Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i dag Jessica i Rødovre/Hvidovre. Jeg havde lyst til en stor mørk røv det gynger, når man støder og det fik jeg. Det var så også det eneste man får hos damen. 

Ingen service overhovedet. Hun kan ikke engelsk. Der er ingen kys, ingen slikke fisse og blow uden koster ekstra. 

Hun går lige på og hårdt, når hun skal have lillemanden op og stå. Fuld knald på blow, med masser af hånd. Jeg havde bestilt 45 min. Og efter Ca. 20 måtte jeg åbenbart ikke kneppe mere, for der rev hun kondom så hårdt af, at jeg var nødt til bede hende slappe af. Startede så forfra med hendes sindssyge hånd og mundarbejde, så jeg måtte stoppe hende, da det gjorde decideret ondt. 

Bad hende lægge sig ned, så jeg kunne komme ud over hendes imponerende bryster. Hun begyndte seriøst at grine af mig, som om jeg var skør.....det kunne ikke komme på tale. Jeg måtte ligge mig ned og komme på min egen mave.... 

Da jeg havde fået tøj på, så jeg på min telefon at der var gået præcist 30 min. Og tænkte at fik jeg nok lidt igen, da jeg jo havde bestilt 45 min. Det mente hun så ikke og jeg blev vist pænt til døren. 

Kedelig start på gp besøg i 2022, men der er flere dejligheder på vej som altid yder god service:wub:

https://annoncelight.dk/showad/323141

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak

Eneste positive der, er at man så bedre nyder de GP'er der faktisk gør det godt.

Og godt du hopper på "hesten" med det samme, der venter god oplevelser derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 8 minutter siden:

Der er ingen kys, ingen slikke fisse og blow uden koster ekstra.

Tak for en fin anmeldelse af et skuffende besøg, og i særdeleshed for at dele ovenstående. Mange latinaer får ellers pæne ord med på vejen, når det gælder kys og indlevelse, men det er så ikke tilfældet her. Tak for at dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig bedt om penge igen haha. Er det en ting? Hvis det har været dårligt, ryger hun bare i min sorte bog og ikke flere besøg af mig. Det er jo også tit at jeg betaler for 45 min og går efter 20 min. Betaler bare for de 45 min for ikke at blive tidspresset. Samt at pigerne er lidt sødere når man har betalt mere end for 15/30 min. Men ok måske ikke alle der har lige mange midler at gøre godt med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo "telefondamen" som jeg også har anmeldt, havde er noget spøjs oplevelse med hende men der var da både tungekys og fransk uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 1 time siden:

Det er jo "telefondamen" som jeg også har anmeldt, havde er noget spøjs oplevelse med hende men der var da både tungekys og fransk uden.

Der er sjovt du kalder hende "telefondamen". Nu ved jeg ikke hvad der ligger bag navnet, men en ting jeg ikke nævnte, var at hendes telefon lå på sengebordet og ringede 3 gange, på den halve time. Det er nu ikke så unormalt, hvis bare den havde været på lydløs. Det var hendes så ikke, men ringede helt absurd højt, så højt at man faktisk blev distraheret og ikke nok med det. På et tidspunkt gav hun sig selv til at vende sig om og råbe af den:huh:Så egentlig meget passende navn ;) 

Jeg betalte også ekstra for blow uden, men ville næsten hellere være foruden blow, da det nærmest er overgreb på min lille ven. 

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 1 time siden:

Jeg har aldrig bedt om penge igen haha. Er det en ting? Hvis det har været dårligt, ryger hun bare i min sorte bog og ikke flere besøg af mig. Det er jo også tit at jeg betaler for 45 min og går efter 20 min. Betaler bare for de 45 min for ikke at blive tidspresset. Samt at pigerne er lidt sødere når man har betalt mere end for 15/30 min. Men ok måske ikke alle der har lige mange midler at gøre godt med. 

Jeg bad ikke om penge igen og ville heller aldrig gøre det. Jeg har da bare været ude for at andre selv tager initiativ til det, når de kan se at tiden ikke er brugt fuldt ud. Jeg er ligeglad med om det 5 min. Men når nu det er forskellen på om man betaler 800 for 30 min og 1200 for 45 min. Så ville det da klæde hende refundere de 400. Når nu hun selv stoppede akten efter 20 min og prøvede at malke mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 6 minutter siden:

Der er sjovt du kalder hende "telefondamen". Nu ved jeg ikke hvad der ligger bag navnet, men en ting jeg ikke nævnte, var at hendes telefon lå på sengebordet og ringede 3 gange, på den halve time. Det er nu ikke så unormalt, hvis bare den havde været på lydløs. Det var hendes så ikke, men ringede helt absurd højt, så højt at man faktisk blev distraheret og ikke nok med det. På et tidspunkt gav hun sig selv til at vende sig om og råbe af den:huh:Så egentlig meget passende navn ;) 

Jeg betalte også ekstra for blow uden, men ville næsten hellere være foruden blow, da det nærmest er overgreb på min lille ven. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 5 minutter siden:

 

 

Det var præcis samme oplevelse jeg havde, bare minus kys og anden omgang. Men ellers er det præcist samme beskrivelse som jeg kunne skrive. Er sku ked af jeg ikke havde læst det, for så havde jeg kun taget 20 min. 

Redigeret af Sweex2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...