt varmt i rummet, og jeg syntes det ville være synd hvis hun skulle svede den fine kjole til, så den pillede jeg af hende. Nu jeg var igang nappede jeg trusserne samtidig. BH var der ikke noget af. Det er et par søde bryster i håndstørrelse, og en BH har de ikke brug for. 
 

Det hele blev lidt omvendt, for da jeg så hendes fine krop, som jeg jo kender, greb jeg olien og begyndte at lege med hendes krop. Således gik det stille, roligt og mere og mere vådt over i en dejlig sammensmeltning af vore små legemer. 
Naya var meget tændt, og sådan noget sætter fut i mit fyrværkeri, så det var ikke fordi jeg holdt meget længere end en bumset teenager :mrgreen:
Så fik jeg lidt massage, og hun havde et par meget dygtige forsøg på at gøre mig kampklar igen. Hun ville gerne lidt mere, men den gamle DNA kanon var død - helt død. 
Jeg håber den kommer sig, og vågner op igen, for jeg vil meget gerne besøge Naya igen. 

http://www.amita.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Besøgte i dag denne lille søde sag. 
Vi fik et rum på størrelse med en væltet telefon boks :lol: Men da hun er ret petit, og jeg heller ikke særlig stor, havde vi god plads. 
Der var dejligt varmt i rummet, og jeg syntes det ville være synd hvis hun skulle svede den fine kjole til, så den pillede jeg af hende. Nu jeg var igang nappede jeg trusserne samtidig. BH var der ikke noget af. Det er et par søde bryster i håndstørrelse, og en BH har de ikke brug for. 
 

Det hele blev lidt omvendt, for da jeg så hendes fine krop, som jeg jo kender, greb jeg olien og begyndte at lege med hendes krop. Således gik det stille, roligt og mere og mere vådt over i en dejlig sammensmeltning af vore små legemer. 
Naya var meget tændt, og sådan noget sætter fut i mit fyrværkeri, så det var ikke fordi jeg holdt meget længere end en bumset teenager :mrgreen:
Så fik jeg lidt massage, og hun havde et par meget dygtige forsøg på at gøre mig kampklar igen. Hun ville gerne lidt mere, men den gamle DNA kanon var død - helt død. 
Jeg håber den kommer sig, og vågner op igen, for jeg vil meget gerne besøge Naya igen. 

http://www.amita.dk/

 

Var det Amita du besøgte eller var det en anden pige?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, Lige nu:

Var det Amita du besøgte eller var det en anden pige?

 

Det var Naya, som jeg nævner et par gange :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
deralte skrev, for 2 minutter siden:

Var det Amita du besøgte eller var det en anden pige?

 

Stedet hedder Amita. Jeg er blevet serviceret at mutter. Nadia.  Men det navn kan være ændret mange gange siden.  
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, 1 time siden:

Stedet hedder Amita. Jeg er blevet serviceret at mutter. Nadia.  Men det navn kan være ændret mange gange siden.  
8000

Troede mutter hed og er Amita... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 9 minutter siden:

Troede mutter hed og er Amita... 

Sådan er det vist også idag. 
For lang tid siden var der en lille sag hos Amita, som hed Nadia. Der var lidt indisk over hende. Kæmpe sød, spinkel og glad for at bolle, knap så glad for at massere :D
Men det kan da godt være at hende jeg kalder Amita, også hedder Nadia. Det er jo til at blive rundtosset over alle de navneskift der er i denne verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 minutter siden:

Sådan er det vist også idag. 
For lang tid siden var der en lille sag hos Amita, som hed Nadia. Der var lidt indisk over hende. Kæmpe sød, spinkel og glad for at bolle, knap så glad for at massere :D
Men det kan da godt være at hende jeg kalder Amita, også hedder Nadia. Det er jo til at blive rundtosset over alle de navneskift der er i denne verden. 

Der er nu ikke meget indisk over Amita, men bolle og se godt ud kan hun :rolleyes:

Men dejligt du blev tømt og har fået fyldt Hannomagen op med kaparatovæske og kan komme lidt ud i kulden igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
LarsB skrev, den 6.1.2022 at 15:44:

Der er nu ikke meget indisk over Amita, men bolle og se godt ud kan hun :rolleyes:

Men dejligt du blev tømt og har fået fyldt Hannomagen op med kaparatovæske og kan komme lidt ud i kulden igen.. 

Jeg har dog ej været der men ved en tilfældighed fik jeg læst et lidt sjovt citat (mener det var Århus Onsdag under Politi Rarporten) at en mand var blevet stoppet i en gl Hannomag på Silkeborgvej i Århus og Politiet mente at manden var så fuld af historier at de mente han burde skifte Bilmærke, efter en laaang afhøring valgte Betjentene at lade manden kører videre da deres vagt var sluttet for længe siden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Med.Lem skrev, 1 time siden:

Kan nogle berette mere om hvordan Naya ser ud og hvor gammel hun ca. er :)

Hun er 39, virkelig alder. 

En lille pige, med smut i øjnene, sød numme og som før skrevet fine bryster, som ikke bærer meget præg af amning. Men ellers er det jo svært at beskrive en thai pige, men hun har lang sort hår :lol:
Jeg synes hun er pæn, og er sikker på du ikke bliver skuffet. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Hun er 39, virkelig alder. 

En lille pige, med smut i øjnene, sød numme og som før skrevet fine bryster, som ikke bærer meget præg af amning. Men ellers er det jo svært at beskrive en thai pige, men hun har lang sort hår :lol:
Jeg synes hun er pæn, og er sikker på du ikke bliver skuffet. 
 

Kan du fortælle lidt om højde og vægt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jenslp skrev, for 1 minut siden:

Kan du fortælle lidt om højde og vægt :)

Hun må være omkring 150-160, og vejer ikke mere end små 50 kg. Jeg kan i al fald nemt løfte hende rundt på briksen, og jeg er ikke Tarzan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 7.1.2022 at 20:13:

Hun må være omkring 150-160, og vejer ikke mere end små 50 kg. Jeg kan i al fald nemt løfte hende rundt på briksen, og jeg er ikke Tarzan. 

kønt ansigt  - lang sort hår  - 150 -160 cm - 50 kg  - hende har jeg vidst også knaldet!

:) hehe

 

mht Amita  - så tror jeg også hun kalder sig Nadia nogle gange - men ja, taget i betragtning hvor glade de kvinder er for LV, Chanel, Gucci , Apple og diverse andre brand navne -  så er det sgu mærkeligt at de ikke tænker -" jeg er et brand i mig selv " og så holder sig til et kunstner navn - fair nok at de ikke kalder sig ved deres Thai navn eller thai nickname, men ha da lidt brand forståelse - jeg har prøvet at forklare et par af pigerne,  at hvis Gucci hed Mucci i næste måned og skifte til at hedde, "Firenze lædertasker og sko" om 6 måneder så var der nok ikke mange som købte deres produkter .

- gi en service du kan være stolt af og stå ved dit navn (brand) - og folk skal nok komme tilbage !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 6.1.2022 at 13:38:

Besøgte i dag denne lille søde sag. 
Vi fik et rum på størrelse med en væltet telefon boks :lol: Men da hun er ret petit, og jeg heller ikke særlig stor, havde vi god plads. 
Der var dejligt varmt i rummet, og jeg syntes det ville være synd hvis hun skulle svede den fine kjole til, så den pillede jeg af hende. Nu jeg var igang nappede jeg trusserne samtidig. BH var der ikke noget af. Det er et par søde bryster i håndstørrelse, og en BH har de ikke brug for. 
 

Det hele blev lidt omvendt, for da jeg så hendes fine krop, som jeg jo kender, greb jeg olien og begyndte at lege med hendes krop. Således gik det stille, roligt og mere og mere vådt over i en dejlig sammensmeltning af vore små legemer. 
Naya var meget tændt, og sådan noget sætter fut i mit fyrværkeri, så det var ikke fordi jeg holdt meget længere end en bumset teenager :mrgreen:
Så fik jeg lidt massage, og hun havde et par meget dygtige forsøg på at gøre mig kampklar igen. Hun ville gerne lidt mere, men den gamle DNA kanon var død - helt død. 
Jeg håber den kommer sig, og vågner op igen, for jeg vil meget gerne besøge Naya igen. 

http://www.amita.dk/

 

Jeg havde også fornøjelsen at besøge Naya, og gør det MEGET gerne igen. Hun er en lille lækker sag. Naturlige bryster, men tænker, at ud fra de ar hun omkring dem, at de blevet reduceret lidt.

Hun begyndte at massere mig almindelig, og mens hun gjordet det begyndte jeg at kæle med hendes lår, inderlår, hvilket jeg kunne mærke hun nød - så jeg smuttede længere op, og kælede med hende uden på hendes trusser....hun begyndte at stønne lidt, og så fingrene smuttede ind under trussen....hvor hun så gjorde bedre plads og stønnede mere.... så smed hun den smule tøj hun  havde på og kravlede op på mig....hældte en masse olie ud over sig selv....og sagde jeg bare kunne smutte i bad bagefter, og så fik jeg ellers den bedste B2B jeg nogensinde har fået.... ;-) og resten af den time jeg havde købt bliver mellem mig og hende, men jeg glæder mig allerede til næste besøg ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu man swinger godt med en pige, så vender man tilbage. 
Det gjorde jeg idag, og det var en endnu mere intim og vild oplevelse end sidst. Denne unge kvinde kan virkelig lide at lege med mænd. Slet ingen tvivl om det. 
Jeg holdt lidt længere denne gang, og var temmelig træt efterfølgende. Hvorfor er det altid vi mænd der skal gøre alt arbejdet :lol: 
Jeg havde lidt bøvl med at finde P plads idag, så Hanomagen blev kastet lidt ureglementeret op på et fortov. Heldigvis ingen gule sedler i forruden. Jeg gad ikke køre rundt og lede, for når en mand skal, så skal han. 

Jeg fik hilst på en ny pige på stedet, som sad i forlokalet. Hun fik da godt nok hele lydkulissen med idag gennem den tynde dør der ikke slutter helt tæt :D

Nu skal weekenden nydes med mindet om en varm oplevelse, og så må vi se hvad "Guldsmeden"  ('intern joke) finder på næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 28.1.2022 at 16:12:

Når nu man swinger godt med en pige, så vender man tilbage. 
Det gjorde jeg idag, og det var en endnu mere intim og vild oplevelse end sidst. Denne unge kvinde kan virkelig lide at lege med mænd. Slet ingen tvivl om det. 
Jeg holdt lidt længere denne gang, og var temmelig træt efterfølgende. Hvorfor er det altid vi mænd der skal gøre alt arbejdet :lol: 
Jeg havde lidt bøvl med at finde P plads idag, så Hanomagen blev kastet lidt ureglementeret op på et fortov. Heldigvis ingen gule sedler i forruden. Jeg gad ikke køre rundt og lede, for når en mand skal, så skal han. 

Jeg fik hilst på en ny pige på stedet, som sad i forlokalet. Hun fik da godt nok hele lydkulissen med idag gennem den tynde dør der ikke slutter helt tæt :D

Nu skal weekenden nydes med mindet om en varm oplevelse, og så må vi se hvad "Guldsmeden"  ('intern joke) finder på næste gang.

Hvad har de af priser for sådan en lækker omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singleguy1 skrev, for 5 timer siden:

Hvad har de af priser for sådan en lækker omgang?

Normale Århus priser - 1200 for en time med fuld skrue :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til et besøg hos amita og Naya idag, (min thai debut). Pyha hvor det lille nips kan få gang i en. Havde bestilt 1 time fp, startede med lidt fælles leg med olie efterfulgt af b2b og blow til man er ved at sprænges. Hendes pussyslide er magisk. Sluttede med at hun red mig og så tog fanden ved hende. Sjældent er jeg blevet redet så hårdt, hun blev helt vild og fortsatte efter jeg skød den af, lød som om hun selv lige skulle være færdig også. Alt i alt thumps up herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, bestilte den anden dag tid ved hende, pga jeres anmeldelser. Bestilte tid en 5-6 timer før vores møde. Alligevel var beskeden, da jeg dukkede op, at der var optaget. Ikke særlig fedt. 

Håber du fik en god service, hvem du så end er, der fik min tid. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu besøgt Naya to gange idnenfor en god uges tid, og hun er bare alletiders galde, søde og frække og dejlige kvinde at være sammen med. Så alle de rosende ord fra andre "brugere" passer helt bestemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt den omtalte Naya. Fik bad før og efter. Fint bad. Fine lokaler. Rene håndklæder før og efter.

Da jeg kom var der 2 piger på stedet og 2+ ejer da jeg gik. 

Stemningen fra jeg kom og til jeg gik var rigtig godt fra alle pigerne. Bestilte 1 times massage med+ blæs. Fik alt hvad jeg betalte for + slug og tyngekys........

Der blæs satte prikken over iét så kommer jeg igen...... ja

Store anbefalinger herfra.

Ikke den kønneste thai jeg har været hos, men som tidligere omtalt, så spreder hun en go energi omkring sig så man glemmer det hurtigt. Slankt og lille nips på ca de 40 vil jeg tro

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...