22stolt 0 Skrevet 3. September, 2013 Er der nogen der har kendskab til piger/mænd der tilbyder seksuelle ydelser til voksne med psyckosociale vanskelligheder. Gerne østjylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. September, 2013 Er der nogen der har kendskab til piger/mænd der tilbyder seksuelle ydelser til voksne med psyckosociale vanskelligheder. Gerne østjylland Ja det gør der vist. Så vidt jeg er orienteret skal du "blot" kontakte psyk i Riisskov. Der var noget om netop det spørgsmål i TVOJ for noget tid siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sailor 340 Skrevet 3. September, 2013 Ja det gør der vist. Så vidt jeg er orienteret skal du "blot" kontakte psyk i Riisskov. Der var noget om netop det spørgsmål i TVOJ for noget tid siden. Ja, der er da ingen grund til at behandle andre pænt!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. September, 2013 Ja, der er da ingen grund til at behandle andre pænt!!!!! Æhh hvad mener du? Pænt? Er slet ikke med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22stolt 0 Skrevet 3. September, 2013 tak for svar Ja det gør der vist. Så vidt jeg er orienteret skal du "blot" kontakte psyk i Riisskov. Der var noget om netop det spørgsmål i TVOJ for noget tid siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. September, 2013 Altså jeg forstår ikke helt indslaget... Søges der købesex til en person med et psykisk handicap? For så send en pm og jeg kan henvise dig/ jer... Og hvis ikke, ja så forstår jeg ikke helt hvad vi kan hjælpe med? Knus fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22stolt 0 Skrevet 4. September, 2013 har sendt en pm til dig Altså jeg forstår ikke helt indslaget... Søges der købesex til en person med et psykisk handicap? For så send en pm og jeg kan henvise dig/ jer... Og hvis ikke, ja så forstår jeg ikke helt hvad vi kan hjælpe med? Knus fra Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg