Hop til indhold
FrækMøstjylland

Betaling før mødet

Recommended Posts

Hejsa først og fremmest skal jeg lige høre om nogen af Jer har noget at sige om den her kvinde Joyce Bultez 

https://annoncelight.dk/showad/330764

Hun ville have jeg skulle betale på en fransk hjemmeside for at kunne booke. www.transcach.fr. På hjemmesiden skulle man så downloade en eller anden app så når man betalte igennem payball kunne man altid trække pengene tilbage ;-) Helt ærligt det havde jeg ikke lyst til. Nogen af Jer der har gode erfaringer med at booke på den måde? Jeg har ikke og foretrækker cash til mine små eventyr. Men det kan jo være jeg blot er gammeldags, men det er jeg så. Godt nytår til Jer alle. GP-er som til drengene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
FrækMøstjylland skrev, for 2 minutter siden:

Hejsa først og fremmest skal jeg lige høre om nogen af Jer har noget at sige om den her kvinde Joyce Bultez 

https://annoncelight.dk/showad/330764

Hun ville have jeg skulle betale på en fransk hjemmeside for at kunne booke. www.transcach.fr. På hjemmesiden skulle man så downloade en eller anden app så når man betalte igennem payball kunne man altid trække pengene tilbage ;-) Helt ærligt det havde jeg ikke lyst til. Nogen af Jer der har gode erfaringer med at booke på den måde? Jeg har ikke og foretrækker cash til mine små eventyr. Men det kan jo være jeg blot er gammeldags, men det er jeg så. Godt nytår til Jer alle. GP-er som til drengene

betal endelig... de har så "suget dine kort informationer"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
FrækMøstjylland skrev, for 8 minutter siden:

Numskenderen arrhhh det er så det jeg ikke agter ;-) Kender du hende?

det var en joke... forudbetal aldrig !!! masser af tøser at vælge imellem uden 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 5 minutter siden:

forudbetal aldrig !!!

Smid blot en 7-800.000 ekstra !!!! efter de 2 ord. Risiko versus chancen for en pisselækker, normal, villig tøs venter = ?

 

FrækMøstjylland skrev, for 4 minutter siden:

hvor bor hun

Jamen hvor skulle jeg vide det fra?

Er det vigtigt?

Greve? Goteborg? Grenoble? 
 

Ring/skriv til hende og spørg….

Hvis du ikke skal se ‘hende’, er det vel ligegyldigt…..

Om fotos fra andre sider er svindel eller hun rent faktisk er en Fransker på tour….åh ja, den nysgerrighed. Og så undrer nogle sig over, at snyd stadig findes…..

Foreslå hende at du overfører 10% og så kommer senere i dag og se, hvad hun, han eller dem siger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, for 31 minutter siden:

Hejsa først og fremmest skal jeg lige høre om nogen af Jer har noget at sige om den her kvinde Joyce Bultez 

https://annoncelight.dk/showad/330764

Hun ville have jeg skulle betale på en fransk hjemmeside for at kunne booke. www.transcach.fr. På hjemmesiden skulle man så downloade en eller anden app så når man betalte igennem payball kunne man altid trække pengene tilbage ;-) Helt ærligt det havde jeg ikke lyst til. Nogen af Jer der har gode erfaringer med at booke på den måde? Jeg har ikke og foretrækker cash til mine små eventyr. Men det kan jo være jeg blot er gammeldags, men det er jeg så. Godt nytår til Jer alle. GP-er som til drengene

Undskyld men... Hvorfor bruge så meget energi på sådan en annonce? -og det er jo ikke første gang nogen spørg om ca. det samme -om en anden tvivlsom annonce... Det er jo masser af andre meget mere troværdige annoncer, at vælge i mellem;-) Ligesom "hvorfor gøre det nemt, når man kan gøre det svært" /Chancen for at blive snydt er åbenlys... Er det en sport?/fetis? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lugter langt væk af svindel.

Betal aldrig forud, på snappen er der et hav af alle mulige, tilbud om billeder og møde aftaler, vip medlem, det hele til forudbetaling, 99% af det er fup. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved det ikke er almindeligt i DK, men jeg tager forudbetaling i form af et depositum på 20% for alle nye klienter. Dette kan foregå på flere forskellige måder alt efter hvad min klient foretrækker. Resten af beløbet skal betales i kontanter ved mødet, medmindre at min klient har en ønske om at betale restbeløbet online.

De første to måneder af min karriere krævede jeg ikke depositum, men jeg fandt hurtigt ud af at det var en nødvendighed. Jeg oplevede desværre flere klienter som aflyste last minute, som aldrig mødte op, og som ghostede mig uden grund, og så stod jeg der og havde brugt 2 timer på at gøre mig klar og havde sagt nej til en anden potentiel klient eller til at tage i biografen med min veninde. Det skal siges størreste delen af mine bookings er +2 timer og derfor er hele min aften spildt. 

Min pointe er at dette er min forretning og jeg fortjener at blive behandlet med respekt. Mange steder skal du ligge et depositum for at booke en aftale. Hos tattoovøren f.eks, da disse også oplever mange aflysninger last minute. Der er i princippet ingen forskel da det handler om almen respekt at man ikke aflyser eller bare bliver væk. 

Aflyser du i god tid (indenfor 48 timer) så beholder jeg depositum i op til 60 dage således du har mulighed for at booke en ny date, og det samme hvis jeg skulle aflyse (det er sket 2 gange på 2,5 år). Heldigvis er 20% depositum meget sjældent et problem for mine klienter da de kan se at jeg er reel med min egen hjemmeside. 

Mit bedste råd er: Gør dit forarbejde inden du overføre forudbetaling/depositum :)

Redigeret af Annika.Sofia.A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil fraråde i betaler fuld pris i forvejen, og til en lille annonce med begrænset informationer, med kun en email adr :-o 
 

Se på og efter om pigen gider fortælle nogle oplysninger om sig selv, har et Dansk tlf nr / en god hjemmeside og Max forlanger et Deposium. 
vi er nogle der tager et Deposium fordi der er et voksende problem med at huske ens aftaler hos ikke bare os men over alt i vores samfund, vores dag bliver også ødelagt ligesom en tatovør, skønhed salon og tandlægen mm. 

For mit vedkommende fungeret det med i kan normalt uden Deposium bestille tid på selve dagen, men vil i bestille flere dage/dagen før er det mod Deposium.
På den måde er det stadig muligt at få en tid, hvis man ikke vil/kan betale et Deposium over mobileplay. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 3 timer siden:

Jeg vil fraråde i betaler fuld pris i forvejen, og til en lille annonce med begrænset informationer, med kun en email adr :-o 
 

Se på og efter om pigen gider fortælle nogle oplysninger om sig selv, har et Dansk tlf nr / en god hjemmeside og Max forlanger et Deposium. 
vi er nogle der tager et Deposium fordi der er et voksende problem med at huske ens aftaler hos ikke bare os men over alt i vores samfund, vores dag bliver også ødelagt ligesom en tatovør, skønhed salon og tandlægen mm. 

For mit vedkommende fungeret det med i kan normalt uden Deposium bestille tid på selve dagen, men vil i bestille flere dage/dagen før er det mod Deposium.
På den måde er det stadig muligt at få en tid, hvis man ikke vil/kan betale et Deposium over mobileplay. :) 

Lige præcis og meget enig <3 

Det ER desværre et kæmpe problem med at kunderne ikke overholder den indgåede aftale og det er spild af tid som kunne være brugt på så mange andre gode ting. 

Jeg tager aldrig 100% forudbetaling, så det ville jeg aldrig bede nogen om! Jeg vil ligesom @Coco Darling også anbefale at man ikke forudbebetaler det fulde beløb, da dette klart er et red flag.  Men hvis der forventes et depositum ligger det almindeligvis mellem 15-30% af den fulde pris. 

Hos mig er det ikke muligt med last-minute/same-day bookings da jeg også har en andet liv udenfor denne branche - derfor kræver alle mine bookings mindst 24-48 timers forudbestilling, ofte booker mine klienter dog 2-3 uger i forvejen, da de ved jeg arbejder en del i London og Dubai, og dermed ikke altid er tilgængelig i Kbh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Like a Stone

@Annika.Sofia.A - der er vel også ret stor forskel på dit koncept og dine priser i forhold til 99% af de øvrige piger i branchen. Jeg er ikke i tvivl om rimeligheden i at du skal være sikker på din aftale, men jeg ville virkelig aldrig overføre penge til en pige på en tilfældig annonce på AL. Om det så kun er 200kr der skal overføres. De penge ville med 90# sandsynlighed være tabt.

Btw er der slet ikke januar-udsalg i år? Det er virkeligt flotte billeder du har fået taget!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 1 minut siden:

@Annika.Sofia.A - der er vel også ret stor forskel på dit koncept og dine priser i forhold til 99% af de øvrige piger i branchen. Jeg er ikke i tvivl om rimeligheden i at du skal være sikker på din aftale, men jeg ville virkelig aldrig overføre penge til en pige på en tilfældig annonce på AL. Om det så kun er 200kr der skal overføres. De penge ville med 90# sandsynlighed være tabt.

Btw er der slet ikke januar-udsalg i år? Det er virkeligt flotte billeder du har fået taget!

Det vil jeg da gerne give dig ret i. Jeg ser meget få klienter per måned, og derfor er det endnu mere vigtigt for mig at en aftale er en aftale og at den bliver overholdt.

Og nej, desværre, jeg køre aldrig med udsalg/rabatter/tilbud, det er ikke min stil, derfor vil jeg ikke anbefale dig at gå og vente på dette, da det aldrig kommer til at ske, men tak for komplimentet på mine billeder og forsat god aften ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 9 timer siden:

men jeg tager forudbetaling i form af et depositum på 20% for alle nye klienter.

Også helt fair og efter GP’eres info om mange og konstante aflysninger, forståeligt. Men: så må man som minimum forvente en smule ærlighed, åbenhed modsatte frk, der ikke kan/vil svare via wa, ikke kan ringes til, har udenlandske sider mm. Som Coco siger: minimum af troværdighed den anden vej, hvilket givet er tilfældet med Jer, men altså ikke med ts ønskede pige. Ideen med depositum og mulighed for indenfor 60 dage at returnere, er imo kanon. Man må dog gå ud fra, at kunder bestillende en aftale, HAR ønsket om et besøg. Og et depositum alene kan vel agere et screenings filter præcis som useriøse restaurant, hotel og tandlæge-gæster. Blive forhindret er enhvers mulighed. Ligesom sige: ‘beklager’ og kan jeg rebooke er enhver gæsts pli imo. Dejligt igen igen at høre den anden side af bordet. 
 

Annika.Sofia.A skrev, for 9 timer siden:

da det handler om almen respekt at man ikke aflyser eller bare bliver væk. 

Jeps, præcis. Ts pige svarer hovent, arrogant, uden nogen troværdighed, bliver straks sur, gået på klingen blokeres man, fotos optræder andre steder med mistænkelighed, dansk nummer men ingen lyst til at give/vise navn ift en pengeoverførsel, hele beløb kræves og ikke et depositum. Samlet naturligvis ikke respektfuld og samtlige advarselslamper blinkende for fuld skrue. 
 

FrækMøstjylland skrev, for 13 timer siden:

Okay, men hvor bor hun

Underligt spørgsmål 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...