Kaj22 1 Skrevet 2. Januar, 2022 Brødre, Jeg har bestilt tid hos Sylvia den ekstremt smukke TSer. Kan dog ikke finde nogen reviews, hvilket gør mig betænksom. Er der nogen herinde som er blevet betjent af hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øffe 2817 Skrevet 2. Januar, 2022 Tag en for holdet. Håber hun er bare halvt så god i sengen som hun er smuk - for så kan det ikke gå galt. håber at høre om dit besøg , tak for at gøre opmærksom denne skønhed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 2. Januar, 2022 Kaj22 skrev, for 26 minutter siden: Brødre, Jeg har bestilt tid hos Sylvia den ekstremt smukke TSer. Kan dog ikke finde nogen reviews, hvilket gør mig betænksom. Er der nogen herinde som er blevet betjent af hende? Hold da op en flot TS. Afsted med dig. Du bliver den første. Nyd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 4. Januar, 2022 Kom der noget ud af aftalen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren L Skrevet 8. Januar, 2022 (edited) Her er en trist anmeldelse om Silvia og veninden, Catalina. Det vil sige, at den bliver trist når I læser de andre brugeres kommentarer. Redigeret 8. Januar, 2022 af Søren L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 8. Januar, 2022 Søren L skrev, for 2 timer siden: Her er en trist anmeldelse om Silvia og veninden, Catalina. Det vil sige, at den bliver trist når I læser de andre brugeres kommentarer. ja deres elendige service er næsten en vittighed... var hos Silvia der lå og snørede sit røvhul sammen så man ikke engang kunne komme ind med en tandstik find på noget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmand1 9 Skrevet 15. Januar, 2022 Sylvia er langt fra den smukhed man ser på billederne, havde også skægstubbe i ansigtet gik igen desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg