Hop til indhold

Recommended Posts

Da Anna forlod Danmark for et par år siden, forventede hun ikke at komme tilbage, men hun har skiftet mening og er her nu igen. Samme sted som sidst, men som jeg forstod det rejser hun igen om et par måneder. 
 

Anna kunne godt huske mig og jeg kunne (selvfølgelig) også huske hende. Dvs en thai der højdemæssigt er over gennemsnittet, med en lækker røv, flotte silli-kasser og store smukke areolaer. 

Vi lagde fra land med et godt blow. Anna er en kejserinde i løg-sutning. Jeg er vild med det. Det gør hun bedre end nogen anden inklusive legendariske Kayly. Bollerne suges om nødvendigt fra bughule til knæ med de fedeste lyde…. Mmmm, mmmmmm, mmmmhhh pfffåååpp! Der køres lige på smertegrænsen  YES!

Samme undertrykslyde kommer også undertiden når den skaldede hævner poleres. Det er en fest. 

Derefter 69, ridetur og doggy før der afsluttes i munden. Hun havde vist glemt at jeg har en del der skal ud, for hun måtte flytte munden Cirka halvvejs. 
 

Endelig blev der afsluttet med lidt blid massage. 
 

Anbefaling herfra. 
 

https://annoncelight.dk/showad/228712

Redigeret af NoobGPexplorer
Link

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lahoni skrev, for 24 minutter siden:

Hvad koster sådan en lækker omgang? Og er stedet diskret, da jeg selv bor i omegnen. 

Jeg ved ikke hvad prisen er, men hvis stedet er hvor jeg tidligere har besøgt piger, er det ikke diskret - nærmest det modsatte med indgang/udgang ud til ret befærdet vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lahoni skrev, for 26 minutter siden:

Hvad koster sådan en lækker omgang? Og er stedet diskret, da jeg selv bor i omegnen. 

1200 for en time. 
 

Jeg vil ikke kalde det diskret så du må hellere iføre dig en 3-4 mundbind og en parkacoat. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg skrev til dem i formiddags med ønske om aftale i morgen - det kan være de er bedst at kontakte med et opkald, eller hvad er din oplevelse ?  (Det er bare ikke lige altid nemt at komme igennem til den slags services. )

 

kunne være skønt med en times opmærksomhed fra 2 Ladies :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Excess ‘cause I can skrev, for 36 minutter siden:

Hej. Jeg skrev til dem i formiddags med ønske om aftale i morgen - det kan være de er bedst at kontakte med et opkald, eller hvad er din oplevelse ?  (Det er bare ikke lige altid nemt at komme igennem til den slags services. )

 

kunne være skønt med en times opmærksomhed fra 2 Ladies :)

Jeg skriver altid sms. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
detgodeliv skrev, for 53 minutter siden:

Besøgte Anna d,16-1-22 køn og sød pige, men for kunstig (ponostøn) efter min smag.

Pis, havde ellers tænkt at jeg måske skulle en tur forbi Anna..
Chancen for at pusten går af ballonen er stor hvis der stønnes for kunstigt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Youngsteronpoint skrev, for 5 minutter siden:

Nogen der kan skrive til dem at de har blokeret mit nummer og vil booke tid 

tak på forhånd

 

20677723

Der må jo være en grund til at de blokerer dig, så mon ikke du bare skulle finde et andet sted. Der findes jo masser af søde piger andre steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Youngsteronpoint skrev, for 13 timer siden:

Nogen der kan skrive til dem at de har blokeret mit nummer og vil booke tid 

tak på forhånd

 

20677723

Kigger man på Krak, så tilhører nummeret en Q på Sjælland  ...  måske derfor ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 4.1.2022 at 13:41:

Da Anna forlod Danmark for et par år siden, forventede hun ikke at komme tilbage, men hun har skiftet mening og er her nu igen. Samme sted som sidst, men som jeg forstod det rejser hun igen om et par måneder. 
 

Anna kunne godt huske mig og jeg kunne (selvfølgelig) også huske hende. Dvs en thai der højdemæssigt er over gennemsnittet, med en lækker røv, flotte silli-kasser og store smukke areolaer. 

Vi lagde fra land med et godt blow. Anna er en kejserinde i løg-sutning. Jeg er vild med det. Det gør hun bedre end nogen anden inklusive legendariske Kayly. Bollerne suges om nødvendigt fra bughule til knæ med de fedeste lyde…. Mmmm, mmmmmm, mmmmhhh pfffåååpp! Der køres lige på smertegrænsen  YES!

Samme undertrykslyde kommer også undertiden når den skaldede hævner poleres. Det er en fest. 

Derefter 69, ridetur og doggy før der afsluttes i munden. Hun havde vist glemt at jeg har en del der skal ud, for hun måtte flytte munden Cirka halvvejs. 
 

Endelig blev der afsluttet med lidt blid massage. 
 

Anbefaling herfra. 
 

https://annoncelight.dk/showad/228712

Fuldstændig enig. Jeg besøgte Anna i dag hun er er rigtig flot og sød pige dejlig hun er kommet tilbage. Havde helt glemt hvor sød hun er, fik rigtig god massage indtil hun synes der skulle ske lidt mere. Hun forstår hvor der skal kæles og nusses og det tager ikke lang tid inden man bare ligger der total liderlig. Hendes dejlige b2b massage og smut så er den oppe i hende , for dælen en dejlig ridetur der desværre var alt for kort, kunne sku ikke holde mig mere. Jeg skal bare afsted igen det ligger helt fast, Anna er for dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hans P. skrev, den 10.2.2022 at 21:11:

Fuldstændig enig. Jeg besøgte Anna i dag hun er er rigtig flot og sød pige dejlig hun er kommet tilbage. Havde helt glemt hvor sød hun er, fik rigtig god massage indtil hun synes der skulle ske lidt mere. Hun forstår hvor der skal kæles og nusses og det tager ikke lang tid inden man bare ligger der total liderlig. Hendes dejlige b2b massage og smut så er den oppe i hende , for dælen en dejlig ridetur der desværre var alt for kort, kunne sku ikke holde mig mere. Jeg skal bare afsted igen det ligger helt fast, Anna er for dejlig. 

Var det uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...