Hop til indhold
GloomyBear

Højtuddannet kvinde søger fræk sex i Hornbæk i dag

Recommended Posts

Øffe skrev, for 1 time siden:

Du har godt set at annoncen er fra 24/11 2021 08:24 ??

 

Jo, men jeg nåede ikke at få booket en aftale med hende sidst, “The story of my life” men jeg har lagt mærke til annoncen tidligere, så nu går jeg bare og venter på at hun kommer ud af busken igen, og så kunne jeg jo passende få lidt kommentarer med på vejen, hvis ellers der var andre der havde været heldige og ville dele ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

"Højtuddannet"  -Den slags annoncering er for mig et direkte turn-off. Jeg skal hverken bruge hende til at diskutere Einsteins relativitetsteori, Atomfysik, eller Fredningsbestemmelser for sjældne dyrearter i Afrika. Det har jeg andre til.  Men hvis nogen ved om hun kan levere varen, ville jeg måske give hende en chance.

Hun lægger vægt på at skrive hun er højtuddannet. Deraf kan man måske udlede, at hun betaler af på sit S.U. lån, og derfor tager højere pris end andre.

No way José.

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 14 timer siden:

"Højtuddannet"  -Den slags annoncering er for mig et direkte turn-off. 

Enig. Hun kunne også sige hun var velhavende. Irrelevant blær. Jeg kan godt lide ordet "beleven"; altså een der ved hvordan man begår sig blandt folk (internationalt og høj som lav). Jeg skal også hilse at sige at højtuddannede mennesker ikke nødvendigvis er behagelige at være sammen med, eller særligt alment dannede for den sags skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

...det kunne osse være, at hun blot tror at fordi adressen er i Hornbæk, så har alle der røven fyldt med penge, og hun derfor kan tage mere for varen.

Besøgte hende i sommer, det gentager sig ikke. Jeg nåede ikke til akten, da hun ikke levede op til sin egen beskrivelse af sig selv. Det var, kort sagt, en ret pudsig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er hende her iflg @Thomsen ikke noget hit. Men ellers kan jeg bare endnu engang konstatere at vi heldigvis er forskellige.

Det er ikke noget turn off for mig at damen er (højt-)uddannet. Og det er ikke fordi jeg vil diskutere fag med hende, hvad end hun er uddannet i. Men jeg har nogle erfaringer med kvinder der er det helt modsatte - både købesex og anden dating. Og det er ikke oplevelser jeg har lyst at gentage. Jeg vil gerne have en oplevelse som er mere end at få den ind i diverse huller og få udløsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 50 minutter siden:

...det kunne osse være, at hun blot tror at fordi adressen er i Hornbæk, så har alle der røven fyldt med penge, og hun derfor kan tage mere for varen.

Besøgte hende i sommer, det gentager sig ikke. Jeg nåede ikke til akten, da hun ikke levede op til sin egen beskrivelse af sig selv. Det var, kort sagt, en ret pudsig oplevelse.

Vil du ikke uddybe, jeg har været lidt tændt på at besøge hende, og du er den første her på tråden der tilkendegiver at have været forbi, så du må gerne detaljere din beskrivelse en lille smule :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GloomyBear skrev, for 1 time siden:

Vil du ikke uddybe, jeg har været lidt tændt på at besøge hende, og du er den første her på tråden der tilkendegiver at have været forbi, så du må gerne detaljere din beskrivelse en lille smule :)

Hun så bare slet ikke ud, som jeg havde fået beskrevet. Hverken rent udseende, størrelse, mv.

Jeg tvivler på, at hun rent faktisk var højt uddannet, i så fald havde hun ihvertfald haft en anden fremtoning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Default User skrev, den 5.1.2022 at 23:38:

 

"Højtuddannet"  -Den slags annoncering er for mig et direkte turn-off. Jeg skal hverken bruge hende til at diskutere Einsteins relativitetsteori, Atomfysik, eller Fredningsbestemmelser for sjældne dyrearter i Afrika. Det har jeg andre til.  Men hvis nogen ved om hun kan levere varen, ville jeg måske give hende en chance.

Hun lægger vægt på at skrive hun er højtuddannet. Deraf kan man måske udlede, at hun betaler af på sit S.U. lån, og derfor tager højere pris end andre.

No way José.

Helt enig og godt brøl. Men Hvad nu hvis hun er højt uddannet som sexolog, tantrisk elsker, massør osv - så er det jo ret godt ikke :)))???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 18 timer siden:

Hun så bare slet ikke ud, som jeg havde fået beskrevet. Hverken rent udseende, størrelse, mv.

Jeg tvivler på, at hun rent faktisk var højt uddannet, i så fald havde hun ihvertfald haft en anden fremtoning.

Fair nok, tak for svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, den 8.1.2022 at 19:37:

Helt enig og godt brøl. Men Hvad nu hvis hun er højt uddannet som sexolog, tantrisk elsker, massør osv - så er det jo ret godt ikke :)))???

 

...måske nærmere højt uddannet i at spise..? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 46 minutter siden:

...måske nærmere højt uddannet i at spise..? ;-) 

Men du havde vel ikke forventet et nips "Jeg har kvindelige former (88 kg pæn buttet?)" 88 kg, så er der både til gården og til gaden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GloomyBear skrev, for 8 timer siden:

Men du havde vel ikke forventet et nips "Jeg har kvindelige former (88 kg pæn buttet?)" 88 kg, så er der både til gården og til gaden :D

Dengang var hun beskrevet under 88 kg, ellers havde jeg ikke besøgt hende. Tænder ikke på store trunter... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...