Hop til indhold
modenelsker

Har jeg været på en date?

Recommended Posts

Måske burde jeg vide det, men jeg vil lade jer bedømme det. Her er historien.

En dejlig sommerdag startede jeg min nye bil (ikke for at prale, men det har betydning for historien) for at besøge min faste GP. Vi havde aftalt at vi ville gå ud og spise frokost sammen.
Hun åbnede døren med et smil. Hej, sagde hun. Og spurgte så. Skal vi spise først, eller?
Lad os spise først, svarede jeg. Hun bød mig indenfor mens hun gjorde sig klar. Hun gik ind i soveværelset for at tage sko på. Jeg stod i døren og betragtede hende. Hun havde kjole på. Og da hun løftede det ene ben, fik jeg lige et klimt af lysthulen. Hun spurgte med et glimt i øjet, fik du set noget? Ja, svarede jeg. Hun betroede mig så, at hun aldrig gik med trusser. Vi gik ned til caféen. Jeg skal ikke trætte jer med en beskrivelse af frokosten. Der skete dog noget der undrede mig. Mens vi ventede på maden, kom der et ældre ægtepar og satte sig ved bordet ved siden af vores. Vi sad og smaltakede, da jeg lagde mærke til konen sad og betragtede mig. Og mens jeg var ved at fortælle om en ferie, så jeg at hun stadig sad og betragtede mig. Hun fulgte åbenbart med i historien. Altså det var ikke noget privat jeg fortalte, så det gjorde sådan set ikke noget. Jeg syntes bare det var underligt og også uhøflig.
Er frokosten gik vi en anden vej hjem til hende igen. Det betød at vi kom forbi min bil, så jeg stolt kunne vise den nye bil frem. Efter det gik vi op til hende. Af med tøjet og igang. Fordi jeg kender hende kunne jeg mærke at hun var mere våd end hun plejer at være. Da vi var færdige og jeg ville ligge den sædvanlige hilsen sagde hun, du behøver ikke at betale i dag. Jeg blev lidt og hyggede med hende før jeg tog hjem.
Så nu er spørgsmålet, har jeg været på en date? Eller var det bare et GP besøg med lidt ekstra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 12 minutter siden:

Måske burde jeg vide det, men jeg vil lade jer bedømme det. Her er historien.

En dejlig sommerdag startede jeg min nye bil (ikke for at prale, men det har betydning for historien) for at besøge min faste GP. Vi havde aftalt at vi ville gå ud og spise frokost sammen.
Hun åbnede døren med et smil. Hej, sagde hun. Og spurgte så. Skal vi spise først, eller?
Lad os spise først, svarede jeg. Hun bød mig indenfor mens hun gjorde sig klar. Hun gik ind i soveværelset for at tage sko på. Jeg stod i døren og betragtede hende. Hun havde kjole på. Og da hun løftede det ene ben, fik jeg lige et klimt af lysthulen. Hun spurgte med et glimt i øjet, fik du set noget? Ja, svarede jeg. Hun betroede mig så, at hun aldrig gik med trusser. Vi gik ned til caféen. Jeg skal ikke trætte jer med en beskrivelse af frokosten. Der skete dog noget der undrede mig. Mens vi ventede på maden, kom der et ældre ægtepar og satte sig ved bordet ved siden af vores. Vi sad og smaltakede, da jeg lagde mærke til konen sad og betragtede mig. Og mens jeg var ved at fortælle om en ferie, så jeg at hun stadig sad og betragtede mig. Hun fulgte åbenbart med i historien. Altså det var ikke noget privat jeg fortalte, så det gjorde sådan set ikke noget. Jeg syntes bare det var underligt og også uhøflig.
Er frokosten gik vi en anden vej hjem til hende igen. Det betød at vi kom forbi min bil, så jeg stolt kunne vise den nye bil frem. Efter det gik vi op til hende. Af med tøjet og igang. Fordi jeg kender hende kunne jeg mærke at hun var mere våd end hun plejer at være. Da vi var færdige og jeg ville ligge den sædvanlige hilsen sagde hun, du behøver ikke at betale i dag. Jeg blev lidt og hyggede med hende før jeg tog hjem.
Så nu er spørgsmålet, har jeg været på en date? Eller var det bare et GP besøg med lidt ekstra?

Ellers kan du måske komme på date med den ældre kvinde ved nabo bordet. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En god historie men den efterlader nogle spørgsmål:

1. Hvad var der lige med din bil. Du efterlader en cliffhanger omkring bilen i starten, men jeg havde da forventninger om, at der ville ske noget i bilen udover, at du fortalte, at den var ny.

2. Fandt du ud af, hvorfor damen i ægteparret vedblev at "beundre" dig? Hende fokuserer du meget på uden, at det giver noget til din historie.

Jeg har ikke umiddelbart svaret til dit spørgsmål. Jeg tror, at jeg vil overlade tolkningen til nogle andre. Dog kunne jeg da godt tænke mig at komme så meget ind på livet af en GP, at det kunne ende ud i en frokost/dinnerdate. Det er der selvfølgelig også nogle GP'er der gør i  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke bare hun nød dagen og gav dig en bonus som fast gæst? 

Sådan ville jeg tolke det, var det en date vil du opdage det for hun vil nok ændre sin adfærd over for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer en sequel. Vel? Der måste jo komme næste afsnit.

To cliffhangers, klassisk dramaturgi. Hvad var det med bilen? Hvad var det med kvinden i ægteparret.

Fortæl fortæl. Ellers bliver jeg nødt ad finde på noget selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen gange skinner solen bare for klart fra en skyfri himmel og livet er herligt. Hun nød det og du nød det.

Måske synes hun at kvinden ved nabobordet havde ødelagt noget af den stemning, som du sikkert har set frem til, og ville sige "Fuck det, vi to er sgu da skide ligeglade med hende - vi hygger os fordi vi nyder hinandens selskab".

Måske vil hun låne bilen? :biggrin:

Hvad med at tale med kvinden om elefanten i rummet for - formodentlig - at få bekræftet at hun også "bare" havde en super hyggelig eftermiddag med frokost og lækker sex sammen med en hun nyder at være sammen med. Det kan man sgu ikke sætte en prislab på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
modenelsker skrev, for 1 time siden:

Måske burde jeg vide det, men jeg vil lade jer bedømme det. Her er historien.

En dejlig sommerdag startede jeg min nye bil (ikke for at prale, men det har betydning for historien) for at besøge min faste GP. Vi havde aftalt at vi ville gå ud og spise frokost sammen.
Hun åbnede døren med et smil. Hej, sagde hun. Og spurgte så. Skal vi spise først, eller?
Lad os spise først, svarede jeg. Hun bød mig indenfor mens hun gjorde sig klar. Hun gik ind i soveværelset for at tage sko på. Jeg stod i døren og betragtede hende. Hun havde kjole på. Og da hun løftede det ene ben, fik jeg lige et klimt af lysthulen. Hun spurgte med et glimt i øjet, fik du set noget? Ja, svarede jeg. Hun betroede mig så, at hun aldrig gik med trusser. Vi gik ned til caféen. Jeg skal ikke trætte jer med en beskrivelse af frokosten. Der skete dog noget der undrede mig. Mens vi ventede på maden, kom der et ældre ægtepar og satte sig ved bordet ved siden af vores. Vi sad og smaltakede, da jeg lagde mærke til konen sad og betragtede mig. Og mens jeg var ved at fortælle om en ferie, så jeg at hun stadig sad og betragtede mig. Hun fulgte åbenbart med i historien. Altså det var ikke noget privat jeg fortalte, så det gjorde sådan set ikke noget. Jeg syntes bare det var underligt og også uhøflig.
Er frokosten gik vi en anden vej hjem til hende igen. Det betød at vi kom forbi min bil, så jeg stolt kunne vise den nye bil frem. Efter det gik vi op til hende. Af med tøjet og igang. Fordi jeg kender hende kunne jeg mærke at hun var mere våd end hun plejer at være. Da vi var færdige og jeg ville ligge den sædvanlige hilsen sagde hun, du behøver ikke at betale i dag. Jeg blev lidt og hyggede med hende før jeg tog hjem.
Så nu er spørgsmålet, har jeg været på en date? Eller var det bare et GP besøg med lidt ekstra?

Tak for en glimerede historie, dejligt med fantasier :) Historien faldt helt igennem med bilen og dens betydning eller mangel på samme .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med AB455: Nogle gange skinner solen bare uventet, og så er det bare om at nyde det :)

Jeg véd ikke om det rent teknisk kvalificerer til en date, for sådan een skal vel være aftalt, men rent indholds- og oplevelsesmæssigt står den da ikke tilbage for normal date.

 

For mange år siden var jeg på en første-date (via Dating.dk) med en køn og sød pige, og gåturen udviklede sig til en lang, hyggelig og intim middag på en god restaurant, men da vi var nået til desserten læner pigen sig ind over bordet, tager min hånd og hvisker, at hun har noget hun vil betro mig. "Hvor slemt kan det være", tænkte jeg og forestillede mig AIDS, stofmisbrug, snesevis af hemmelige børn eller what have you. Men skønheden fortalte så, at hun var prostitueret og fandt sine (få) kunder på Dating.dk (I dag ville man nok kalde hende en sugarbabe). og at jeg, hvis jeg ikke var interesseret, måtte jeg undskylde og jeg bare kunne liste af og så ville hun klare regningen. Jeg var rimeligt lamslået, for jeg havde alle hendes personlige oplysninger, men jeg takkede pænt nej, og tog mit tøj og gik. På vej hen til døren gik jeg dog forbi en tjener og betalte regningen, for jeg havde faktisk haft en virkeligt skøn eftermiddag/aften med en smuk og spændende pige.

Det var nok den helt omvendte situation af din, men moralen er vel den samme: Man skal glæde sig over solskin, også når det kommer uventet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 14 minutter siden:

Helt enig med AB455: Nogle gange skinner solen bare uventet, og så er det bare om at nyde det :)

Jeg véd ikke om det rent teknisk kvalificerer til en date, for sådan een skal vel være aftalt, men rent indholds- og oplevelsesmæssigt står den da ikke tilbage for normal date.

 

For mange år siden var jeg på en første-date (via Dating.dk) med en køn og sød pige, og gåturen udviklede sig til en lang, hyggelig og intim middag på en god restaurant, men da vi var nået til desserten læner pigen sig ind over bordet, tager min hånd og hvisker, at hun har noget hun vil betro mig. "Hvor slemt kan det være", tænkte jeg og forestillede mig AIDS, stofmisbrug, snesevis af hemmelige børn eller what have you. Men skønheden fortalte så, at hun var prostitueret og fandt sine (få) kunder på Dating.dk (I dag ville man nok kalde hende en sugarbabe). og at jeg, hvis jeg ikke var interesseret, måtte jeg undskylde og jeg bare kunne liste af og så ville hun klare regningen. Jeg var rimeligt lamslået, for jeg havde alle hendes personlige oplysninger, men jeg takkede pænt nej, og tog mit tøj og gik. På vej hen til døren gik jeg dog forbi en tjener og betalte regningen, for jeg havde faktisk haft en virkeligt skøn eftermiddag/aften med en smuk og spændende pige.

Det var nok den helt omvendte situation af din, men moralen er vel den samme: Man skal glæde sig over solskin, også når det kommer uventet :)

Godt du gik, men jeg havde ikke betalt regningen. Sku en usympatisk fælde , hun havde gang i.:angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 16 minutter siden:

Godt du gik, men jeg havde ikke betalt regningen. Sku en usympatisk fælde , hun havde gang i.:angry:

Ikke enig i at det var en usympatisk fælde. Pigen gav da @Blueberry en mulighed for at sige fra efter nogle timer, hvor de begge havde nydt hinandens selskab, lyder det til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må åbenbart erkende at jeg ikke er så skrap til det skrevne ord. Bilen En Peugeot E208. Hun  havde spurgt til den og nu kunne jeg vise hende den. Og som jeg skrev gik vi en anden vej hjem for at se den. Længere var den faktisk ikke.

Kvinden ved nabobordet er kun med i fortællingen fordi jeg syntes hendes opførelse var mærkelig/upassende. Og at jeg aldrig har oplevet det før.

Det her ligger et halvt år tilbage. Jeg ser hende stadigvæk. Når vi mødes bliver det altid til mere end sexen.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Hdj Moden elsker.

Tillykke. Kan godt forstå du vil fortælle historien, jeg har det selv sådan at har jeg oplevet noget skønt vil jeg gerne fortælle andre om min glade følelse.

Glæd dig, nyd det, kan det ikke være lige meget hvad det kaldes ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 15 minutter siden:

Jeg må åbenbart erkende at jeg ikke er så skrap til det skrevne ord.

Historien er skam fin nok. Nu også med detaljer om bil. Det er jo bare fordi, at der florerer så mange saftige beretninger herinde på EG, at vores fantasi undervejs går i gang med, hvordan bil og nabobord-kone ellers kunne indgå i fortællingen. Og når det så ikke sker, så får man lidt røg. ^_^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

hvordan bil og nabobord-kone ellers kunne indgå i fortællingen. Og når det så ikke sker, så får man lidt røg. ^_^ 

Det med bilen, ville jeg nok helt have udeladt - især, når bilen ellers ikke indgår i de saftige detaljer ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Det med bilen, ville jeg nok helt have udeladt - især, når bilen ellers ikke indgår i de saftige detaljer ;-)

Enig, og det er jo også derfor, at den gode @modenelsker får lidt røg på den konto. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør

Jeg går ud fra du betalte for frokosten? Så hænger det jo meget godt sammen, når det er en du kender og besøger fast.

 

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
modenelsker skrev, for 56 minutter siden:

Jeg må åbenbart erkende at jeg ikke er så skrap til det skrevne ord. Bilen En Peugeot E208. Hun  havde spurgt til den og nu kunne jeg vise hende den. Og som jeg skrev gik vi en anden vej hjem for at se den. Længere var den faktisk ikke.

Kvinden ved nabobordet er kun med i fortællingen fordi jeg syntes hendes opførelse var mærkelig/upassende. Og at jeg aldrig har oplevet det før.

Det her ligger et halvt år tilbage. Jeg ser hende stadigvæk. Når vi mødes bliver det altid til mere end sexen.;)

Du må undskylde mig @modenelsker.
Man kan godt være på date uden at kvinden ved nabobordet på restauranten arbejder for en rysk organisation som er ude på at ødelægge Danmark så at du og din date blive nødt at flygte i din specialbyggede Peugot E208, med panserglas og indbyggede maskinpistoler, for at senere vende tilbage og redde nationen med forgiftet aspargus - og derefter gratulere jer selve med et forrygende knald.
Det er bare mig som set for mange film. Og for at besvare dit oprindelige spørgsmål; nok virker det til at du har været på en date. En dejlig en af slagsens desuden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 52 minutter siden:

Du må undskylde mig @modenelsker.
Man kan godt være på date uden at kvinden ved nabobordet på restauranten arbejder for en rysk organisation som er ude på at ødelægge Danmark så at du og din date blive nødt at flygte i din specialbyggede Peugot E208, med panserglas og indbyggede maskinpistoler, for at senere vende tilbage og redde nationen med forgiftet aspargus - og derefter gratulere jer selve med et forrygende knald.
Det er bare mig som set for mange film. Og for at besvare dit oprindelige spørgsmål; nok virker det til at du har været på en date. En dejlig en af slagsens desuden.

Sådan er det gerne med sandheden @Bananas. Den ødelægger altid den gode historie.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...