nikeboy 29 Skrevet 5. Januar, 2022 Nogen der kender en dansk kvinde der officielt kun giver ikke-sensuelle massager men alligevel gør undtagelser i form af hand job el.lign? Der behøver ikke være garanti for hun yder ekstra.. måske gør hun det kun nogle gange eller til visse kunder. Ja det synes jeg altså er et turn on forstå det hvem der kan.. PM gerne hvis der er diskretionshensyn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 5. Januar, 2022 Jeg forstår udmærket, hvorfor det er din "turn on". Det er igen det gamle urinstinkt at erobre og jagte. Du kan lide at jagte og få det, som ikke umiddelbart bliver tilbudt. Det er lidt ligesom at være på en date med en dejlig pige og jagte det første kys, som hun bare ikke vil give Jeg taler selvfølgelig ikke om at presse eller på anden vis med vold og magt få det, man vil have. Det er spillet, forhandlingen og jagten med smil og det usagte, der er essensen... at få fat på det, som man skal "kæmpe" lidt for og som ikke umiddelbart bliver tilbudt til alle. Jeg er fra Jylland, så kan desværre ikke rigtig dirigere dig i retning mht. GP'er på Sjælland/København. Men god jagt i hvert fald. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby CPH 228 Skrevet 5. Januar, 2022 Jeg synes, man kan få meget af følelsen af at få tilbudt noget ekstra/halvforbudt, som ikke er standard for alle, hvis man går på et thai-massagested, hvor sex ikke er på menuen, men hvor man godt kan få et HJ. Jeg ved godt, du søger danske piger, men måske kunne det være noget, du skulle prøve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nikeboy 29 Skrevet 5. Januar, 2022 Bobby CPH skrev, for 8 timer siden: Jeg synes, man kan få meget af følelsen af at få tilbudt noget ekstra/halvforbudt, som ikke er standard for alle, hvis man går på et thai-massagested, hvor sex ikke er på menuen, men hvor man godt kan få et HJ. Jeg ved godt, du søger danske piger, men måske kunne det være noget, du skulle prøve. Tak for tippet men har skam prøvet thai-steder hvor det ikke officielt er på menuen. Det er for mig en lidt anden ting end det jeg leder efter i denne tråd selvom jeg da har haft flere rigtig gode oplevelser i det segment. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg