Hop til indhold
Miruko

GOLITTLEROCKSTAR

Recommended Posts

Skrev en del beskeder med hende. Virker sød, interesseret m.v. så alt så lovende ud. Sukker m.v. var aftalt. Hun insisterer på hotel, hvilket er OK.

Så kom denne besked ud af det blå: Kan jeg få dig til at overføre et beløb på forhånd? Jeg frygter lidt, at du ikke er seriøs, da der er mange bluf herinde :)

Tjah, ved ikke om det blot er mig, der er uheldig. Så jeg stoppede kommunikationen med hende efter den besked. 

Andre, der har erfaringer med hende?

Hun hed vist tidligere Idaiflagstangen99, men hedder nu golittlerockstar

https://sugardaters.com/da/profile/nEZQ1Vd8oA

Godt nytår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vend den om og bed om et kemi møde først.

Jeg har selv snakket med hende, og aftalt kemi møde med hende, men grundet forskellige omstændigheder er det aldrig blevet til noget, tror dog hun er "legit"

Ja hun havde tidligere en profil der hed: "Idaiflagstangen99" den lukkede hun så vidt jeg ved da hun fandt en at ses fast med.

Redigeret af Tombola22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft kontakt med hende på varierende profiler. Før idaiflagstangen havde hun en anden ida-profil.

Jeg oplever det samme som jer: hun virker seriøs.... og så pludselig et eller andet, og kommunikation stopper. Det har jeg oplevet mere end een gang.

Jeg har også bemærket hendes nye profil, og genkender hende. Denne gang gider jeg ikke engang forsøge; hun er spild af tid.

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...