Hop til indhold

Recommended Posts

Godt nytår de hr. og dame

Her til eftermiddag var jeg forbi den meget smukke  Violetta. Da jeg så billeder troede jeg ikke på det kunde vær hinde der vil åben døren og vis det nu var så var hun sq nok helt død i sengen. Men alt de tanker gjorde den søde og meget smukke Violetta til skamme. I min optik har hun den perfekt krop og se vildt godt ud.

Hun er lidt langsom til at svar på WhatApp men det er fordi at hinde engels ikke er så godt desværre. Fik en aftale med hinde ud i bilen og afsted mod Amager. Og tænke det er ikke hinde der åbne eller også blive jeg brandt af nå jeg komme frem.

Fremme på adressen. Ind i opgangen, op til døren så langt så godt nu er jeg så spændt hvad der står på den anden side. Wow den står en super flot lille nips men den lækrest mørke hud og lækkert pakke ind i fint rødt sæt Lingeri fuck! tænke jeg hun er virkelig lækker, jeg tog en haltime Kærste hygge. Jeg tog et hurtig bad og så gik jeg bag hinde ind til hinde værelset kunde ikke få min øjen væk fra hind helt fantastisk flotte røv. Ind på hindes værelse stat vi med at stå og kysse mens hvor hænder udforske hinde jeg miste lidt hurtig tid og sted fornærmelse lidt efter gik hun på knæ op tog min pik i munden og give mig et rigtig dejlig BJ. Tænke i nok selv kan tænke jeg til hvad det så ske. 
Ja vi havde dejlig sex i forskel stillinge jeg er rat sikke på hun nød det og at vi faktisk kom samtidig. Det var super dejlig masser af nærvær kys og nydelse fra hind og i sær for mig. Og hun har virkelig en den krop. Lidt øve at vi ikke rigtig kune tale så meget samme.

men jeg skal helt sikke en tur forbi igen ind hun smutte.

jeg gad så godt tage hind med hjem.

godt nytår

og tak til alle jer der anmelder de dejlig tøser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Spir skrev, for 17 minutter siden:

Link ?

Klik på det blå navn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, for 11 timer siden:

Godt nytår de hr. og dame

Her til eftermiddag var jeg forbi den meget smukke  Violetta. Da jeg så billeder troede jeg ikke på det kunde vær hinde der vil åben døren og vis det nu var så var hun sq nok helt død i sengen. Men alt de tanker gjorde den søde og meget smukke Violetta til skamme. I min optik har hun den perfekt krop og se vildt godt ud.

Hun er lidt langsom til at svar på WhatApp men det er fordi at hinde engels ikke er så godt desværre. Fik en aftale med hinde ud i bilen og afsted mod Amager. Og tænke det er ikke hinde der åbne eller også blive jeg brandt af nå jeg komme frem.

Fremme på adressen. Ind i opgangen, op til døren så langt så godt nu er jeg så spændt hvad der står på den anden side. Wow den står en super flot lille nips men den lækrest mørke hud og lækkert pakke ind i fint rødt sæt Lingeri fuck! tænke jeg hun er virkelig lækker, jeg tog en haltime Kærste hygge. Jeg tog et hurtig bad og så gik jeg bag hinde ind til hinde værelset kunde ikke få min øjen væk fra hind helt fantastisk flotte røv. Ind på hindes værelse stat vi med at stå og kysse mens hvor hænder udforske hinde jeg miste lidt hurtig tid og sted fornærmelse lidt efter gik hun på knæ op tog min pik i munden og give mig et rigtig dejlig BJ. Tænke i nok selv kan tænke jeg til hvad det så ske. 
Ja vi havde dejlig sex i forskel stillinge jeg er rat sikke på hun nød det og at vi faktisk kom samtidig. Det var super dejlig masser af nærvær kys og nydelse fra hind og i sær for mig. Og hun har virkelig en den krop. Lidt øve at vi ikke rigtig kune tale så meget samme.

men jeg skal helt sikke en tur forbi igen ind hun smutte.

jeg gad så godt tage hind med hjem.

godt nytår

og tak til alle jer der anmelder de dejlig tøser

Hun er godt nok sprød ud. Er hun glat og var  det øko blow?.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Sterling

Hun vil have Facebook, selfies mv. No way. Det burde fremgå i anmeldelsen. Medmindre trådstarter ikke  blev mødt af dette krav- naturligvis 

Roger Sterling

Redigeret af Roger Sterling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roger Sterling skrev, for 15 minutter siden:

Hun vil have Facebook, selfies mv. No way. Det burde fremgå i anmeldelsen. Medmindre trådstarter ikke  blev mødt af dette krav- naturligvis 

Roger Sterling

Takker.

Meget brugbar info, hun er hermed på min no go liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest durchgefickt
Roger Sterling skrev, for 2 timer siden:

Hun vil have Facebook, selfies mv. No way. Det burde fremgå i anmeldelsen. Medmindre trådstarter ikke  blev mødt af dette krav- naturligvis 

Roger Sterling

Hun er en del af "selfie-maffiaen". Pigerne har et genkendeligt layout på annoncen - og meget ens prisstrukutur. Dog er de begyndt at variere annoncerne en lille smule mere, så det ikke fremgår helt så tydeligt. Et trænet øje spotter det dog på et øjeblik :-)

Ofte nævnes kravet om selfies ikke i trådene, fordi trådstarter ikke er blevet mødt med kravet. Dette skyldes efter min teori, at har man verificeret sig hos den "centrale enhed/maffiaen" éen gang, så spørger de ikke igen. Jeg valgte at gøre dette for længe siden, og har ikke mødt kravet om selfies siden da. Og jeg har besøgt stort set alle deres tøser, flere gange. De bringer en lind strøm af unge babes til landet som jeg ser som en pligt at besøge, nu de har taget den lange tur fra hjemlandet.

Og nu tilbage til pigen - hvordan var de bryster så?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun "Mørk" mulat, eller er hun bare plastic fantastik og spraypaintet? (jeg er syntes jeg vil give hende et forsøg, hvis hun er mørk)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobwhite skrev, for 3 timer siden:

Hej jondo

Fin anmeldelse tak for den! Kunne du sige noget om hendes bryster. Er de bløde/hårde…

bob

Tak! De er bløde og meget lækre! Og de kan godt lide af få Opmærksomhed 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skunken skrev, for 2 timer siden:

Er hun "Mørk" mulat, eller er hun bare plastic fantastik og spraypaintet? (jeg er syntes jeg vil give hende et forsøg, hvis hun er mørk)

Hun er i den mulat ende dejlig sol brun hud 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roger Sterling skrev, for 5 timer siden:

Hun vil have Facebook, selfies mv. No way. Det burde fremgå i anmeldelsen. Medmindre trådstarter ikke  blev mødt af dette krav- naturligvis 

Roger Sterling

Gad vide om jeg er så kendt af den gruppe jeg blev ikke spurt men jeg bruger helst WhatApp 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, den 2.1.2022 at 20:36:

Godt nytår de hr. og dame

Her til eftermiddag var jeg forbi den meget smukke  Violetta. Da jeg så billeder troede jeg ikke på det kunde vær hinde der vil åben døren og vis det nu var så var hun sq nok helt død i sengen. Men alt de tanker gjorde den søde og meget smukke Violetta til skamme. I min optik har hun den perfekt krop og se vildt godt ud.

Hun er lidt langsom til at svar på WhatApp men det er fordi at hinde engels ikke er så godt desværre. Fik en aftale med hinde ud i bilen og afsted mod Amager. Og tænke det er ikke hinde der åbne eller også blive jeg brandt af nå jeg komme frem.

Fremme på adressen. Ind i opgangen, op til døren så langt så godt nu er jeg så spændt hvad der står på den anden side. Wow den står en super flot lille nips men den lækrest mørke hud og lækkert pakke ind i fint rødt sæt Lingeri fuck! tænke jeg hun er virkelig lækker, jeg tog en haltime Kærste hygge. Jeg tog et hurtig bad og så gik jeg bag hinde ind til hinde værelset kunde ikke få min øjen væk fra hind helt fantastisk flotte røv. Ind på hindes værelse stat vi med at stå og kysse mens hvor hænder udforske hinde jeg miste lidt hurtig tid og sted fornærmelse lidt efter gik hun på knæ op tog min pik i munden og give mig et rigtig dejlig BJ. Tænke i nok selv kan tænke jeg til hvad det så ske. 
Ja vi havde dejlig sex i forskel stillinge jeg er rat sikke på hun nød det og at vi faktisk kom samtidig. Det var super dejlig masser af nærvær kys og nydelse fra hind og i sær for mig. Og hun har virkelig en den krop. Lidt øve at vi ikke rigtig kune tale så meget samme.

men jeg skal helt sikke en tur forbi igen ind hun smutte.

jeg gad så godt tage hind med hjem.

godt nytår

og tak til alle jer der anmelder de dejlig tøser

Thank you very much for your feedback, it was a great time with you, I look forward to seeing you again <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet at få en aftale med pigen.... men stod også af da der var krav om personlige oplysninger. Det har jeg ligegodt aldrig oplevet før. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Had a good visit at Violetta. She is the real deal girl in the picture not a fake. She is just as beautiful as her profile picture. Her service is great she takes good care of you. She ask for you to confirm that you are you and it’s just to make sure she is safe. If you visit her you won’t be disappointed she is a very sweet girl. Treat her with respect And let’s see to it that she will want to return to Denmark for future work. We need more beautiful sweet girls like her

Havde et godt besøg på Violetta. Hun er den ægte vare pige på billedet ikke en falsk. Hun er lige så smuk som sit profilbillede. Hendes service er stor, hun tager sig godt af dig. Hun beder dig bekræfte, at du er dig, og det er bare for at sikre, at hun er sikker. Hvis du besøger hende, bliver du ikke skuffet, hun er en meget sød pige. Behandl hende med respekt  Og lad os sørge for, at hun vender tilbage til Danmark i fremtidige for at arbejde. Vi har brug for smukkere søde piger som hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Bigone7 skrev, den 13.1.2022 at 22:09:

Had a good visit at Violetta. She is the real deal girl in the picture not a fake. She is just as beautiful as her profile picture. Her service is great she takes good care of you. She ask for you to confirm that you are you and it’s just to make sure she is safe. If you visit her you won’t be disappointed she is a very sweet girl. Treat her with respect And let’s see to it that she will want to return to Denmark for future work. We need more beautiful sweet girls like her

Havde et godt besøg på Violetta. Hun er den ægte vare pige på billedet ikke en falsk. Hun er lige så smuk som sit profilbillede. Hendes service er stor, hun tager sig godt af dig. Hun beder dig bekræfte, at du er dig, og det er bare for at sikre, at hun er sikker. Hvis du besøger hende, bliver du ikke skuffet, hun er en meget sød pige. Behandl hende med respekt  Og lad os sørge for, at hun vender tilbage til Danmark i fremtidige for at arbejde. Vi har brug for smukkere søde piger som hende

Violeta, kan du ikke sætte et opdateret link ind ? ^_^

Redigeret af Anders-and
-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...