Hop til indhold
GiftMand69Esbjerg

First-Timer hos ladyboy

Recommended Posts

Hello alle jer brugere herinde…

Jeg planlægger et første visit hos en Thai TS…

Jeg er ikke homo og aldrig haft noget i røven,  men har længe drømt om at røre en pik og evt. prøve sutte på en der samtidigt har langt hår og patter og bare ligner lidt en kvinde. :)

Er der noget jeg skal være forberedt på ? 

Ved sgu ikke hvordan min røv vil reagere på at skulle have stang derom ( tænk hvis man kunne lide det) :shock:

Hilsen førstegangs kunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du kan lide det er der jo bare dobbelt op på muligheder for en god oplevelse :) Prøv det - så ved du om det er noget eller du kan koncentrere dig om andre ting

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var nu også fra drøm til virkelighed jeg mente…  :)

Tænk nu hvis man så står der med en slap diller, fordi det hele føles forkert :mrgreen:

Men ja… jeg må nok hellere springe ud i det med 30min første gang og se hvordan det ender.

Det er flere år siden jeg stoppede med thai pussy, da der efterhånden kun er halvfede 40+ pengemaskiner her i byen… hurtig ind og hurtig ud igen, = ingen service, selvom de ikke har en skid at lave. 

Ret mig venligst, hvis i mener der er en i området der er et besøg værd :rolleyes:

Det bliver hende som her som vil modtage mig, da det er hende som ser mest interesant ud og også den eneste i byen. 

https://annoncelight.dk/showad/333849

Del dette indlæg

Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg skrev, den 2.1.2022 at 20:08:

Tænk nu hvis man så står der med en slap diller, fordi det hele føles forkert :mrgreen:

Men ja… jeg må nok hellere springe ud i det med 30min første gang og se hvordan det ender.

Det er flere år siden jeg stoppede med thai pussy, da der efterhånden kun er halvfede 40+ pengemaskiner her i byen… hurtig ind og hurtig ud igen, = ingen service, selvom de ikke har en skid at lave. 

Ret mig venligst, hvis i mener der er en i området der er et besøg værd :rolleyes:

Det bliver hende som her som vil modtage mig, da det er hende som ser mest interesant ud og også den eneste i byen. 

Har mødt Donly og kan sagtens anbefale hende.. sød og nem at snakke med ( engelsk ). Fik massage og under massagen kunne jeg tydeligt mærke hendes pik blev enorm stiv og hun blev hurtigt opstemt.. jeg lå på maven og kunne mærke den vokse imens hun kørte den imellem mine balder.. hun spurgte om hun måtte kneppe mig,var svært at sige nej efter at hun havde kørt den af i min røv ( uden at trænge ind ).. det var super frækt. Hun tog gummi på og jeg suttede hende det bedste jeg kunne. Hun har en flot tyk pik.. så frygtede lidt om jeg kunne tag den.. men skulle hilse og sige at jeg fik tur. Sluttede af med at ride hende imens at hun spillede mig af… fræk oplevelse og venter på hun kommer til Århus igen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg skrev, den 2.1.2022 at 18:30:

Ved sgu ikke hvordan min røv vil reagere på at skulle have stang derom ( tænk hvis man kunne lide det) :shock:

Du kunne jo også starte med kun selv at være aktiv.. og tage den derfra..

Del dette indlæg

Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg skrev, den 3.1.2022 at 02:08:

Hvordan gik det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
GiftMand69Esbjerg skrev, den 2.1.2022 at 20:08:

Noget af det gode ved dette marked er jo faktisk at man kan eksperimentere uden at det koster andet end penge, og dem kan man jo tjene igen.

Jeg har også prøvet noget af som ikke var mig og måtte afbryde og gå, men tænkte at pengene var givet godt ud, da jeg jo fik svar på om jeg var til det jeg nu eksperimenterede med.

Jeg er jo ligeglad med om min diller ikke gider hos en sexarbejder, det er jo ikke en man kender, og omvendt sover sexarbejderen jo nok også roligt den nat, og har allerede glemt dig 2 min. efter du er gået.

Jeg er heller ikke homo, men har ligeledes også brugt en sexarbejder til at finde ud af om der muligvis lå noget der jeg kunne lide. Det var der så ikke, men pengene var godt givet ud, jeg blev klogere og sexarbejderen blev lidt rigere. Win win

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, den 14.2.2022 at 15:09:

Jeg er heller ikke homo, men har ligeledes også brugt en sexarbejder til at finde ud af om der muligvis lå noget der jeg kunne lide. Det var der så ikke, men pengene var godt givet ud, jeg blev klogere og sexarbejderen blev lidt rigere. Win win

Jeg har også krydset den af på bucket listen. Det sagde mig intet når det var en ægte pik, prøvede faktisk to gange først en med små bryster og bagefter en med store bryster for at afgøre om det gjorde nogen forskel. Samme resultat,  total slap pik og ingen udløsning.

Men når det er en pige med fisse som giver mig den bag i med en “plastik”dims, ja så virker det sgu’. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv og få en prostata massage og test hvad du kan lide i stedet for og gå lige til den… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...