Hop til indhold
Peterpedal

Thai massage i Hamborg

Recommended Posts

Er der nogen der kender et sted man kan ha lidt sjovt med en sød pige i Hamborg?

Jeg har selv tidligere forespurgt om nogen havde anbefalinger eller erfaringer med Thai-massage i Hamburg - uden at få nogen svar, men hvis du søger på http://www.google.com/search?q=hamburg+thai+massage fremkommer et kort med nogle enkelte klinikker, men der findes mange flere :D - det er bare at søge lidt yderligere. Go jagt og meld endelig tilbage, hvis du finder et godt sted med nogle søde piger til rimelige priser :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kender et sted man kan ha lidt sjovt med en sød pige i Hamborg?

Jeg har besøgt et glimrende sted i Hamborg med søde unge thaipiger, hvor de kan give normal massage, men først og fremmest er til erotisk massage.

Pæne piger og pæne lokaler. Jeg var der for ca. 1 måned siden.

Du kan finde dem på http://www.thaihaus-hamburg.de

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt et glimrende sted i Hamborg med søde unge thaipiger, hvor de kan give normal massage, men først og fremmest er til erotisk massage.

Pæne piger og pæne lokaler. Jeg var der for ca. 1 måned siden.

Du kan finde dem på http://www.thaihaus-hamburg.de

God fornøjelse.

De har da godt nok nogle gode og velforståelige tilbud med et interessant koncept - f.eks:

Thai Massage Hamburg, Angebot Nr 1:

3 Damen , 2 Std = 100 €

•1. Dame, 40 Min, original Thai Massage

•2. Dame, 40 Min, Wellness Massage

•3. Dame, 40 Min, Erotik Massage

http://www.thaihaus-hamburg.de/thai%20m ... preise.htm

Jeg skal vist snart til Hamburg igen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har netop været hos http://www.thaihaus-hamburg.de/thai%20m ... preise.htm , havde lidt besvær med at finde det, men ellers er det bare ind i en port og op ad en trappe til 1. sal - jeg var lidt forvirret for der stod 3 navne med thai-massage på ringklokken nedenunder og indenfor stod der ikke noget med ThaiTown - så jeg turde ikke rigtig ringe på, men så kom der en lækker lidt ældre, let buttet, men absolut attraktiv thaidame og lukkede op - jeg spurgte så om det var det rigtige sted? - jo det var og hún viste mig nogle store plancer på væggene med de samme tilbud, som jeg havde set på nettet.

Jeg valgte nu

Thai Massage Hamburg, Angebot Nr 1:

3 Damen , 2 Std = 100 €

•1. Dame, 40 Min, original Thai Massage

•2. Dame, 40 Min, Wellness Massage

•3. Dame, 40 Min, Erotik Massage

Og håbede at damen, som havde lukket mig ind ville komme og give med 3. omgang.

Den første dame var en lidt ældre thai, med store patter, der var ved at falde ud. Hun havde kun været i Tyskland i 1½ år, men talte faktisk rimelig godt tysk - måske fordi hun havde været på skole i 3 mdr. for at lære det, men hun kunne ikke skrive det - heller ikke thailansk. Pludselig da hun var næsten færdig, kom der nogle sætninger på dansk - selvom hun påstod hun ikke kunne dansk - og så fortsatte hun alligevel med: "jaj elske daj".

Nr. 2 var også lidt ældre, men hende opgav jeg ret hurtigt at kommunikere ret meget med og lod hende bare gøre sit arbejde. Syntes nu ikke der var så stor forskel på thai- og wellness massage.

Den 3. pige var ikke hende jeg havde håbet på, men derimod en noget yngre lidt kedelig pige med en lidt for bred røv og små bryster. Hun havde imidlertid smidt tøjet og mht. erotikmassagen troede pigen, vist hun kunne komme lettere over det ved at påstå, at da hun havede smidt tøjet og jeg havde lagt en hånd om røven på hende, så var seancen overstået, såsnart jeg var kommet. Hun forsøgte derfor at slippe afsted med at spille mig af så hurtigt som muligt - sgu ikke megen erotik massage i det :evil: Må nok sige at det var noget af en skuffelse, da jeg havde egentlig bare havde taget de 2 x 40 min. massage, for at lade lidt op igen til en lækker 3. omgang med erotisk massage, da jeg var rimelig udtømt i forvejen. Jeg havde efter 10 min faktisk mest lyst til at gå ud og klage over hende eller et eller andet, men valgte alligevel at lade hende fortsætte og efter ca. 20 min. begyndte hun da også at klage over ondt i armen og ondt i ryggen - ikke min fejl at de ikke havde rigtige massagebænke, men kun nogle runde "love beds". Til sidst forbarmede jeg mig dog over hende og lod hende få lov til at se mig sprøjte - men må nok sige at jeg følte mig noget snydt. Havde nok forventet noget mere body2body og pirrende + en noget mere medlevende og interesseret massuese. Skulle måske bare have valgt et andet tilbud og så fået det af hende, der lukkede mig ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...