Hop til indhold
Graphite

Merry - Erotic Massage and Ligam Massage in Aarhus

Recommended Posts

Guest N10Ah
Listelømmel skrev, for 5 timer siden:

Ser spændende ud - spændt på, hvad "powershower" reelt et ?

Jeg tror det er at du får et bad der simpelhent tager pusten fra dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på 1 times besøg her i julen. Fin lejlighed. Og et badeværelse der NÆSTEN tog pusten fra mig.

Sød nok polsk pige, med en smule mave. Ellers cute nok. Brugte laaang tid på at massere ryg og ben, mens jeg bøvlede med puden til hovedet. 

Om på ryggen, og her kom hun ret hurtigt til sagen. Fjederen stod, og hun begyndte at behandle mere og mere intenst. Kom til sidst ud over hendes hænder.......hun løb ud og vaskede fingre, og herefter stod det klart at jeg godt kunne fise i bad, og skride. Ikke uhøfligt, men besøget var helt klart slut. Stod på gaden efter 58 minutter.

Måske lige knap kr. 1.500,- værd.....men jeg har ikke rigtigt noget at sammenligne med, i "Oliemassage med håndtrold"-verdenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 5 minutter siden:

behandle mere og mere intenst

var der tale om edging, eller et langsomt HJ - eller var det bare pæn jævn fart for at få skuddet fyret af? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 21 minutter siden:

Edging vil jeg ikke kalde det. Små berøinger til en start, som blev til mere og mere.....og endte i en 2-hånds spiller.

Selvfølgelig med godt med olie.

OK, så vil jeg holde mig til Silvia. Hun kan det med edging osv
https://annoncelight.dk/showad/225384
Og hun er en flot pige, som så holder ferie lige pt :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
variomaster skrev, for 8 timer siden:

Jeg har været på 1 times besøg her i julen. Fin lejlighed. Og et badeværelse der NÆSTEN tog pusten fra mig.

Sød nok polsk pige, med en smule mave. Ellers cute nok. Brugte laaang tid på at massere ryg og ben, mens jeg bøvlede med puden til hovedet. 

Om på ryggen, og her kom hun ret hurtigt til sagen. Fjederen stod, og hun begyndte at behandle mere og mere intenst. Kom til sidst ud over hendes hænder.......hun løb ud og vaskede fingre, og herefter stod det klart at jeg godt kunne fise i bad, og skride. Ikke uhøfligt, men besøget var helt klart slut. Stod på gaden efter 58 minutter.

Måske lige knap kr. 1.500,- værd.....men jeg har ikke rigtigt noget at sammenligne med, i "Oliemassage med håndtrold"-verdenen.

Det lyder som en trist omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos hende i mandags til en 90 minutters session

Jeg har ingen forbehold over for lejligheden. Det er rent og dufter godt. Generelt er alt visuelt set i orden.

Pigen selv fra ansigtet meget flot. Kommunikerer ret godt på engelsk.

Selve massagen var teknisk set meget god, hun masserede min nakke, fødder og balder ret intensivt. Hun holdt mig på maven i lang tid, men jeg havde slet ikke noget imod det. Hun bevægede sin nøgne krop, og nogle gange lykkedes det mig at fange hendes ben. Senere bad hun mig høfligt om at vende mig om, og her var det godt for mig. Hun gned sine bryster mod min adnexus, min torso, og hun rørte forsigtigt ved mit øre. Selve lingam-massagen var en åbenbaring for mig. En meget interessant oplevelse i hendes optræden. Jeg gik efter 85 minutter, men jeg er tilfreds. Jeg vil helt sikkert komme tilbage. 

 

Indtryk som for mig meget godt, pige kontaktbar, smilende og ved helt sikkert, hvad hun laver.

Redigeret af Christopher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...