Hop til indhold
Jernsvinet

Haderuppigerne

Recommended Posts

Kan se Haderuppigerne har fået en tiltrængt ny hjemmeside:

http://haderuppigerne.dk/page17.html

og der er også kommet nye piger - bla. Silvia´s søster:

viewtopic.php?f=24&t=7478&p=47564&hilit=isabella#p47564

http://danske-isabella.dk/

Flere af pigerne er ellers gengangere fra Mermaid House:

http://mermaidhouse.dk/e107_plugins/sga ... p?list.1.1

Tidligere blev Haderuppigerne drevet sammen med Hovedvejens Perle syd for Thorning, som desværre brændte for nogle år siden - det var ellers et godt sted med et rimeligt lyst og pænt bollerum, af og til interessante piger, som gav en god service og jeg havde engang haft en rigtig god oplevelse med en ca. 35 årig mørkhåret pige, som virkelig gik til den og selv fik flere orgasmer - og jeg tror ikke hun simulerede - ellers var hun ret god til det :D

Hende ville jeg besøge igen - denne gang hos Haderuppigerne, men her blev jeg godt nok skuffet. Bollerummet var meget mørkt og pigen, som åbenbart var bleven lidt lyssky - måske fordi hendes brystoperation ikke var lykkedes alt for godt?, blev så sur over, at jeg blev ved med at efterspørge lidt mere lys udover en række fyrfadslys (det var forøvrigt vist pga. et glemt fyrfadslys Hovedvejens Perle brød i brand :evil: ) at hun bare lagde sig på sengen, som om hun var bedugget eller påvirket at noget andet, hvilket hun vist også var - så min tidligere oplevelse og forventning om en endnu bedre stod i dyb kontrast til hinanden.

Jeg har besøgt stedet flere gange siden, men desværre liggger det lidt langt væk, og alle gange er der ikke blevet lukket op, selvom der skulle være åbnet - så er det surt at være kørt så langt - kun en enkelt gang kom telefondamen dog ud og fortalte pigen var blevet forhindret - men om jeg ikke kunne bruge hende istedetfor? :lol: - og det ik´ engang løgn.

Så jeg har ikke besøgt stedet længe, men nye boller på suppen .....

og nu også på annoncelight: https://annoncelight.dk/annonce/69792/haderup-sidse-star

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

GAAAB!

Jeg håber det for sjov dit gab, for ellers synes godt nok det minus respekt, når folk indrykker et indslag!!! Og faktisk et godt et af slagsen... Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat"Jernsvinet"]Kan se Haderuppigerne har fået en tiltrængt ny hjemmeside:

http://haderuppigerne.dk/page17.html

og der er også kommet nye piger - bla. Silvia´s søster:

viewtopic.php?f=24&t=7478&p=47564&hilit=isabella#p47564

http://danske-isabella.dk/

Flere af pigerne er ellers gengangere fra Mermaid House:

http://mermaidhouse.dk/e107_plugins/sga ... p?list.1.1

Tidligere blev Haderuppigerne drevet sammen med Hovedvejens Perle syd for Thorning, som desværre brændte for nogle år siden - det var ellers et godt sted med et rimeligt lyst og pænt bollerum, af og til interessante piger, som gav en god service og jeg havde engang haft en rigtig god oplevelse med en ca. 35 årig mørkhåret pige, som virkelig gik til den og selv fik flere orgasmer - og jeg tror ikke hun simulerede - ellers var hun ret god til det :D

Hende ville jeg besøge igen - denne gang hos Haderuppigerne, men her blev jeg godt nok skuffet. Bollerummet var meget mørkt og pigen, som åbenbart var bleven lidt lyssky - måske fordi hendes brystoperation ikke var lykkedes alt for godt?, blev så sur over, at jeg blev ved med at efterspørge lidt mere lys udover en række fyrfadslys (det var forøvrigt vist pga. et glemt fyrfadslys Hovedvejens Perle brød i brand :evil: ) at hun bare lagde sig på sengen, som om hun var bedugget eller påvirket at noget andet, hvilket hun vist også var - så min tidligere oplevelse og forventning om en endnu bedre stod i dyb kontrast til hinanden.

