Hop til indhold
Nikolaj K

Spørgsmål til pigerne: Sorte kys

Recommended Posts

Kære piger

Nåh en gæst fortæller, at han elsker at give sorte kys og glæder sig til at slikke bagi, hvad har I egentlig så af tanker? Personligt synes jeg, det er mega frækt at give sorte kys til pigen, men er det noget, I selv nyder eller gør I det mest for hans skyld?

Jeg ved, at det nok er individuelt, men jeg kan ikke lade være med at tænke på det, så nu spørger jeg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Det er frækt. Der er rigtig mange erogene zoner i det område, så jo tænder på det. 
En del mænd tænder også på at få sorte kys. Og /eller at rimming også udføres på mellemkødet bag kuglerne. 
Det kilder så dejligt, de helt rigtige steder. 
(men hygiejne er altafgørende)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har for lang tid siden modtaget det, og det var helt vildt godt, dog var jeg bange for om der var “lugt” mm, selv om jeg lige havde været i bad og vasket mig godt med intim sæbe. 
jeg vil gerne prøve at give, men er lidt bange for konens reaktion, men er begyndt at give oral til hende når hun står i doggi, og har så en plan om stille og roligt at komme tættet og tætter på og så se hvad reaktionen er, hvis det er lige så godt på hende som på mig, så ved jeg at hun vil nyde det. Jeg forventer IKKE at hun kommer til at give, den side ligger ikke til hende, men jeg har lige så stor nydelse i at give hende nydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min samlever er bestemt også glad for det (beklager at jeg svarer selvom jeg ikke er GP eller kvinde :D)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

@Grydeskeen godt råd, spørg i stedet for bare at gøre. Selvom hun måske kan li det, kan evt tanker om har jeg badet nok til det osv. ødelægge den oplevelse du ønsker at give. Jeg ved ofte om kunden giver sorte kys eller ej. Og forbereder mig til det. Ellers ville jeg selv være urolig. Men ok jeg skal også sætte højere krav til mig selv, fordi jeg for penge for det. Det skal være 100% iorden. I et parforhold kan sex være mere spontant og man kan generelt se gennem fingre med lidt mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

@Grydeskeen godt råd, spørg i stedet for bare at gøre. Selvom hun måske kan li det, kan evt tanker om har jeg badet nok til det osv. ødelægge den oplevelse du ønsker at give. Jeg ved ofte om kunden giver sorte kys eller ej. Og forbereder mig til det. Ellers ville jeg selv være urolig. Men ok jeg skal også sætte højere krav til mig selv, fordi jeg for penge for det. Det skal være 100% iorden. I et parforhold kan sex være mere spontant og man kan generelt se gennem fingre med lidt mere. 

Vi starter mange gange en hygge aften med et fælles bad ( så er det på plads) så massage som har det med at gå over i sex, så hygiejnen er i top, men lige det du nævner var/er også min største bekymring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har gjort det en del, både med GPs og derhjemme. Mest er det mig som giver, men enkelte gange er kvinden blevet så tændt i en 69’er, at jeg også kunne mærke hendes tunge i 2’eren. (Uden det var bestilt)

Jeg synes det fungerer bedst når det er spontant, dog efter er grundigt bad. Det kan være virkelig svært at sige til fruen “jeg har lyst til at slikke dig i nummeren”. Hvis man derimod slikker hende normalt, og så går længere og længere ned, kan man hurtigt fornemme om hun bliver mere tændt, eller om hun lukker sig fordi det er for mærkeligt. 

God jagt dernede. Husk at lytte til kvindens reaktioner ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså nu slikker jeg en kvinde, som en Parkinson patient tegner, der får det hele sgu en tur;-) 

Undtagen hvis hun har frabedt sig det, eller det er nævnt i annoncen. 

Og det er altid blevet taget meget godt imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder KUN ydelser jeg tænder på. 

Jeg er vild med sorte kys. Både selv at modtage men også at give :wub: (selvfølgelig når der er gjort klart til det og den er helt nyvasket. Mmmm) <3

Både følelsen det giver at modtage. Det kilder helt perfekt, og orgasmer, hvor dette er kombineret hos mig er fuldstændig ubeskriveligt lækre. 

Samtidig elsker jeg at se min partner nyde hvad jeg gør ved ham/hende, det i sig selv tænder mig også helt vild, derfor er det for mig både dejligt at modtage og yde :rolleyes:

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan huske jeg engang  slikkede Tiffany D, som stod på alle fire klar til en doggy. Jeg bevægede tungen op på hendes mellemkød og på grund af liderlighed gik jeg videre op. Det var ikke aftalt. Der kom virkelig noget lyd fra hende nu. Det var afsindigt frækt, og det er en seksuel oplevelse jeg ofte tænker tilbage på. Når jeg tænker tilbage, kan jeg næsten mærke min tungespids mod hendes numsehul.

Kunne godt tænke mig selv at prøve at modtage. Har prøvet at blive slikket på mellemkødet og helt ned til lige ved og næsten. Men uanset hvor meget sæbe jeg bruger, er jeg stadig bange for, om det er rent nok, så har aldrig vovet at bede om det. Endnu...

L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fuldstændig syg med at give sorte kys, og det har været på programmet på næsten alle mine besøg. Det er kun nogle få gange det har været den anden vej, og jeg er nok mere til at give end modtage, men en enkelt gang har jeg prøvet "sort 69", og det kan meget varmt anbefales hos de få piger hvor det er muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...