Friend 0 Skrevet 3. September, 2013 Jeg havde tidligt fri fra job og lidt ekstra penge på kontoen! Jeg ankom kl 13 og blev vel taget mod af Daw ( aner ikke hvordan det staves) Hun viste menuen og jeg valgte olie massage i en time til 300kr! Jeg blev vist ind i kabinen og hun forsvandt med pengene! Hun gik igang, massagen var generelt rigtig god og intens! På et tidspunkt gik hun på mig, det var rigtig godt. Indimellem udførte hun ting jeg godt kunne have undværet men tillægger det thai traditioner! Under massagen var hun hele tiden opmærksom på det ikke skulle gøre ondt og jeg fandt det let at tale med hende på engelsk. Jeg blev vendt rundt og hun gav mine skuldre, ben og hovedbund en god gang opmærksomhed. Midt i fod massagen ankom en massage broder, og da hun var alene undskyldte hun mange gange og løb ud til den nye kunde. Han blev venligt spurgt om han ikke kunne komme 30 min senere. Tilbage igen undskyldte pigen mange gange. Da hun var færdig med fødderne pegede hun på det rigtige sted og spurgte om den ville masseres? Det ville den frygtelig gerne, vi blev enige om 300kr og så hev hun også trøjen af og fremviste store F bryster som er ganske berørings og kysse venlige! Efter svenskeren blev jeg rengjort, fik en sodavand og et bolsje! Men massagen var ikke slut, fik endnu engang en hovedbundsmassage og masseret skuldrene. Tak for en dejlig massage, kan stærkt anbefales! Kommer jeg igen! Ja, betalte veltilfreds 100kr i drikkepenge! 14:35 sad jeg igen i bilen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2013 Tak for god anmeldelse Har du mon et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1026 Skrevet 4. September, 2013 Tak for god anmeldelse Har du mon et link? Du må ind og kigge på OD´s fremragende Thailiste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 4. September, 2013 Du må ind og kigge på OD´s fremragende Thailiste. Eller kigge lidt i den tråd der allerede er om stedet, hvor oplysningerne er tilstede viewtopic.php?f=32&t=4713 -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bambota 103 Skrevet 4. September, 2013 Hej FRIEND, Tak for beretningen - de hersens f-bryster var de af naturlig oprindelse eller havde de fået planteret sig??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friend 0 Skrevet 4. September, 2013 Hej, Er ikke i stand til at afgøre om de er kunstige eller ægte! Men de var faste og store! Og pigen var sød, imødekommende og smilende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 4. September, 2013 De ER ægte, men nok ikke helt oppe på en F'er. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friend 0 Skrevet 4. September, 2013 Beklager mine manglende evner i størrelses vurdering! Håber ikke nogen måtte være kørt skuffet derfra grundet det! Mvh: Friend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 4. September, 2013 Så er det bare at vælge den rigtige størrelse. :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bambota 103 Skrevet 8. September, 2013 Ringede og ... afsted afsted. Udsigten til de store thaijader gav mig spidse tænder. Havde aftalt med "on" eller" ann" en times massage - er noget i tvivl hvem hende med de store jader er - Die Herren - hvad hedder hun - altså hende med de påståede store thai jader????? Men en lille kort kontant fortælling er følgende: Ind af døren og en smilende kvinde (30år??) tager imod mig. Hun er lidt stor hvilket jeg rigtigt godt kan lide men kan se at det nok er B-skåle. (derfor mit spm de herrer) Nevermind - ind og ligge og tale lidt thai med hende - åbner altså en dør eller to hvis man kan dette ret svære sprog. Grin, lidt drillerier og jern på under hele sceancen - fantastisk god massage - klart på en top 5 over dem jeg har prøvet (slår ikke ADON Surin massage og Katrin hos billigmassage (tror jeg hun hedder) Fed og skøn behandling og bagefter fik jernstanget en velfortjent sprøjtetur med udsigten til frække smil, obligatoriske støn og lyde (relativt autentisk 555) og b-jabserne... Fed time og 600 kr. for den tur Anmeldelse 1-10: Sted: 7 Pigen: 8 Massage: 9 Svensker: 8 Pris: 9 Men hvad hedder gudinden med de store??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
light 2 Skrevet 8. September, 2013 Jeg kan lide dit (555) ha ha ha - satang va - khun poot parsah thai dii chej mai krap? - ja du har ret det åbner altid døren til oplevelser hvis man kan tale sproget..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg