Hop til indhold

Massage til voksne med psykosociale problemer

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har kendskab til piger/mænd der tilbyder seksuelle ydelser til voksne med psyckosociale vanskelligheder. Gerne østjylland

Skrevet

Er der nogen der har kendskab til piger/mænd der tilbyder seksuelle ydelser til voksne med psyckosociale vanskelligheder. Gerne østjylland

Ja det gør der vist. Så vidt jeg er orienteret skal du "blot" kontakte psyk i Riisskov. Der var noget om netop det spørgsmål i TVOJ for noget tid siden.

Skrevet

Ja det gør der vist. Så vidt jeg er orienteret skal du "blot" kontakte psyk i Riisskov. Der var noget om netop det spørgsmål i TVOJ for noget tid siden.

Ja, der er da ingen grund til at behandle andre pænt!!!!!

Skrevet

Ja, der er da ingen grund til at behandle andre pænt!!!!!

Æhh hvad mener du? Pænt? Er slet ikke med.

Skrevet
  • Author

tak for svar

Skrevet

Altså jeg forstår ikke helt indslaget... Søges der købesex til en person med et psykisk handicap? For så send en pm og jeg kan henvise dig/ jer... Og hvis ikke, ja så forstår jeg ikke helt hvad vi kan hjælpe med? Knus fra Line

Skrevet
  • Author

har sendt en pm til dig

Altså jeg forstår ikke helt indslaget... Søges der købesex til en person med et psykisk handicap? For så send en pm og jeg kan henvise dig/ jer... Og hvis ikke, ja så forstår jeg ikke helt hvad vi kan hjælpe med? Knus fra Line
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.