Hop til indhold
Mister72

Sandra Sommer i Horsens

Recommended Posts

Hej - jeg var et smut forbi Sandra i Horsens forleden, http://www.voksenlisten.dk/sandrasommer23.

Efter at have aftalt en halv times hygge fandt jeg huset lidt uden for Horsens, meget privat. Jeg var lidt i tvivl om det var det rigtige sted, men lige efter jeg havde parkeret bilen å,bnede Sandra døren ud til gårdspladsen og sagde "Hej og velkommen". Så jo, det var heldigvis det rigtige sted. Og det var jeg ikke skuffet over, Sandra var en rigtig pæn pige med et fræk glimt i øjet og et par ordentlige babser - ganske vist købte, men de er ret pænt lavet.

Jeg kommer med indenfor og hun viser mig op på 1. sal. Hun er meget imødekommende og sørger for jeg med det samme føler mig godt tilpas. Vi smalltalker lidt og hun beder mig tage tøjet af. Det får jeg hurtigt smidt og så er vi i gang. Hun sparer ikke på noget, tungekys og det hele, og jeg er ikke i tvivl om at hun virkelig nyder sit arbejde.

Jeg slikker hendes fisse, og medmindre hun virkelig er god til at fake, kommer hun i en kraftig orgasme. Så er det min tur til et BJ (med gummi), og det gør hun virkelig godt. Hun placerer sig, så jeg kan nå "alle godter" og holder samtidig fræk øjenkontakt, og jeg er nødt til at bede hende sætte tempoet lidt ned, ellers når jeg ikke op i hende. Efter nogen tid vil jeg kneppe hendes glatbarberede fisse, og det er hun mere end villig til. Hun er med på de positioner jeg får hende anbragt i, og til sidst, med hendes ankler på mine skuldre, kan jeg ikke holde længere...

Efter selve agten er der stadig tid til lidt snak, og hun er faktisk en rigtig sød pige med ben i næsen.

Alt i alt en rigtig god GFE oplevelse. Jeg er ret sikker på at billederne er ægte (jeg kan faktisk genkende noget af hendes tøj på et par af billederne), og kommer jeg på de kanter igen, vil jeg kraftigt overveje en gentagelse.

Kan helt sikkert anbefales!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvom jeg egentlig er på nedtrapning - så kan man jo efterhånden ikke undgå at have Sandra ret højt på en "vil-gerne-møde-liste"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Selvom jeg egentlig er på nedtrapning - så kan man jo efterhånden ikke undgå at have Sandra ret højt på en "vil-gerne-møde-liste"

Du må sørme ikke gå på nedtrapning. Det er sundhedsskadeligt.

"Sex er sundt, meget sex er meget sundt"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Du må sørme ikke gå på nedtrapning. Det er sundhedsskadeligt.

"Sex er sundt, meget sex er meget sundt"

Undtagen for økonomien ;)

Og ja, Sandra figurerer bestemt også i mine fantasier af og til :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...