Jeg har besøgt stedet flere gange siden, men desværre liggger det lidt langt væk, og alle gange er der ikke blevet lukket op, selvom der skulle være åbnet - så er det surt at være kørt så langt - kun en enkelt gang kom telefondamen dog ud og fortalte pigen var blevet forhindret - men om jeg ikke kunne bruge hende istedetfor? :lol: - og det ik´ engang løgn.

Så jeg har ikke besøgt stedet længe, men nye boller på suppen .....

og nu også på annoncelight: https://annoncelight.dk/annonce/69792/haderup-sidse-star

Har lige nogle spørgsmål

1 Hvad giver dig lov i at krænke pigernes privat liv? læs § 4. (der er også kommet nye piger - bla. Silvia´s søster:)

2 Hvad har du som kilde for at det var et glemt fyrfadslys som var årsag til branden udover sladder?

3 Hvem er pigen som du var sammen med da der flere med sort hår på stedet?

4 sidse-star og Isabella er ikke nye piger på stedet.

At der bliver brugt fyrfadslys har jeg ikke oplevet de gange jeg har besøgt stedet.

Tip ring til telefonsvaren 97456700 og hør pigernes bånd inden du kører af sted så er du sikker på at hun er ankommet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige nogle spørgsmål

1 Hvad giver dig lov i at krænke pigernes privat liv? læs § 4. (der er også kommet nye piger - bla. Silvia´s søster:)

2 Hvad har du som kilde for at det var et glemt fyrfadslys som var årsag til branden udover sladder?

3 Hvem er pigen som du var sammen med da der flere med sort hår på stedet?

4 sidse-star og Isabella er ikke nye piger på stedet.

At der bliver brugt fyrfadslys har jeg ikke oplevet de gange jeg har besøgt stedet.

Tip ring til telefonsvaren 97456700 og hør pigernes bånd inden du kører af sted så er du sikker på at hun er ankommet.

Er det her indlæg en joke?

Mener du forøvrigt ikke § 264....

Det er da ligemeget om det er sladder, det skader ikke nogen eller noget - hvis du ved noget må du komme ud med det.... Jeg kan forøvrigt bekræfte at det var et fyrfadslys.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det her indlæg en joke?

Mener du forøvrigt ikke § 264....

Det er da ligemeget om det er sladder, det skader ikke nogen eller noget - hvis du ved noget må du komme ud med det.... Jeg kan forøvrigt bekræfte at det var et fyrfadslys.

Det er ikke en joke

§ 4= Eroguide regel § 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på boardet. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

Ok har ikke læs hørt at det var fyrfadslys der var årsag til branden. Har det stået i avisen eller omtalt i tv nyheder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke en joke

§ 4= Eroguide regel § 4. Det er forbudt på nogen måde at krænke en massagepiges privatliv. Derfor må massagepigens rigtige navn, privat adresse, private telefonummer, mobilnummer, e-mail adresse eller andre personlige forhold, såsom familieforhold og børn under INGEN omstændigheder offentliggøres på boardet. Offentliggørelse kan medføre bortvisning.

Ok har ikke læs hørt at det var fyrfadslys der var årsag til branden. Har det stået i avisen eller omtalt i tv nyheder?

Det stod i Midtjyllands Avis og mht. Silvias søster, så er det famileskab omtalt før her på EG, uden at andre end du med nogen forsinkelse har gjort indsigelse: viewtopic.php?f=24&t=7478&p=49639&hilit=them#p49639

og hvis du vil gøre indsigelse er det jo bare at trykke på den gule trekant øverst i højre hjørne og lade admin behandle det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du glemte at svare på hvem er pigen som du var sammen med da der flere med sort hår på stedet?

Tip ring til telefonsvaren 97456700 og hør pigernes bånd inden du kører af sted så er du sikker på at hun er ankommet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du glemte at svare på hvem er pigen som du var sammen med da der flere med sort hår på stedet?

