Hop til indhold

Recommended Posts

Nå gangsters, så blev det min tur til at skrive et par ord syntes jeg. Havde længe gået og holdt lidt øje med Kira der har været her længe. Jeg er lige begyndt på arbejde efter juleferien og tænkte et hurtigt besøg ville gavne min evne til at falde hurtigt i søvn bagefter.

Kira var hurtig til at svare og vi fik hurtigt stablet noget på benene. ( hun var vidst gået i seng ) sorry…

Rigtig fin lejlighed i et nyere beboelses kvarter i Sydhavnen. 

Jeg fik æren af at se kira uden makeup. Det var slet ikke så slemt ;0) det er bestemt hende på billederne højden og vægten passer. Hun snakkede fint engelsk og det var en meget afslappet atmosfære. Jeg vejer ihvertfald det dobbelte så var meget forsigtig (45kg!!!!!) 

Jeg kom efter et hurtigt besøg og fik hvad jeg kom efter jeg var skeptisk efter nogle af de dårlige anmeldelser men gav det et skud og det var det værd.

Kira er i mine øjne en lille bitte sød og lidt genert pige og skal selvfølgelig behandles derefter. Pas godt på hende, hun er her vidst tre uger endnu. 

Her er et link i kan trykke på: Petite Kira

Godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, I want to share my experience with Kira...I asked for a 60 min body 2 body massage with hand job and the experience was 100%, sexual, intimate and Kira is extremely hot and her body is amazing..hot..I will go again for massage and quality time with Kira...    

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har Full package 60min 2.800,00 kr.

Er der nogen som ved hvad det medfører, også i forhold til GFS for 2.000 kr. 

På billederne ser brysterne meget silikone agtige ud. Er de hårde eller bløde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, den 9.1.2022 at 20:11:

Det er alt vad hendes extras inneholder. Skriv og be om hendes extra-list. Noget for enhver smag. Jeg har en aftale i april ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, den 9.1.2022 at 20:11:

Jeg synes hendes bryster er alt for hårde og “silikoneagtige”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par måneder siden og det var helt Klart noget af det bedste sex ever!! @Petite Kira er super lækker og vildt fræk. Jeg anbefaler på det kraftigeste at i lægger turen forbi hende.. Hun skuffer bestemt ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
King Dingeling skrev, for 43 minutter siden:

Jeg besøgte hende for et par måneder siden og det var helt Klart noget af det bedste sex ever!! @Petite Kira er super lækker og vildt fræk. Jeg anbefaler på det kraftigeste at i lægger turen forbi hende.. Hun skuffer bestemt ikke. 

Kære @King Dingeling jeg har tidligere læst at Kira har noget hårde bryster, hvad siger du? jeg er ok med silicone bryster, men ikke så vild med bryster der er decideret hårde i det, men den unge dame ser jo særdeles yndig ud.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

drmabuse skrev, den 2.9.2022 at 16:21:

Kære @King Dingeling jeg har tidligere læst at Kira har noget hårde bryster, hvad siger du? jeg er ok med silicone bryster, men ikke så vild med bryster der er decideret hårde i det, men den unge dame ser jo særdeles yndig ud.

Ærbødigst, DrMabuse

Hej Jeg synes Det er meget vel lavede silicone bryster ikke for hårde og ikke for bløde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...