Hop til indhold
elwis

Melissa som pt. er i ENGESVANG / VALHALLA HOUSE

Recommended Posts

Hej med jer.  Jeg besøgte Melissa første gang for godt 2 år siden, og det var faktisk samme sted, jeg besøgte hende for 2. gang i dag. 

Til dem der ikke kender Valhalla, så er det helt ude på landet, sådan et sted mellem Silkeborg/Ikast.  Stedet er i min verden helt perfekt.  Da der absolutte ikke er nogle der kan se ens bil osv.  Det vil nok  kun kunne ske når der er to piger der, og hvis de har kunder på samme tid.  ( det har jeg ikke oplevet)

Men nok om stedet.  Jeg kunne huske at jeg var super tilfreds med mit besøg ved Melissa første gang.  Og derfor er det nok også lidt mærkeligt at jeg først besøger hende igen, efter så langt tid.  Men I dag skulle det altså være.   Og til at starte med. Så ja det er hende man ser på de billeder.  Men de gør hende på ingen måde ret.  Dette skal forstås sådan at, hun ser langt bedre ud i vikligheden.  Hendes krop er som man ser på det ene billede hvor hun står op af en blå væg.   Jeg vil sige at hun har den perfekte ung pige krop, og den er i min verden i topklasse.  (jeg tror nogle af de billeder som er på lige pt. er inkl. nogle corona kilo. Som hun har smidt igen.)



jeg lavet aftale på sms, og alt gik som aftalt.  Hun er super sød, og taler meget fint engelsk.    Jeg vil 100% besøge hende igen. og jeg håber ikke der går 2 år. 

https://annoncelight.dk/showad/289763

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige forbi igen. Og jeg står 100% ved min anmeldelse af denne kvinde.  Hun er der til på lørdag.  Og så tager hun snart hjem, i lidt tid. 
 

Men jeg kunne forstå at det bliver Vejle, Kolding og Esbjerg hun bliver at finde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gik den i ikke længere.  Jeg havde lyst til lidt hygge.  Og efter at have søgt side op og side ned. Blev jeg træt af at det så ud til at der igen er en del falske profiler pt.  ( mange af dem i Vejle) SÅ jeg tog turen til Valhalla og Melissa igen. Da jeg jo ved at jeg møder pigen fra den annonce.  Og jeg kunne jo se at hun havde fået en video på :-)   Hun ser 100% ud, som hun gør på den video.  Så jeg syntes lige jeg ville huske folk på denne søde/flotte pige.   ( Og nej jeg få intet for at skrive om hende, syntes bare folk som ikke har fake profil fortjener lidt positivt feedback)

Del dette indlæg


Link til indlæg
elwis skrev, for 16 timer siden:

Så gik den i ikke længere.  Jeg havde lyst til lidt hygge.  Og efter at have søgt side op og side ned. Blev jeg træt af at det så ud til at der igen er en del falske profiler pt.  ( mange af dem i Vejle) SÅ jeg tog turen til Valhalla og Melissa igen. Da jeg jo ved at jeg møder pigen fra den annonce.  Og jeg kunne jo se at hun havde fået en video på :-)   Hun ser 100% ud, som hun gør på den video.  Så jeg syntes lige jeg ville huske folk på denne søde/flotte pige.   ( Og nej jeg få intet for at skrive om hende, syntes bare folk som ikke har fake profil fortjener lidt positivt feedback)

Ja hun er præcis som på mange af billederne  (enkelte er peppet lidt op) og på den video. Vigtigt af alt så er hun mega skøn og man får valuta når man besøger hende - Besøgte hende i Aalborg 2 gange for et år siden. Hun er en ung blød og sprød lille nips der så sandelig også kan vise en glødende side under agten. 

Hun må have travl i disse tider hvor der er fyldt med fake og silikone 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har anmeldt hende tidligere og besøgt hende et par gange efterfølgende.
Var også forbi i dag.

Skøn kvinde med perfekt petite krop og de smukkeste bryster. Billederne er 100p hende.
Hun er sød og behagelig at snakke med og vildt lækker at sexe med.
Kan kun anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...