Tip ring til telefonsvaren 97456700 og hør pigernes bånd inden du kører af sted så er du sikker på at hun er ankommet

Jeg kan desværre ikke huske navnet, men mener at det var et af de klassiske navne på glædespiger fra det gamle Grækenland el.lign. Men hun havde i hvert fald fået fyldt silicone i og det var ikke lavet alt for pænt - dvs. brysterne var som fine nok, men arene nedenunder ødelagde ligesom fidusen.

Nu vil jeg gerne være den første på stedet, hvor pigerne som regel er mest "jomfruelige", så skal jeg først vente til pigen er mødt og evt. har fået tid til at indtale på tlf. svareren, før jeg kan ringe og evt. bestille tid, bliver klokken hurtigt ud på eftermiddagen før jeg er hjemme igen - og så er halvdelen af min dag ligesom gået. Savner virkelig steder med tidlig morgenåbning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke huske navnet, men mener at det var et af de klassiske navne på glædespiger fra det gamle Grækenland el.lign. Men hun havde i hvert fald fået fyldt silicone i og det var ikke lavet alt for pænt - dvs. brysterne var som fine nok, men arene nedenunder ødelagde ligesom fidusen.

Nu vil jeg gerne være den første på stedet, hvor pigerne som regel er mest "jomfruelige", så skal jeg først vente til pigen er mødt og evt. har fået tid til at indtale på tlf. svareren, før jeg kan ringe og evt. bestille tid, bliver klokken hurtigt ud på eftermiddagen før jeg er hjemme igen - og så er halvdelen af min dag ligesom gået. Savner virkelig steder med tidlig morgenåbning.

Et tip mere at flere af pigerne har deres egen job telefon eller email så du kan få info evt. lave en tidsbestilling i forvejen.

Eks http://www.haderuppigerne.dk/page4.html helt nederste på siden

Det er en skam at du ikke kunne huske pigenes navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en skam at du ikke kunne huske pigenes navn.

Mener hun holdt kort efter jeg havde besøgt hende i Haderup - holdt i hvert fald op med at søge på stedet og hende et stykke tid - efter sådan en dårlig oplevelse - men har absolut haft mange gode oplevelser hos Hovedvejens Perle både før og siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener ikke det er en overtrædelse af § 4 i vores regelsæt, at en bruger nævner at hun muligvis er søster til en anden pige i branchen. Det havde været noget andet, hvis brugeren havde skrevet oplysninger, der gjorde man kunne finde frem til personlige oplysninger om pigen, så som navn eller adresse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har fåret svar på årsagen til branden fra pige der var der da det brændte. Det det skyldes alt el var lavet meget dårlig. Man mener med stor sandsynlighed at en sport lampe i sm-rummet var årsag til branden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har fåret svar på årsagen til branden fra pige der var der da det brændte. Det det skyldes alt el var lavet meget dårlig. Man mener med stor sandsynlighed at en sport lampe i sm-rummet var årsag til branden.

Jeg arbejdede der da det brændte og pigen der drev det kender jeg ok godt og beskeden til os, var at det var spot i loftet der gik kortslutning i og dermed bredte ilden sig gennem resten af elledningerne og da det nåede til elskabet gik det stærkt. Vagtpigen og pigen måtte skynde sig ud så hurtigt gik det. Mente også der var en gæst ovenpå. Gud ske lov nåede de alle ud, det må have en voldsom oplevelse for dem :shock:. Det VAR et godt sted ja :). Derefter startede jeg på vahalla, som jo så også brændte, men det var jo af helt andre årsager, som vi ikke gider rippe op i her ;). Det ikke nemt med gode/ sikre steder i Viborg omegen ;) knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener hun holdt kort efter jeg havde besøgt hende i Haderup - holdt i hvert fald op med at søge på stedet og hende et stykke tid - efter sådan en dårlig oplevelse - men har absolut haft mange gode oplevelser hos Hovedvejens Perle både før og siden.

Mener hun hed Vixen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...