Hop til indhold
Samanthawild

Læs nu annoncen kære mænd inden I skriver please

Recommended Posts

Kære Mænd 

Først godt nytår og så starter vi det nye år med en lille opsang til jer.

Jeg har pt. En annonce på AL, hvor jeg/vi søger et par nye kollegaer, fordi der er nogle der vil stoppe og holde pause. Jeg skriver udtrykkeligt i annoncen, at der kun ønskes svar for potientielle kvinder og kommende måske kollegaer , og ikke fra jer mænd vedr. at mødes og meget andet gejl. 

Indtil videre er der kommet 87 besked fra mænd og 5 fra kvinder. HVAD POKKER ER DET I IKKE KAN FORSTÅ 

NU HAR JEG TILFØJET AT ENHVER HENVENDELSE FRA JER VIL BLIVE MED EN BLOKERING FOR ØJE FOR TID OG EVIGHED, OG DET ER LIGEGYLDIGT OM VI HAR MØDTES FØR. DET ER MIG EN GÅDE OG TOTALT TIDSPILDE, AT I IKKE RESPEKTERER, HVAD DER STÅR I VORES ANNONCER. 

GÅR IKKE UD FRA I STADIGVÆK ER FULDE EFTER NYTÅRSAFTEN, ELLER ER DET TØMMERMÆNDENE, DER STADIGVÆK ER PÅ SPIL:D

FORTSAT GOD AFTEN 

SAMANTHA 

  • Synes godt om 6
  • Tak 2
  • Haha 2
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 39 minutter siden:

Kære Mænd 

Først godt nytår og så starter vi det nye år med en lille opsang til jer.

Jeg har pt. En annonce på AL, hvor jeg/vi søger et par nye kollegaer, fordi der er nogle der vil stoppe og holde pause. Jeg skriver udtrykkeligt i annoncen, at der kun ønskes svar for potientielle kvinder og kommende måske kollegaer , og ikke fra jer mænd vedr. at mødes og meget andet gejl. 

Indtil videre er der kommet 87 besked fra mænd og 5 fra kvinder. HVAD POKKER ER DET I IKKE KAN FORSTÅ 

NU HAR JEG TILFØJET AT ENHVER HENVENDELSE FRA JER VIL BLIVE MED EN BLOKERING FOR ØJE FOR TID OG EVIGHED, OG DET ER LIGEGYLDIGT OM VI HAR MØDTES FØR. DET ER MIG EN GÅDE OG TOTALT TIDSPILDE, AT I IKKE RESPEKTERER, HVAD DER STÅR I VORES ANNONCER. 

GÅR IKKE UD FRA I STADIGVÆK ER FULDE EFTER NYTÅRSAFTEN, ELLER ER DET TØMMERMÆNDENE, DER STADIGVÆK ER PÅ SPIL:D

FORTSAT GOD AFTEN 

SAMANTHA 

Hold kæft med fælles skideballer…….

Jeg har ikke henvendt mig på nogen annonce. 
 

HVAD POKKER ER DET DU IKKE KAN FORSTÅ!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Helt enig. Selv i annoncer om sex, læser de ikke.  :(

Får virkelig mange henvendelser på ting jeg ikke tilbyder, klokkeslæt jeg ikke har åbent osv. 

Og ikke for at afspore, men det tragikomiske er. Herinde mændene strikse og hurtige til, at hakke på hinanden. Hvis overskrift, emne placering mm. er forkert.
Men det er helt ok, at skrive til os GP’er. “Har du tid?”  Øh til hvad, hvornår, hvor lang tid….?

Læs, forstå, og lav konkrete henvendelser plz….

(Og nej ikke alle over en kam, enkelte kan finde ud af det allerede første gang og andre lærer det  efter et par besøg)

 

Redigeret af SweetMilf6630

Del dette indlæg


Link til indlæg

På vegne af mit køn, vil jeg gerne bede om forladelse.

GP-vor, 
du som er i himmelsengen!
Helliget vorde dit navn,

komme din annonce,

ske din vilje

som i himmelsengen således også udenfor sengen;

giv os i dag vor daglige tilfredsstillelse,

og forlad os vor skyld, 
som også vi forlader vore skyldnere,

og led os gerne i fristelse,

men fri os fra at læse lange annoncer.

Thi din er vor beundring og centrum for vor verden og vor penge i evighed! 
Amen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, 1 time siden:

Indtil videre er der kommet 87 besked fra mænd

:D:D går den, så går den 

Du må da ik forlange at mænd rent faktisk skal LÆSE annoncer, kære Frk Wild :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontant skrev, for 27 minutter siden:

Hold kæft med fælles skideballer…….

Jeg har ikke henvendt mig på nogen annonce. 
 

HVAD POKKER ER DET DU IKKE KAN FORSTÅ!!!

Hold selv din kæft, hvis det er sprogbruget. Du kan jo bare tage det til efterretning, da du jo åbenbart ikke kunne finde på sådan noget. 

  • Synes godt om 1
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 15 minutter siden:

På vegne af mit køn, vil jeg gerne bede om forladelse.

GP-vor, 
du som er i himmelsengen!
Helliget vorde dit navn,

komme din annonce,

ske din vilje

som i himmelsengen således også udenfor sengen;

giv os i dag vor daglige tilfredsstillelse,

og forlad os vor skyld, 
som også vi forlader vore skyldnere,

og led os gerne i fristelse,

men fri os fra at læse lange annoncer.

Thi din er vor beundring og centrum for vor verden og vor penge i evighed! 
Amen.

Du er hermed næsten tilgivet. Om annoncerne er lange eller korte er et fedt, for de fleste af jer. I læser ikke engang hvornår man er på, men spørger i øst og i vest, og ellers farer i blot ned til billederne og kigger, og begynder så at skrive om alt det som annoncen giver jer svar på. Således min søn ,vender selv den himmelske fader sine øjne rundt og kigger forgæves på hans nossefår. Stærkt ironi kan forekomme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 9 minutter siden:

:D:D går den, så går den 

Du må da ik forlange at mænd rent faktisk skal LÆSE annoncer, kære Frk Wild :D

Du har ret, men jeg en håbløs person, der altid tror at ting bliver bedre, eller kan blive bedre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Kontant skrev, for 31 minutter siden:

Hold kæft med fælles skideballer…….

Jeg har ikke henvendt mig på nogen annonce. 

Så ignorer indlægget ;)

Selv hvis hun sendte skideballe direkte til alle 87 er muligheden for at advare resten jo kun herinde. 
Og i annoncen, som de jo ikke læser. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang

Jeg kan godt forstå det er irriterende, men den opsang og måden du skriver det på hjælper ikke, desuden hvorfor skrive det herinde og ikke til dem direkte i stedet ?

I øvrigt er de mænd som er på Eroguide kun en lille procent del af mænd som benytter sig af købe sex og de andre ser slet ikke ser dit opslag, men igen så forstår jeg godt det er død træls .

Godt nytår i øvrigt :)

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetMilf6630 skrev, for 1 minut siden:

Så ignorer indlægget ;)

Selv hvis hun sendte skideballe direkte til alle 87 er muligheden for at advare resten jo kun herinde. 
Og i annoncen, som de jo ikke læser. :lol:

Tak Kollega 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Samanthawild skrev, for 1 minut siden:

Tak Kollega 

Velbekom. Emnet er meget relevant, har været oppe før, men stadig relevant. Desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Kontant skrev, for 42 minutter siden:

Hold kæft med fælles skideballer…….

Jeg har ikke henvendt mig på nogen annonce. 
 

HVAD POKKER ER DET DU IKKE KAN FORSTÅ!!!

Hun henvender sig til mænd, så lad os lige først få slået fast om du er en mand.

med din kommentar viser du ihverfald at du ikke er en velopdragent mand.  Hvis du ikke føler dig personlig ramt, så lad da pigen få plads til at lufte hendes, forståelige, frustrationer. 
fuld forståelse for opslaget, og håber at du @Samanthawild fik lidt luft. Beklager på mit køns vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, Lige nu:

kan blive bedre

Arg, jeg tror ikke, mange tror, du er håbløs. Shu da et fedt opråb til os fjolser og kanon annonce og lyder det til, kvinde team, I har banket op til gavn, tryghed og sikkerhed UDEN tidsspilde for først og fremmest Jer og dermed inddirekte jo også de (70%) mænd, der er, gerne vil være og kan finde ud af at være gæster hos Jer.
 

Pisse stærkt!

(et smil i kærlighed til Jer og over at vi mænd inkl undertegnede generelt ser bil’der og ikke læser (kan/vil) og ofte tænker: jeg har godt nok læst, der er indkørsel forbudt eller hun kun søger kvinder…men jeg kan da liiige….hvordan vi mænd har overlevet i 2000 år uden Jer kvinder, går over min fatteevne, uden det måske siger så meget :D)

Tænk at de mænd ikke kan indse, at de skyder sig selv i foden inddirekte….well, der kræver nok både at kunne læse OG reflektere over det læste. Hele to opgaver i se-bil’der-liderlighed. Altså cirka 2 opgaver for mange. 
 

  gør at vi bliver mindre stressede og irriterede, og derfor kan give, de gode mænd, der kommer en ordentlig og god oplevelse


Pisse fedt team I har banket sammen!! 

 

Kontant skrev, for 46 minutter siden:

Hold kæft med fælles skideballer……

:D  Beviset. Svøm dog videre. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, 1 time siden:

Kære Mænd 

Først godt nytår og så starter vi det nye år med en lille opsang til jer.

Jeg har pt. En annonce på AL, hvor jeg/vi søger et par nye kollegaer, fordi der er nogle der vil stoppe og holde pause. Jeg skriver udtrykkeligt i annoncen, at der kun ønskes svar for potientielle kvinder og kommende måske kollegaer , og ikke fra jer mænd vedr. at mødes og meget andet gejl. 

Indtil videre er der kommet 87 besked fra mænd og 5 fra kvinder. HVAD POKKER ER DET I IKKE KAN FORSTÅ 

NU HAR JEG TILFØJET AT ENHVER HENVENDELSE FRA JER VIL BLIVE MED EN BLOKERING FOR ØJE FOR TID OG EVIGHED, OG DET ER LIGEGYLDIGT OM VI HAR MØDTES FØR. DET ER MIG EN GÅDE OG TOTALT TIDSPILDE, AT I IKKE RESPEKTERER, HVAD DER STÅR I VORES ANNONCER. 

GÅR IKKE UD FRA I STADIGVÆK ER FULDE EFTER NYTÅRSAFTEN, ELLER ER DET TØMMERMÆNDENE, DER STADIGVÆK ER PÅ SPIL:D

FORTSAT GOD AFTEN 

SAMANTHA 

Hvorfor oprette et latterligt indlæg herinde,når dine “problemer” er inde på AL ??

Total håbløst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Samanthawild skrev, for 1 time siden:

HVAD POKKER ER DET I IKKE KAN FORSTÅ 

......har du igen drukket af natpotten :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor oprette et latterligt indlæg herinde,når dine “problemer” er inde på AL ??

Total håbløst 

Som når 517382 mænd opretter tuderi, ævl, brok og latterlige indlæg om ting fra AL (eller andre sider), der som regel og i 8 af 10 tilfælde ER svaret på allerede. Igen, øverste etage skal tændes og dét er vist et problem for en del. Bevist også i denne tråd, hvor flere allerede har haft behov for at fortælle, hvad de synes om retorik, sprogbrug, at det er smidt herind (hvor en stor del af mænd/kunder rent faktisk er (ikke alle, men mange). Totalt håbløse og uvedkommende kommentarer. Hvad med at du, Amager, Kontant lærte dels at citere uden at hive 4000 linier med og dels at LÆSE, SE OG FORSTÅ behovet i ts ærinde og irritation (empati?) uden at lege tudemarie eller på typisk cromagnon-mand-maner at skulle belære, når det ikke er bedt om. Man KUNNE blot læse og gå videre. Eller sige ‘forstår jeg, må være træls’ og bakke lidt op. Men det kræver jo, at man ser, læser OG forstår og forstår man ikke, sørme ser, læser, spørger og lytter igen. 
 

Var og er det et problem for nogle mænd, at en GP laver en OPSANG (med god grund tyder det på) især hvis man ikke selv har været den narrøv, der enten ikke gad læse (og spilder deres tid) eller HAR læst og derfor vel værre, bevidst vælger at spilde deres tid. 
 

Dejligt trods alt at se flere solide mænd opfører sig normalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 2 minutter siden:

Som når 517382 mænd opretter tuderi, ævl, brok og latterlige indlæg om ting fra AL (eller andre sider), der som regel og i 8 af 10 tilfælde ER svaret på allerede. Igen, øverste etage skal tændes og dét er vist et problem for en del. Bevist også i denne tråd, hvor flere allerede har haft behov for at fortælle, hvad de synes om retorik, sprogbrug, at det er smidt herind (hvor en stor del af mænd/kunder rent faktisk er (ikke alle, men mange). Totalt håbløse og uvedkommende kommentarer. Hvad med at du, Amager, Kontant lærte dels at citere uden at hive 4000 linier med og dels at LÆSE, SE OG FORSTÅ behovet i ts ærinde og irritation (empati?) uden at lege tudemarie eller på typisk cromagnon-mand-maner at skulle belære, når det ikke er bedt om. Man KUNNE blot læse og gå videre. Eller sige ‘forstår jeg, må være træls’ og bakke lidt op. Men det kræver jo, at man ser, læser OG forstår og forstår man ikke, sørme ser, læser, spørger og lytter igen. 
 

Var og er det et problem for nogle mænd, at en GP laver en OPSANG (med god grund tyder det på) især hvis man ikke selv har været den narrøv, der enten ikke gad læse (og spilder deres tid) eller HAR læst og derfor vel værre, bevidst vælger at spilde deres tid. 
 

Dejligt trods alt at se flere solide mænd opfører sig normalt. 

Fik du luft ? 
Tænker at du er dejlig brun omkring munden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

@Samanthawild næste gang du laver et stillingsopslag, så bed om at få en selfie med, så har du sorteret voldsomt ud i ansøgerne. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må sgu være agurketid og indeklemte nytårs frutasioner som kommer ud her sådan som I mænd går i selvsving og udgyder spydigheder. Man tror næsten I er en flok hormonforstyrrende teenage dreng

Men det er ikke første gang det er sket her og helt sikkert ikke sidste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 34 minutter siden:

Du er hermed næsten tilgivet. Om annoncerne er lange eller korte er et fedt, for de fleste af jer. I læser ikke engang hvornår man er på, men spørger i øst og i vest, og ellers farer i blot ned til billederne og kigger, og begynder så at skrive om alt det som annoncen giver jer svar på. Således min søn ,vender selv den himmelske fader sine øjne rundt og kigger forgæves på hans nossefår. Stærkt ironi kan forekomme. 

De fleste af os ligefrem… Javel ja, meget nuanceret.

Jeg tror nærmere, at de fleste af os læser annoncerne temmelig grundigt, danner sig et samlet indtryk af pigen og derefter tager stilling til, om de ønsker at besøge hende; baseret på en samlet vurdering af annoncen og fx pigens måde at agere på på eks. Eroguide.
Måske er det derfor, at du får henvendelser fra det mindretal, der ikke magter den slags; krage søger mage, du ved:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Grydeskeen skrev, for 13 minutter siden:

@Samanthawild næste gang du laver et stillingsopslag, så bed om at få en selfie med, så har du sorteret voldsomt ud i ansøgerne. :D

Så sandt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...