Hop til indhold
Aalborgm

Asiatere i Frederikshavn

Recommended Posts

Der er en tråd omkring Jessie og til dels Maria her:

Og der er en tråd med Maria her:

Dog umiddelbart lyder det ikke til, at nogen har besøgt dem endnu i Frederikshavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, 1 time siden:

Øhhh, jeg læser ikke @Aalborgm indlæg som en efterlysning, men mere et spørgsmål om nogen evt. har besøgt dem og kan oplyse, hvordan de er. Correct me if I'm wrong.

Når man spørger,: "Hej er der nogle af jer der ved noget om de piger" så er det en efterlysning

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgm skrev, for 4 timer siden:

Hej er der nogle af jer der ved noget om de piger der er dukker op i Frederikshavn ?

https://annoncelight.dk/showad/334908

https://annoncelight.dk/showad/334966

Der har lige været en 2-3 stykker i Hobro, - thapiger, jeg besøgte dem en aften, der var 3 på adressen, en villa til salg på Hovedvejen gennem byen, men jeg gik igen, pigen  ville alligevel ikke superfransk, og det havde jeg tydeligt gjort var et ultamitiv ønske fra min side.De er væk igen

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 8 timer siden:

Der har lige været en 2-3 stykker i Hobro, - thapiger, jeg besøgte dem en aften, der var 3 på adressen, en villa til salg på Hovedvejen gennem byen, men jeg gik igen, pigen  ville alligevel ikke superfransk, og det havde jeg tydeligt gjort var et ultamitiv ønske fra min side.De er væk igen

knus

Er du sikker på, at der er tale om de samme piger (Maria og Jessie)? Ifølge mit andet indlæg i denne tråd har de senest været i Randers og ikke Hobro. Jeg kan dog tage fejl, men det er ærgerligt (ikke mindst for pigerne), hvis GP'erne frasorteres på forkerte grundlag. Var det de samme piger, du så i Hobro, som på billederne i ts links?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 9 timer siden:

Når man spørger,: "Hej er der nogle af jer der ved noget om de piger" så er det en efterlysning

 

Så er det da vist en ulige kamp, du er i gang med, for der er ret mange indlæg/ts'er, som starter sådan og som ligger under anmeldelses-sektionerne  :)   Men tak for forklaringen. Jeg vil da gøre mit for, at mine indlæg fremover ligger de rigtige steder  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 2 timer siden:

Så er det da vist en ulige kamp, du er i gang med, for der er ret mange indlæg/ts'er, som starter sådan og som ligger under anmeldelses-sektionerne  :)   Men tak for forklaringen. Jeg vil da gøre mit for, at mine indlæg fremover ligger de rigtige steder  :)

Tråden blev oprindelig lagt i anmeldelser Jylland. Hvordan kan et spørgsmål blive til en anmeldelse?????? 

Nu ligger tråden i efterlysninger Thai Jylland. Flyttet af en Moderator, der dagligt må flytte adskillige fejlplacerede indlæg, og som nok ikke opdager alt.

Så min opfattelse er nok ikke helt ved siden af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 36 minutter siden:

Tråden blev oprindelig lagt i anmeldelser Jylland. Hvordan kan et spørgsmål blive til en anmeldelse?????? 

 

Tråden kan blive til en anmeldelse, når/hvis nogen svarer med deres oplevelser af den/de pågældende GP'er som TS spørger på. Det er jo ikke umiddelbart et spørgsmål gående på, hvor GP'erne befinder sig, er set e.lign. i form af en efterlysning men mere gående på, hvordan oplevelserne er omkring den/de pågældende GP'er. Måske er det lidt en gråzone, men lad nu det være. Tråden er flyttet, som du selv skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Og for lige at gøre forvirringen endnu større, så er de 2 piger på billederne Aldrig været Thai, hvad man så møder må være en stadig gåde, men billederne har aldrig været Thai :rolleyes: i så fald må i kalde mig Mads resten af året 22 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...