Hop til indhold

Manzillian

Featured Replies

Skrevet

Jeg forsøger mig med at fjerne mine hår med Sugarwax,. Det gør ikke så ondt som jeg havde forventet. Men på pungen sidder der små stive hår tilbage som heller ikke kommer af ved 2. Forsøg.

Er der nogen der har gjort sig erfaring, og som vil dele dem.

Skrevet
Hfyr skrev, 1 time siden:

Er der nogen der har gjort sig erfaring, og som vil dele dem.

Jeg bruger ikke voks. Bruger for det meste en engangsskraber(gillette) eller Veet. Sommetider i kombi(veet først, gå efter med skraber). Ville dog ikke bruge Veet samme dag som du skal vise de glatte boller frem, da det godt kan lugte ret kemisk dernede den første dags tid. Men bollerne er GLATTE!!!

Pas i øvrigt på ikke at lade Veet sidde for længe. Med mindre du er masochist:lol:

Skrevet
  • Author
Mr. T skrev, for 46 minutter siden:

Pas i øvrigt på ikke at lade Veet sidde for længe. Med mindre du er masochist:lol:

Tak ;-) Har forsøgt med Veet, men det er langt mere smertefuldt end voks

Skrevet
Hfyr skrev, for 1 minut siden:

Tak ;-) Har forsøgt med Veet, men det er langt mere smertefuldt end voks

Så er det fordi du lader det sidde for længe. Tiden på pakken er kun vejledende, så du skal nok skære et par minutter af.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.