Hop til indhold
Krølle Bølle Jr.

Ser man det eller er det bare et blålys!!!????

Recommended Posts

Jeg (og sikkert en del andre) ser en tendens til følgende:

1) Medlemmer med få eller deres første indlæg:

De skal bare kanøfles. Og det er gennemgående Medlemmer med få skriv der kanøfler løs.

2) Der kommer en anmeldelse:

Trådens videre forløb afhænger af de første par kommentarer:

A) Dårlige svar  --   så fortsætter de dårlige kommentarer.

Gode svar  --- så bliver resten af kommentarer også gode.

 

Eller er det forkert set af mig?

 

Kommentarer bedes holdt i en sober tone.   Tak!

 

Håber det er forståeligt.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

Kan nikke genkendende til pkt 1 :) men det er også erfarne brugere der mobber løs :)

Har ikke lagt mærke til pkt 2, men holde øje :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu ikke mærket noget til mobberi/drilleri, da jeg startede herinde for 58 indlæg siden og jeg har da både anmeldt gode men også en enkelt dårlig oplevelse.

Det kan også være, at jeg bare har været heldig  :)  Jeg er da i hvert fald blevet taget vel imod uden stormvejr i min retning.

Redigeret af 100% Gavtyv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har fat i noget, men der er dog grund til at være en smule skeptisk overfor nye brugere. Nu har jeg ikke været her så længe, men jeg synes også tit jeg ser folk der udtrykker en anden holdning en "trådens norm" blive nedgjort. Det er ærgerligt at det skal være sådan, og at man ikke bare kan respektere at nogen mennesker har en anden holdning end en selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udmærket liste @Krølle Bølle Jr..

jeg kan tilføje et punkt 3.

3) En bruger keder sig, og skriver en underbygget påstand. Eller han/hun angriber en bestemt gruppe. Typisk bliver en af de sædvanelige heste trukket af stalden. Straks føler nogen sig truffet eller kaldet til at svare på urimeligheden. Derefter går der 2-3 sider, så bliver tråden låst. Der kører et par tråde lige nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...