Nicegent 101 Skrevet 6. Januar, 2022 Jag besökte Kira Bloom före jul och hann tyvärr inte göra en review innan hennes annons försvann, så den kommer här istället nu när denna gudinna är tillbaka. Kira svarade snabbt via Whatsapp och svaren var snabba, precis som det ska vara. Vi boka 45 min med CIM och Rimming till henne. Hon befinner sig en fräsch lägenhet så inget att klaga på och det fanns goda parkeringsmöjligheter utanför. Vid ankomst öppna hon dörren och man blev mött av de mest engagerade tungkyssarna direkt och viken tjej, engagemang och det kändes avslappnat direkt. Pengarna blev snabbt avklarade. Jag fick frågan om att ta en dusch först och det svarade jag givetvis ja till, då man vill vara extra fräsch för Kira. När man kom ut från badrummet låg hon på mage i sängen i bara underkläder och vi började med ett superengagerat BJ med mig stående. Det var inte för hårt hårt och inte för mjukt men blött, djupt och fräckt. Redan nu var Kira inne på min top 3. Vi gick sedan över till att ge henne oralt och rimming med henne på alla fyra. Lite med BJ med mig liggande, hon är som sagt glad för tungkyssar och hon kysser och slickar dig över kroppen. Det är så här en GFE ska vara. Vi hade sedan sex i flera ställningar, cow girl, och tog henne bakifrån kombinerat. Vi avslutade runda 1 med BJ och CIM som var super nice, hon sög en helt ren och verkade gilla det (låt mig tro det) Vi gick in i badrummet tillsammans och skulle tvätta henne ren också men tog av misstag tvål för män, fick be om ursäkt för det men vi skrattade åt det Sedan blev det lite hygge och mys i sängen innan runda 2 som avslutades med nytt BJ och CIM igen innan mina 45 min hade tagit slut. Måste summera att detta var en av mina bästa upplevelser någonsin. Kira är en fantastisk glädjepige och ta väl hand om henne. Hon ger Top Top Class och tar hand om dig på bästa sätt. Behandla henne med respekt så hon fortsätter kommer tillbaka. https://nympho.dk/n5627/2247/kira-bloom/ 7 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg