Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun er i 30erne, relativt små bryster hvis jeg husker ret. Billederne er nogenlunde retvisende.

Skrevet

Ja, thaierne (asiater generelt) er mestre i at se rigtig unge ud i rigtig mange år... gode gener  :) 

Skrevet
  • Author
nøddehaven skrev, for 40 minutter siden:

Hun er i 30erne, relativt små bryster hvis jeg husker ret. Billederne er nogenlunde retvisende.

Er det et besøg du vil kunne anbefale?

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 12 minutter siden:

Er det et besøg du vil kunne anbefale?

Ja egentligt. Jeg synes hun var meget sød og overvejer en gentagelse igen på et tidspunkt. Husk at spørge om hun er på arbejde - det er ikke altid hun er der (mest i weekenderne hvis jeg husker ret).

Skrevet

De skriver "New THAI B2B PUSSYSLIDE MASSAGE without" i overskriften. Nogen der kan sige hvordan without skal fortolkes?

Skrevet
nørden skrev, for 7 minutter siden:

without skal fortolkes

Det kan vel ikke fortolkes anderledes end at du får pussyslide uden kondom?!

Skrevet

Jeg må sige at jeg er stærkt i tvivl for jeg har aldrig før hørt at de tilbyder den ydelse, men jeg har ikke selv nogen bedre fortolkning, så det vil være dejligt om nogen kan bekræftige at det er sådan at overskriften skal tolkes.

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er ofte pussy slide uden gummi. Og det du primært skal forvente. Der er en del rotation af kvinder der gennem det seneste stykke tid, så ved ikke de også tilbyder fullservice uden. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.