Hop til indhold

Recommended Posts

Shit mand jeg blev blæst bagover da jeg trådte ind til den sødeste og smukkeste og samtidig ekstremt sexede unge kvinde. Billeder er af hende. Hun tog i mod i den røde påklædning fra billederne i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/334918

Hun er polsk og super super lækker. Enestående ungpigebabser. Ufatteligt lækker. Meget berøringsvenlig.

Stedet er ikke så diskret. Men hun er så lækker så det er en oplevelse i sig selv. Jeg tog en 30 min uden ekstra services og fik en super service helt til sidste minut. Der er to piger på stedet.

Redigeret af Joey Joe Joe
Præcisering

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Joey Joe Joe skrev, for 3 minutter siden:

Shit mand jeg blev blæst bagover da jeg trådte ind til den sødeste og smukkeste og samtidig ekstremt sexede unge kvinde. Billeder er af hende. Hun tog i mod i den røde påklædning fra billederne i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/334918

Hun er polsk og super super lækker. Enestående ungpigebabser. Ufatteligt lækker. Meget berøringsvenlig.

Stedet er ikke så diskret. Men hun er så lækker så det er en oplevelse i sig selv. Jeg tog en 30 min uden ekstra services og fik en super service helt til sidste minut. Der er to piger på stedet.

Hun ser dejlig ud. Men er brysterne økø, eller silicone ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Tak . 
(Hun er polsk og super super lækker. Enestående ungpigebabser.)Det fik mig til at tro at de var ægte .

men man tydeligt se at de silicone . 
dejligt at du havde super oplevelse . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 11 minutter siden:

Der var en lille hjælp af silicone

Øv blev ellers fristet til at aflægge hende et besøg, men det bliver så ikke til noget.

Hvordan så den anden pige på stedet ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 9 minutter siden:

Øv blev ellers fristet til at aflægge hende et besøg, men det bliver så ikke til noget.

Hvordan så den anden pige på stedet ud?

 

Betelgeuse1965 skrev, for 20 minutter siden:

Tak . 
(Hun er polsk og super super lækker. Enestående ungpigebabser.)Det fik mig til at tro at de var ægte .

men man tydeligt se at de silicone . 
dejligt at du havde super oplevelse . 

Ja ja - beklager da de lidt unøjagtige oplysninger. Man kan jo tage fejl. Men ved nærmere eftertanke rette det. 

Efter min smag er det super ungpigebabser, selvom der er en lille hjælp af silicone. Også fordi de var meget berøringsvenlige og hun nød jeg rørte ved dem.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Helt ok . Det vægtigeste at du havde en gode oplivelse . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...