Hop til indhold
slip

Franske kvinder på Sugardaters

Recommended Posts

De seneste uger er der påfaldende mange franske kvinder - i Frankrig, forstås - som kigger på min SD-profil, åbner deres billeder, og endda skriver til mig. En vil gerne rejse herop, en anden foreslår noget med billeder.

De ligner ikke typsik falske profiler - de fleste er i 30'erne, har flere billeder som ligner helt almindelige kvinder, uden frække detaljer.

Jeg har besøgt Frankrig mange gange, og også søgt på SD i Frankrig tidligere - men jeg har rettet min lokation tilbage til DK for længst.

Er der andre som oplever samme franske interesse? Og hvis ja, har I indladt jer på noget? :)

P.f.t.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mis4

Har også mange franske besøgende på min profil, flere end danske. Også franske besøgende bosat i Tyskland. Har aldrig haft med franske sb´ere at gøre og har ikke indladt mig (forstår meget lidt fransk).

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 46 minutter siden:

De seneste uger er der påfaldende mange franske kvinder - i Frankrig, forstås - som kigger på min SD-profil, åbner deres billeder, og endda skriver til mig. En vil gerne rejse herop, en anden foreslår noget med billeder.

De ligner ikke typsik falske profiler - de fleste er i 30'erne, har flere billeder som ligner helt almindelige kvinder, uden frække detaljer.

Jeg har besøgt Frankrig mange gange, og også søgt på SD i Frankrig tidligere - men jeg har rettet min lokation tilbage til DK for længst.

Er der andre som oplever samme franske interesse? Og hvis ja, har I indladt jer på noget? :)

P.f.t.

Jeg havde det samme, en anden har skrevet en tråd om det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nylon skrev, for 1 time siden:

en anden har skrevet en tråd om det...

Tak; har fundet den nu. Jeg sidder og sukker højlydt hver gang nogen (andre end mig selv!) starter nye tråde om emner der allerede er dækket. Pinligt? Narhj da.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 4 timer siden:

Tak; har fundet den nu. Jeg sidder og sukker højlydt hver gang nogen (andre end mig selv!) starter nye tråde om emner der allerede er dækket. Pinligt? Narhj da.... :)

Er det den her? https://www.eroguide.dk/forum/topic/147443-oplever-i-det-ikke-en-egentlig-efterlysning/

Forstår godt du ikke fandt den, din overskrift er noget mere sigende. 

Iøvrigt så er der ikke rigtigt svar på spørgsmålet om hvorfor.

Og ja, jeg oplever det også i høj grad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...