Guest Gladforpir Skrevet 6. Januar, 2022 Denne frodige MILF har vist huseret i Hvidovre tidligere Nogen der har nyere erfaringer med hende https://annoncelight.dk/showad/259057 Hun virker fortsat som en, der er svær at komme i kontakt med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
liderlig tyr 5 Skrevet 28. Januar, 2022 Har besøgt hende, det er et lejligheds kompleks , jeg har fået en tid, til kl 13,15 . Da hun havde andre gæster før mig , jeg kommer i så god tid , jeg ser en anden kunde gå ind , jeg høre han præsentere sig ,men kommer ud igen efter få minutter, her burde jeg have nok, have tænk mig om , jer er ret sikker på foto ikke er af samme kvinde, og taber lysten .Jeg fortsætter som aftalt, men kommer aldrig igen. tænk jer godt om før i tager der hen , der står plus size , ja det er vist lidt mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 28. Januar, 2022 Husk at melde afbud, hvis du ikke kommer alligevel! Annoncen er ikke oppe lige nu. Hvor har du fundet hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 28. Januar, 2022 Brutus skrev, 1 time siden: Husk at melde afbud, hvis du ikke kommer alligevel! Annoncen er ikke oppe lige nu. Hvor har du fundet hende? Den var på Annoncelight i går.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
liderlig tyr 5 Skrevet 28. Januar, 2022 ja derfor besøgte jeg hende også som aftalt , jeg syntes det var for sent og melde afbud, det er tænkt, som en hjælp til andre inden de besøge hende, ikke advarsel , men det ligner ikke den dame som foto viser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg