Hop til indhold
Guest SmallPenuzSyndrome

Advarsel: Cathrine Divinebitch

Recommended Posts

Guest SmallPenuzSyndrome

Har skrevet lidt om hende i en BDSM-tråd men synes dem som vil dyrke sex med hende skal vide dette.

https://annoncelight.dk/showad/220117

Vi laver en aftale til d.30/12, som hun udskyder flere gange. Hun siger så hun kommer d.31. Men kommer aldrig. Så siger hun at hun vil komme d.1/1 om morgenen men jeg ser hende aldrig, hvor hun lover højt og helligt at hun vil komme om aftenen i stedet.
Da jeg efterhånden var blevet træt af at hun ikke holdte noget ringede jeg og sagde hun kunne blive hjemme for jeg gad hende ikke mere.

Igennem vores samtaler lovede hun højt til loftet om det ene og det andet. Fik en fornemmelse af at hun var på en eller anden form for medicin, coke eller hash for under nogle samtaler var hun meget sløret i samtalerne. 
Jeg har så idag fået den ene trussel via email efter den anden om at hun 'aldrig ville komme' og at hun 'ville tage min penge og snyde mig'. Hænger ikke rigtig sammen. Det interessante er at hun gav mig hendes IRL telefon nr så hun må have kuller i hovedet.

Herunder er den sidste email jeg har modtaget fra hende;

https://ibb.co/qRtPjbQ

Tag jer i akt.

 

Redigeret af SmallPenuzSyndrome

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, hun er vist helt stegt. Prøv at se hendes annonce nu. Det er da helt vildt.

Godt du ikke fik spildt penge og mere tid på hende. Hvis du ser hende gå tur med sin “bedste veninde” så husk at dukke dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus

Stakkels pige hun er vist en krise med sig selv, med alt det hun skriver i hendes annonce. Hun skulle måske holde en pause.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 39 minutter siden:

Hold da op, hun er vist helt stegt. Prøv at se hendes annonce nu. Det er da helt vildt.

Godt du ikke fik spildt penge og mere tid på hende. Hvis du ser hende gå tur med sin “bedste veninde” så husk at dukke dig :D

Ja hold da op. Der er da noget der tyder på hun skulle have tage en "chill pill" før hun havde sat sig til tasterne.(og måske et kik i en retstavningsordbog.):D

 

@SmallPenuzSyndrome. Skulle du (mod) forventning høre fra hendes advokat, så kan du jo passende stikke ham den dødstrussel, hun så smukt har leveret til dig på mail. Mon ikke han pakker karnovs lovsamling ned i tasken igen så.:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
SmallPenuzSyndrome skrev, 1 time siden:

Har skrevet lidt om hende i en BDSM-tråd men synes dem som vil dyrke sex med hende skal vide dette.

https://annoncelight.dk/showad/220117

Vi laver en aftale til d.30/12, som hun udskyder flere gange. Hun siger så hun kommer d.31. Men kommer aldrig. Så siger hun at hun vil komme d.1/1 om morgenen men jeg ser hende aldrig, hvor hun lover højt og helligt at hun vil komme om aftenen i stedet.
Da jeg efterhånden var blevet træt af at hun ikke holdte noget ringede jeg og sagde hun kunne blive hjemme for jeg gad hende ikke mere.

Igennem vores samtaler lovede hun højt til loftet om det ene og det andet. Fik en fornemmelse af at hun var på en eller anden form for medicin, coke eller hash for under nogle samtaler var hun meget sløret i samtalerne. 
Jeg har så idag fået den ene trussel via email efter den anden om at hun 'aldrig ville komme' og at hun 'ville tage min penge og snyde mig'. Hænger ikke rigtig sammen. Det interessante er at hun gav mig hendes IRL telefon nr så hun må have kuller i hovedet.

Herunder er den sidste email jeg har modtaget fra hende;

https://ibb.co/qRtPjbQ

Tag jer i akt.

 

HM, ja desværre kan man komme ud for den slags. Men det kan også godt være, at hun ikke tror på dig, det kommer fuldstændig an på, hvordan man præsentere sig, man ikke bare skriver jeg vil mødes og kneppe dig eller,men man bruger en ordentlig,samt fornuftig tone. Men ja, det er ikke sikkert at hun er seriøs nok og bare ville spille op og spilde ens tid. Men brug fornuften, tror ikke på alt hvad der står i profilen annonce, meget lyder alt for godt til at være sandt, er du lidt i tvivl, så brug tiden på at finde en anden. Held og lykke med din søgning på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Drhay skrev, for 5 minutter siden:

Kig på billederne i annoncen, det der ligner et ærligt billede giver jer svaret

Haha!

Dén detalje var næsten gået min næse forbi! :lol:

Men ja, der er da en indikator!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SmallPenuzSyndrome
Drhay skrev, for 29 minutter siden:

Kig på billederne i annoncen, det der ligner et ærligt billede giver jer svaret

Godt set. Måtte sku næsten zoome ind for at finde hvad du mente :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere besøgt hende og husker det som en god oplevelse

Mon det er slået klik for hende nu....trist

 

Redigeret af reknas

Del dette indlæg


Link til indlæg
SmallPenuzSyndrome skrev, for 6 timer siden:

Godt set. Måtte sku næsten zoome ind for at finde hvad du mente :)

Jeg kan ikke se det, hvad mener han?

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 1 time siden:

Jeg kan ikke se det, hvad mener han?

Prøv at kigge på hendes arm på et af billederne. Tænker det er det de hentyder til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kongen8700 skrev, for 4 timer siden:

Prøv at kigge på hendes arm på et af billederne. Tænker det er det de hentyder til :)

Det kan også være en overfortolkning, som kan skyldes andre ting.

Stiknarkoman er nu så langt at gå rent tolkningsmæssigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 11 timer siden:

Det kan også være en overfortolkning, som kan skyldes andre ting.

Stiknarkoman er nu så langt at gå rent tolkningsmæssigt.

3 coronavacciner vel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Nu vi vist i overdrive . Med at kan se de hun stikke sig. For de billeder de da ik fra de sidste år. Da meget ældre.. tror det er ved at være person forfølgelse nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Argent skrev, den 2.1.2022 at 15:59:

Haha!

Dén detalje var næsten gået min næse forbi! :lol:

Men ja, der er da en indikator!

.

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige, at hun er en af de bedre, jeg har prøvet, men min erfaring er heller ikke så stor. God oplevelse, ingen kik på klokken, og fik den oplevelse jeg ønskede. Og det er da ikke så lang tid siden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...