GP_Nyder 92 Skrevet 5. Januar, 2022 Hejsa Er der nogen der har erfaringer med denne gudinde? https://annoncelight.dk/showad/311123 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 5. Januar, 2022 Der er tidligere anmeldelser af hende - hun har tidligere været i Hørsholm/Kokkedal. Jeg har besøgt hende - det var så ringe en oplevelse at jeg ikke gider at blive i dårligt humør af at beskrive det. Jeg gik længe før tiden var gået. K 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP_Nyder 92 Skrevet 5. Januar, 2022 Kan ikke finde nogle anmeldelser af nogen der ligner i Kokkedal eller Hørsholm :( Kan du komme nærmere? Eller måske prøve at beskrive hvorfor det ikke var godt? Hvis du bliver i for dårligt humør, så tag en god whiskey :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars6 22 Skrevet 6. Januar, 2022 Jeg synes hun ser dejlig ud, vil også gerne vide lidt mere om hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 6. Januar, 2022 Der er et par tråde der kan findes ved at søge på “liderlig gudinde” her er en: by all means prøv lykken - nu har jeg givet min advarsel - slut herfra på denne tråd. K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GP_Nyder 92 Skrevet 13. Januar, 2022 Takker Ja, det er lidt blandede anmeldelser. Må se om jeg kan få hende prøvet en dag, lige nu er der andre jeg hellere vil bruge penge på :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg