Hop til indhold
Mayday

Smukker Jessie fra thailand - Randers

Recommended Posts

Storspilleren skrev, for 9 minutter siden:

Billeder og redigering minder meget om dem på denne annonce.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/147997-frederikshavn-juria-og-maria-fra-thailand/

Begge nyoprettede. Navnet Maria optræder i begge annoncer. 

Der kunne være en sammenhæng - om det så er godt eller skidt, det ved jeg ikke.

Jeg vil vædde en lunken bajer på at det er den samme der står bag de to annoncer. Umiddelbart siger min mavefornemmelse mig at det nok er skidt - både for kunder og piger. 
Billederne har lige fået smidt et hjerte eller en stjerne ind for at gøre det sværere/umuligt for at lave en søgning på billederne. De er der jo ikke for at man ikke skal kunne se ansigtet på pigerne ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været sammen  med hende søndag og billederne er 100% ægte.

(ved godt at min profil er ny, men, har fulgt med her på siden i flere år)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 5.1.2022 at 08:47:

Muligt hun kommer fra Thailand, men thai det har hun sgu aldrig været. 100% europæriske ansigtstræk....

Du har ret! Hun er fra Vietnam!

Ligesom rigtig mange prof. har hun fået modeleret både krop og ansigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Granit12 skrev, for 7 timer siden:

Du har ret! Hun er fra Vietnam!

Ligesom rigtig mange prof. har hun fået modeleret både krop og ansigt.

Vietnam??....Jeg godt at rigtig mange vietnamesere idag får lavet høje næser og lidt hist og her. Men vietnameser tror jeg så SLET ikke på hun er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Granit12 skrev, for 13 timer siden:

Du har ret! Hun er fra Vietnam!

Ligesom rigtig mange prof. har hun fået modeleret både krop og ansigt.

Og det inkluderer så at hun også har fået ændret øjenfarve?

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 10 timer siden:

Og det inkluderer så at hun også har fået ændret øjenfarve?

Til forskel fra dig, så har jeg besøgt hende, så jeg ved ikke lige hvem der har mest ret her? - Du kunne jo bare tage Hanomag´en og køre ud og besøge hende, og så bedømme hende derfra! Det er sq let og sidde der bag skærmen og betvivle hvad jeg siger! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Granit12 skrev, for 31 minutter siden:

Til forskel fra dig, så har jeg besøgt hende, så jeg ved ikke lige hvem der har mest ret her? - Du kunne jo bare tage Hanomag´en og køre ud og besøge hende, og så bedømme hende derfra! Det er sq let og sidde der bag skærmen og betvivle hvad jeg siger! 

Ja set ud fra billederne er der en del at betvivle....hvis de er ægte.

Men du kunne måske få hende til at sende dig noget på vietnamesisk, så skal vi hurtigt få afgjort den sag ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Granit12 skrev, for 2 timer siden:

Til forskel fra dig, så har jeg besøgt hende, så jeg ved ikke lige hvem der har mest ret her? - Du kunne jo bare tage Hanomag´en og køre ud og besøge hende, og så bedømme hende derfra! Det er sq let og sidde der bag skærmen og betvivle hvad jeg siger! 

Jeg ved bare at vietnamesere ikke har blågrå øjne ... ligesom thaierne heller ikke har det ... 

Jeg ved også at du er ny herinde og kun har været aktiv i en tråd i den generelle debat udover denne her så jeg ved ikke lige hvor stor den pålidelighed er herinde ... og ja, det er lige så let at betvivle hvad du siger som det er for en med tilknytning til stedet at oprette en profil og skamrose sig selv ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 24 minutter siden:

Jeg ved bare at vietnamesere ikke har blågrå øjne ... ligesom thaierne heller ikke har det

jeg kender et par thai piger. Dvs de er født i Thailand af en thailands mor og en far af anden nationalitet. 
De har begge to træk fra deres ophavs DNA. Man behøver blot se på dem så kan man gætte sig til hvor deres forældre kommer fra :) 
Det kunne jo også være denne lille dame var et resultat af en interracialt møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

jeg kender et par thai piger. Dvs de er født i Thailand af en thailands mor og en far af anden nationalitet. 
De har begge to træk fra deres ophavs DNA. Man behøver blot se på dem så kan man gætte sig til hvor deres forældre kommer fra :) 
Det kunne jo også være denne lille dame var et resultat af en interracialt møde. 

Det kunne det, men nu skrev Granit12 jo at hun var vietnamesisk som svar til Big3lovers indlæg om europæiske træk. Derfor antager jeg ikke at der er anden nationalitet i hende når Granit12 svarer som han gør ... Og uanset hvad der måtte være i pigen på billederne så tvivler jeg stadig ret voldsomt på at det er hende man finder på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 11 timer siden:

at hun var vietnamesisk

Det betyder blot at hun er født i Vietnam, ikke at begge  hendes forældre, eller de ene for den sags skyld, er vietnamesere. 
Et barn af en dansk mand og thailands kvinde og født i DK er dansker, men født i Thailand vil barnet være thai. 
Det er det jeg mener. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 14 timer siden:

Det kunne det, men nu skrev Granit12 jo at hun var vietnamesisk som svar til Big3lovers indlæg om europæiske træk. Derfor antager jeg ikke at der er anden nationalitet i hende når Granit12 svarer som han gør ... Og uanset hvad der måtte være i pigen på billederne så tvivler jeg stadig ret voldsomt på at det er hende man finder på stedet.

Billederne er 100% rigtige - hun er faktisk kønnere IRL!

Jeg reklamerer ikke eller noget! Men, hvis man bare sidder der bag skærmen og kloger den, så skulle man måske prøve selv! - Jeg troede heller ikke helt på billederne, da jeg besluttede mig på et besøg, men, tog chancen og der var jackpot.

Har flere gange dukket op på en adresse, hvor billeder var fake og drejede om og gik igen, så jeg forstår godt jeres skepsis, men kan kun anbefale, at man en gang imellem tager chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Granit12 skrev, den 4.1.2022 at 09:46:

Jeg har været sammen  med hende søndag og billederne er 100% ægte.

(ved godt at min profil er ny, men, har fulgt med her på siden i flere år)

Ha uanset hvad så har hun godt nok lange ben hvis hun kan være i frederikshavn og odense på en gang. Billeder er redigeret så man ikke kan søge på dem. 

Ja undskyld men alle røde lamper lyser op her uanset din udtalelse.  Mon ikke jeg kan finde en asiatisk kvinde med lidt mere troværdighed. Kan se Naya bliver omtalt flere gang, så mon ikke jeg skulle give hende et skud fra bøssen (talemåde)

https://annoncelight.dk/showad/330021

https://annoncelight.dk/showad/334966

Del dette indlæg


Link til indlæg
Granit12 skrev, for 2 timer siden:

Billederne er 100% rigtige - hun er faktisk kønnere IRL!

Jeg reklamerer ikke eller noget! Men, hvis man bare sidder der bag skærmen og kloger den, så skulle man måske prøve selv! - Jeg troede heller ikke helt på billederne, da jeg besluttede mig på et besøg, men, tog chancen og der var jackpot.

Har flere gange dukket op på en adresse, hvor billeder var fake og drejede om og gik igen, så jeg forstår godt jeres skepsis, men kan kun anbefale, at man en gang imellem tager chancen.

Hvorfor f... skulle jeg dog det? 

1) Annoncen får alle mine alarmklokker til at ringe og jeg har været længe nok i gamet til at stole mere på min intuition end på nye medlemmer der kommer og skamroser et sted/en pige mens de har travlt med at forsikre om at de ikke har noget med stedet at gøre. 

2) Pigen/pigerne på billederne er sgu egentlig ikke ret interessante efter min mening, så det er på ingen måde dem der vil lokke mig til at tage en chance. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 16.1.2022 at 16:17:

Hvorfor f... skulle jeg dog det? 

1) Annoncen får alle mine alarmklokker til at ringe og jeg har været længe nok i gamet til at stole mere på min intuition end på nye medlemmer der kommer og skamroser et sted/en pige mens de har travlt med at forsikre om at de ikke har noget med stedet at gøre. 

2) Pigen/pigerne på billederne er sgu egentlig ikke ret interessante efter min mening, så det er på ingen måde dem der vil lokke mig til at tage en chance. 

Jeg forstår dig godt og har også selv et par lamper som lyser, når jeg ser skamrosende indlæg,  men i dette tilfælde er den god nok! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...